[MK6]skrócenie drążka zmiany biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no tak , chciałbym skrócić go , powiecie mi jakie są plusy i minusy tego ?

i czy gwint który jest na końcu drążka też musi być po jego skróceniu ?

P.S liczę na kilka sensownych odpowiedzi a nie na 20 postów bezsensownej gadki...
  
 
Ja mam skrócony drązek o 10 cm.
Skróciłem go ponieważ był za długi do mieszka z gałką.
Gwint jest jakies 3-4 cm od góry drązka pózniej tylko gładka rurka, którą można nagwintować.

Gałkę mam przymocwaną za pomocą śruby przewierciłem przez gałkę i tą rurkę.
  
 
Najprostsze rozwiązanie to obciąć drążek tyle ile chcesz i założyć jakąś uniwersalną lub tuningową gałke które są przykręcane na 3 imbusy. Wtedy nie potrzebujesz gwintu na drążku lub możesz zrobić tak jak mówi kol zeberko.
  
 
okej wielkie dzięki , jeżeli będziecie mieli jakieś informacje to piszcie.Pozdrawiam
  
 
Ja przeciąłem drążek w miejscu zgięcia, gdyż za diabła nie pasował mi do nowego mieszka. Całe zgięcie wyciąłem, drążek skróciłem i teraz mam prosty. Jak dla mnie bardzo fajnie się komponuje z resztą i jeździ też się dobrze. A cały gwint zostaje więc w razie sprzedaży mogę założyć serię.


[ wiadomość edytowana przez: Jarek77 dnia 2009-05-30 14:46:34 ]
  
 
u mnie ciachłem 9 cm , a wygląda to tak






lepiej mi się śmiga z taką krótką

[ wiadomość edytowana przez: marimar dnia 2009-05-31 13:52:10 ]
  
 
a to ciagle w car-audio wisi
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=232776&c=45&hq=bieg%F3w&f=20 ja skróciłem o 5cm, ale gałkę wcisłem jeszcze 1,5cm...
ale już kiedyś był taki wątek...
gwint normalnie jest M10, ale jak obetniesz, to można nagwintować na M12, albo dać na imbusy uniwersalna gałę (choć często to się rozsypuje i luzuje)
ładnie - szybiek wchodzą biegi, ale nieco więcej siły trzeba. Ogólnie warto, bo ładnie wygląda.

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2009-06-03 08:17:02 ]