Czy to pompa?? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-03-27 14:15:23, wyspa19 pisze:
A jezeli chodzi o to co kolega kcprski napisal u mnie chodzil jak traktor tylko przez jakas chwile po zapaleniu, ale te objawy jakos ustaly...


U mnie było i-den-tycz-nie.
I też potrafił przez 1-2 dni odpalać w miarę normalnie.

A jakie masz ciśnienie na listwie?
  
 
Może to śląskie powietrze źle wpływa na nasze autka . Jak dowiesz się co to jest to ppppiiisssszzzzzz bo ja już ku....cy dostaje z tymi obrotami. Skakały mi do góry a silnik mulił - przeczyściłem silniczek krokowy i autko jak nowe. A teraz skaczą w dół z 1000 na 200 tak 2/3 razy zachuśta i gaśnie oczywiście na wolnych obrotach jak dojeżdżam do skrzyżowania na sprzęgle albo stoje. W czasie jazdy zdaża mu sie szarpnąć jakby moc tracił albo coś go dusiło.
Więc coś podobnego tylko ja już nie mam pomysłu od czego to jest.

Dodam jeszcze że jak zapalam i jade na zimnym silniku wszystko gra ale jak stane i potem mam jechać co już silnik jest ciepły to zaczynają się te skoki.
  
 
u mnie dzieje sie jeszcze to ze autko jezdzi i na benzynie i na gazie jakby na ssaniu CAŁY czas, na gazie czasem wskakuje 2000obr i tak stoi chociaz silnik jest nagrzany, wydaje mi sie ze to to bedzie przyczyna tego mulenia,szarpania gasniecia itd... poprostu dostaje za bogata mieszanke komputer caly czas mysli ze silnik jest zimny... no coz jutro autko idzie na ogledziny do pozadnego elektryka i mam nadzieje wyjasni sie wszystko) silnik krokowy tez wyczyscilem i roznicy zadnej nie bylo...a jak juz wskazowka siadzie na 900obr to kangur jest ale minimalny skacze pomiedzy 850/900 ahaaaa i jeszzce jedno wode w chlodnicy mam na poziomie max albo troche ponizej a czasami zaswieca mi sie kontrolka chłodnicy? tez dziwne...
  
 
Sondę lambda (potencjalnie odpowiedzialną za bogatą mieszankę) możesz sprawdzić sam (w miarę dokładnie) To da Ci pojęcie o składzie mieszanki. Czujnik temperatury możesz sam ugotować w garnku.
A czujnik temp. ten do zegarów działa prawidłowo? Nie gotuje Ci się auto czasem? No i.. kontrolka chłodnicy? Która to? (może ja nie mam)
Przepływomierz odpinałeś? Czy tam jest MAP sensor, bo już nie pamiętam.
  
 
sonde lambda odpinalem, nie bylo zadnej roznicy a podobno byc powinna (autko ma tylko wiecej palic ale objawow mulenia i szarpania ma nie byc) co do tych czujnikow to wlasnie jutro dowiem sie wszytskiego co i jak bo wole zebyu to elektryk sprawdzil.... nie mam pojecia czy mam MAP sensor... A te objawy ktore ty miales zgadzaja sie z moimi w 90%...wiec jezeli nie elektryka to na 100%pompa;]
  
 
Na gazie jest ok -> winien jest element niezależny od instalacji gazowej (czytaj: instalacja benzynowa ), albo deaktywowany przez instalację gazową (czasem np. lambda jest emulowana). Z tym odpinaniem sondy bywa różnie, ja miałem padniętą i tylko pomiar rozwiał wątpliwości.
Ja bym tam zaczynał od.. a zresztą pisałem , ale może to faktycznie elektryka? No cóż, może się dowiesz czegoś ciekawego, nawet jeśli niezwiązanego z tematem
  
 
Cytat:
2008-03-27 17:34:48, wyspa19 pisze:
u mnie dzieje sie jeszcze to ze autko jezdzi i na benzynie i na gazie jakby na ssaniu CAŁY czas, na gazie czasem wskakuje 2000obr i tak stoi chociaz silnik jest nagrzany, wydaje mi sie ze to to bedzie przyczyna tego mulenia,szarpania gasniecia itd... poprostu dostaje za bogata mieszanke komputer caly czas mysli ze silnik jest zimny... no coz jutro autko idzie na ogledziny do pozadnego elektryka i mam nadzieje wyjasni sie wszystko) silnik krokowy tez wyczyscilem i roznicy zadnej nie bylo...a jak juz wskazowka siadzie na 900obr to kangur jest ale minimalny skacze pomiedzy 850/900 ahaaaa i jeszzce jedno wode w chlodnicy mam na poziomie max albo troche ponizej a czasami zaswieca mi sie kontrolka chłodnicy? tez dziwne...


Jak Ci to wykryje co to jest odpowiedzialne za to cholerstwo to daj znać u jakiego elektryka byłeś bo do Katowic mam niedaleko. Już myślałem żeby podjechać do Ciebie i zobaczyć czy masz takie same objawy jak ja.
Narazie czekam na cynk co Ci powie elektryk bo mi coś sapał że może to być jakiś czujnik temperatury, że niby komputer widzi że silnik jest cały czas zimny tak stwierdził jak sprawdzał umnie sonde lambda - i powiedział że ona działa prawidłowo czyli nie jest padnięta.
  
 
Tak się teraz zastanawiałem czy może faktycznie ten czujnik temperatury padł i czy on może mieć coś wspólnego z obrotami ale muszę jedną rzecz sprawdzić dawno nie słyszałem żeby mi wentylator chodził hhmmmm rano to sprawdze.

Jeszcze 2 pytanka.
1) Jak można najszybciej sprawdzić czy chodzi wentylator ? (głupie ale prawdziwe poprostu nie znam się na mechanice tylko kojarze fakty)
2) Wyspa19 Działa Ci wentylator ?
  
 
Cytat:
2008-03-28 01:05:33, Robson81 pisze:
1) Jak można najszybciej sprawdzić czy chodzi wentylator ? (głupie ale prawdziwe poprostu nie znam się na mechanice tylko kojarze fakty)


Po prostu nagrzać na maxa silnik. Sprawdzisz od razu czujnik i wentylator. Tak będzie najprościej - gdybyś miał zdjąć czujnik z węża do chłodnicy (np. w celu ugotowania go w garnku), musiałbyś upuścić płynu. Chyba, że Cię to nie przeraża
Możesz wypiąć kostkę od czujnika i zewrzeć styki, ale to Ci tylko pokaże, czy wentylator chodzi.
  
 
u mnie chyba tez wentylator nie dziala... od pol roku nie wlaczyl sie ani razu;] a nie raz jak wychodze z auta to czuje taki powiew cipla z silnika ze na moje oko wentylator powinien zalaczyc sie juz duzo wczesniej, a wskazowka stoi w polowie...Robson81 nie ma sprawy jak elektryk znajdzie mi to cholerstwo to dam ci do niego namiary, i wpasc tez mozesz zobaczyc czy masz takie same objawy
  
 
jestem umowiony z elektrykiem na 17.30 przyjedzie posprawdza miernikiem te wszytskie czujniki ogolnie ta cala elektryke i zobaczymy co wyjdzie... Robson81 jak chcesz to moge dac ci namiar do drugiego mojego znajomego elektryka ktory w fordzie pracuje wiec jak co to pisz
  
 
Narazie sam kombinuje jeszcze, ale znalazłem w wyszukiwarce cos o tym i poprostu masakra - może być mnustwo przyczyn KLIK przeczytaj do końca a ja ide walczyć .
  
 
wątek skasowałem i wrzuciłem jako nowy temat

[ wiadomość edytowana przez: Robson81 dnia 2008-03-29 10:23:09 ]
  
 
byl dzis u mnie elektryk, sonda dziala prawidlowo, MAP sensor tez , z tego co wyszlo z miernika to auto dostaje za bogata mieszanke... podejrzewa ze to czujnik temperatury ale bylo ciezko sie do niego dostac i nie szlo tego sprawdzic musial wziasc auto na warsztat i jutro to wszytsko posprawdza dokladnie od spodu silnika... wtyczka z chlodnicy tez nie dawala zadnych oznak zycia;] Jak narazie on podal 2 przyczyny LEWE POWIETRZE badz CZUJNIK TEMPERATURY... zobaczymy co z tego bedzie... robson81 nie mam pojecia co to jest niech wypowie sie o tym ktos kto sie na tym zna bo ja jezeli chodzi o mechanike to jestem na poziomie "moze" podstawowym....

[ wiadomość edytowana przez: wyspa19 dnia 2008-03-28 18:25:46 ]
  
 
Halo czy ktoś może napisać co to za urządzenie jak w poscie wyżej !! HELP
  
 
dodam że to silnik 1.4 Pomocy !!!!!
  
 
witam ponownie, mam zle widomosci przynajmniej dla mnie i dkla osob ktore maja identyczne objawy co ja.... kolega kcprski mial racje... pompa siadła powinna dawac 3bary a daje niecaly jeden;( czujniki wszystkie wpozadku.... a wiec odrazu pytam czy ktos nie ma tanio zalatwic nowy wklad do pompy do mojego silnika... Robson81 mam nadzieje ze nie bedziesz mial tego problemu co ja, pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-03-29 18:43:42, wyspa19 pisze:
witam ponownie, mam zle widomosci przynajmniej dla mnie i dkla osob ktore maja identyczne objawy co ja.... kolega kcprski mial racje... pompa siadła powinna dawac 3bary a daje niecaly jeden;( czujniki wszystkie wpozadku.... a wiec odrazu pytam czy ktos nie ma tanio zalatwic nowy wklad do pompy do mojego silnika... Robson81 mam nadzieje ze nie bedziesz mial tego problemu co ja, pozdrawiam


Pompa paliwa ci klękła? mi nie daje spokoju ten wężyk co zasysa powietrze jak go odepne z tego urządzenia to jest git a jak podłącze to sie dusi. Już nic nie wiem, może tez sprawdze pompe.
  
 
witam mam pompe paliwa tanio zapraszam na gg2609387 100% sprawnosci