[yezXR3i] Essi pojechał w świat :) To se ne wrati? - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
grill wymiata, naprawde niema co najładniejsze w Ty aucie to grill i ten tłumik w bagażniku też wypas .

zrób zdjęcie centralnie z przodu bi tak to odbija się coś w tym renolacku i nie widać dokładnie jak to się zgrywa..
  
 
klapa już własnoręcznie pomalowana W najbliższych dniach jeszcze poprawki, i wezmę się za usuwanie rdzawek z całej budy i przygotowanie do malowania. Cały escort dostanie nowy lakier
  
 
No i oto efekt mojej pracy: klapa w słupkach jest przecieniowana i wygląda to całkiem ładnie. Lakier do błotników minimalnie się różni, ale myślę że po polerce wszystkiego różnice powinny być znacznie mniejsze. Poza tym jak już wspominałem, cały Escort będzie malowany tym lakierem więc nie problem. Na klapie wyszła zlewka z jednej strony (za bardzo dolałem bezbarwny) ale na dniach papier na mokro i daruję sobie wpyłkę na klapie która obecnie jest (a całkiem niezła) i pomaluję ją do końca, bo jak mowiłem wczoraj zapadła decyzja o malowaniu wszystkiego za jednym zamachem. Oto fotki:







i już po (przed jakimkolwiek polerowaniem, itd - świeżo po wyschnięciu:









Jak na pierwszy raz to nieźle, a będzie jeszcze lepiej
  
 
no ladnie pieknie, ale jak masz malowac calosc to go najpierw w odrdzewiaczu i brunoxie utop...
  
 
zenq a właśnie z rdzą nie ma tragedii. Na budzie rdza wyłazi tylko w kilku miejscach:
Nadkole tył od kierowcy
Rożek błotnika przód
0,5cm parch na drzwiach pasażera od strony błotnika
taki sam parch pod lampą na łączeniu pasa tylnego z błotnikiem
koniec

Więc śmiem twierdzić że jest nawet nawet. A co do materiałów lakierniczych to uwierz mi, że wiem co użyć i na co i w jakim czasie i jakim sposobem aby możliwie było jak najlepiej i jak najtrwalej A na blachę po rdzy stosuję 5717 jeśli wiesz co to
  
 
Najnowsze nowości...:

  
 
Nie lepiej było ten zderzak wykręcić ? Mniej maskowania i mniej roboty.
  
 
Nie mam stojaka porządnego do tego celu. Poza tym zderzak był klejony i szpachlowany więc chciałem aby zachował swoją formę.
  
 
a sprzęt do lakierowani masz jakiś porządny czy mały kompresor (50L) ????
  
 
Cytat:
2008-06-06 14:52:20, Tomcio78 pisze:
Nie lepiej było ten zderzak wykręcić ? Mniej maskowania i mniej roboty.



stary na pewno nie jest to mniej roboty...jesli mówisz ze jest to chyba nie ściągałes zderzaka...wolę obkleić papierami niz zdejmowac i potem przykrecać zderzak
  
 
Cytat:
2008-06-06 17:11:39, trance pisze:
stary na pewno nie jest to mniej roboty...jesli mówisz ze jest to chyba nie ściągałes zderzaka...wolę obkleić papierami niz zdejmowac i potem przykrecać zderzak


15 minut ściągałem go ostatnio jak hokej montowałem
  
 
Cytat:
stary na pewno nie jest to mniej roboty...jesli mówisz ze jest to chyba nie ściągałes zderzaka...wolę obkleić papierami niz zdejmowac i potem przykrecać zderzak




U mnie w 5min z zegarkiem w ręku. Chyba że z moim essim cos nie teges i nie mam wszystkich mocowań.
  
 
Cytat:
2008-06-06 16:05:08, Kamil_K pisze:
a sprzęt do lakierowani masz jakiś porządny czy mały kompresor (50L) ????



spokojnie wystarczy 25l do takiego malowania. Do dobrego malowania jest potrzebna temperatura i wyciąg śmieci od spodu, czyli kabina a no i dobry pistolet
  
 
Cytat:
2008-06-06 17:45:22, kiepas96 pisze:
spokojnie wystarczy 25l do takiego malowania. Do dobrego malowania jest potrzebna temperatura i wyciąg śmieci od spodu, czyli kabina a no i dobry pistolet



25L ??? ale chyba claru już nie położysz, tylko baze....
  
 
nieważna jest pojemność kompresora jak wazny jest silnik, znaczy czy jak malujesz na tych 5 barach to czy on trzyma Ci stabilnie ciśnienie czy czekasz na kompresor w trakcie malowania i widać odcięcia na lakierze !
dobrą 25 ( einhell ) więcej pomalujesz
niż tanią 50 !

Yez koniecznie pomaluj ten hak holowniczy na czarno bo obecnie to widze, że kolor robisz;]

pistolet 139 zł do saty czy walcoma mu daleko ale cos się może da tym zrobić...


sztuka czyni mistrza
  
 
A maska gdzie?
  
 
Cytat:
2008-06-06 18:32:43, Grand_XR3i pisze:
nieważna jest pojemność kompresora jak wazny jest silnik, znaczy czy jak malujesz na tych 5 barach to czy on trzyma Ci stabilnie ciśnienie czy czekasz na kompresor w trakcie malowania i widać odcięcia na lakierze ! dobrą 25 ( einhell ) więcej pomalujesz niż tanią 50 ! Yez koniecznie pomaluj ten hak holowniczy na czarno bo obecnie to widze, że kolor robisz;] pistolet 139 zł do saty czy walcoma mu daleko ale cos się może da tym zrobić... sztuka czyni mistrza



polać mu wódki dobrze gada
dokładnie einhel to dobra i tania firma (mam troche narzędzi)
ja maluje pistoletem sico i mogę polecić
  
 
maska z czasem. Tylko waham się czy w czerni czy w kolorze Do dobrego pomalowania komora wcale nie jest potrzebna, wystarczy dobry czysty garaż. Niestety ja nawet takowego nie mam. Wiadomo troszkę śmieci siadło, ale większośc się ściągnie papierkiem 2000 i polerką. Roboty z oklejaniem wcale nie było tak strasznie. Hak będzie oczywiście na czarno bo tak to wioska straszna Ale to już potem sobie okleje zderzaczek i go psiknę. Bo Jakbym go okleił teraz to zderzak było by gorzej pomalować. A kompresor 24L 8bar "MAR s.c" już troszkę ma bo był kupiony do firmy w celu robienia natrysków próbnych do dorabianych lakierów. Pistolet jakiś z półki wziąłem i daje radę.


Kurde dopiero teraz skojarzyłem o jaką maske snale Ci chodzi Jakoś mi umknęła Może nie umrę od jednego malowania


[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2008-06-06 19:33:06 ]
  
 
widze ze na masce robiłeś odcięcie, nie wyszedł rant z lakieru ?
  
 
Cytat:
2008-06-06 18:32:43, Grand_XR3i pisze:
nieważna jest pojemność kompresora jak wazny jest silnik, znaczy czy jak malujesz na tych 5 barach to czy on trzyma Ci stabilnie ciśnienie czy czekasz na kompresor w trakcie malowania i widać odcięcia na lakierze ! dobrą 25 ( einhell ) więcej pomalujesz niż tanią 50 ! Yez koniecznie pomaluj ten hak holowniczy na czarno bo obecnie to widze, że kolor robisz;] pistolet 139 zł do saty czy walcoma mu daleko ale cos się może da tym zrobić... sztuka czyni mistrza



dodam tylko, że einhell to zwykły shit