[MARAS-1999]Es by MARAS - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-04-07 10:42:50, fryszard pisze:
ładnie ale... fele troche małe.. 16 by sie przydały, gleby brak przez co wyglada jak offroader, przynajmniej 60/40 byłoby wskazane, zderzaczek z halo byłby łądnym akcentem, jakies progi i lustereczka elektryczne oryginalne mk7



wszystko ładnie i pięknie ale 16 stki do takiego silnika ? ja miałęm opory do mojego 2.0 żeby 17 205/40/17 wstawić bo słabnie sporo auto myślę że max 15 stka jakaś fajna i będzie dobrze
  
 
Cytat:
2008-04-07 10:48:20, marcinson pisze:
wszystko ładnie i pięknie ale 16 stki do takiego silnika ? ja miałęm opory do mojego 2.0 żeby 17 205/40/17 wstawić bo słabnie sporo auto myślę że max 15 stka jakaś fajna i będzie dobrze



powiedz mi co ma wielkosc felgi do slabniecia silnika?
dam sobie reke uciac ze na 205/45/16 bedzie szedl tak samo jak na 205/40/17... a jak zalorysz 205 na 15 to tez roznicy nie poczujesz... kwestia szerokosci chlopie, a nie wysokosci profilu...
  
 
Gleba jak juz pisałem narazie odpada mieszkam w lesie i na dodatek przejeżdżam codziennie przez osiedle domków letniskowych gdzie są 4 h....owe progi takie jakieś dziwnie wysokie tak,że przytym co mam czasami odzieram spodem a co dopiero przy obniżonym zawieszeniu(rejon dróg twierdzi że progi wykonano zgodnie z projektem i normą,trochę to dziwne bo często przy nich leżą fragmenty spojlerów)Większa fela i niższy profil też odpada bo droga którą codziennie jadę to katastrofa.Miałem okazję założyc 15" i 195/50 i po tych dziurach jechało się strasznie tak więc są 14" i 185/60 i mimo że z zazdrością patrze na większe kółka to narazie nic z tego .Moja żonka i tak już narzeka że mocniej trzęsie i jakoś sztywno .
Co do szerokości opony to przy 195 już się czuje że samochód słabiej się zbiera więc uważam że 185 to najlepsze rozwiązanie przy silniku 1,3
  
 
Cytat:
2008-04-07 10:58:44, zenq pisze:
powiedz mi co ma wielkosc felgi do slabniecia silnika? dam sobie reke uciac ze na 205/45/16 bedzie szedl tak samo jak na 205/40/17... a jak zalorysz 205 na 15 to tez roznicy nie poczujesz... kwestia szerokosci chlopie, a nie wysokosci profilu...



nie dawaj sobie uciąć ręki bo byś już jej nie miał
weź sobie postaw na wagę opony 15 stki z kompletem felg a 17 stki to jest raz dwa skoro ja widzę straty w mocy przy 2.0 to wole nie wiedzieć co będzie przy dużo słabszym silniku
a 3 to :
16/205/45 średnica koła 590.9
17/205/40 średnica koła 595.8
skoro średnica koła jest większa to auto będzie słabsze
  
 
Marcincos, nie mów że te kilka kg zrobi różnicę. Tu chodzi o opór jaki daje szeroka opona. Ja mam 1,6 205/40 z przodu i 215/40 z tyłu, jest słabszy, ale bez przesady.

A co do samego auta, to tak jak pisali poprzednicy, większa felga, skoro gleby nie będzie eto na komforcie nie ucierpisz a zniknie ta ogromna szpara między kołem a błotnikiem no i lusterka z mk7 byłby lepsze
  
 
Przyszła kolej na szybki.Tył 20 a boki 35 aby zbytnio nie drażnić panów policjantów.Zabieg trwał 3,5 godziny ,cena 270zł(Poznań)






[ wiadomość edytowana przez: MARAS-1999 dnia 2008-07-23 08:14:22 ]
  
 
szybki super,cena tez super,to po znajomosci bylo czy cena standardowa w Pozaniu?

fele sa naprawde fajne,mimo rozmiaru

jedyne co mi nie pasuje to lampy: przod masz chrom a tyl black,jestem zwolennikiem ze albo chromy tu i tu albo black tu i tu
  
 
W pierwszym podejściu z przodu były lampki z czarnymi wkładami ale jakoś mi nie pasowały i odsprzedałem dalej.Jak kupowałem obecne to w opisie było że szkło przyciemniane ale dostałem takie jak widać i tak juz zostało.
Cena oklejenia w warsztacie jako zwykły klient.Dla zainteresowanych podam namiary na priva.

[ wiadomość edytowana przez: MARAS-1999 dnia 2008-07-23 11:46:32 ]
  
 
szybki wyszly idealnie tak jak masz przod z mila checia bym sobie zrobil wszystkie
  
 
Jaką cenę mógłbym uzyskać za tego esa.Przebieg na dzień dzisiejszy to 60 000km Stan tech.bdb po przeglądzie w serwisie Forda Wizualnie też bdb bez oznak korozji.Samochód bezwypadkowy,miał tylko uszkodzony tylne lewe nadkole (na parkingu)naprawione w ASO Forda z gwarancją (pełna dokumentacja i rachunki) Reszta tak jak w opisach niżej.
  
 
Cytat:
2008-07-23 11:45:55, MARAS-1999 pisze:
W pierwszym podejściu z przodu były lampki z czarnymi wkładami ale jakoś mi nie pasowały i odsprzedałem dalej.Jak kupowałem obecne to w opisie było że szkło przyciemniane ale dostałem takie jak widać i tak juz zostało. Cena oklejenia w warsztacie jako zwykły klient.Dla zainteresowanych podam namiary na priva. [ wiadomość edytowana przez: MARAS-1999 dnia 2008-07-23 11:46:32 ]



to poproszę o namiary
  
 
m.knobel@vp.pl
  
 
Fajne mody:
- szyby (zrób sobie słupki jeszcze matową folią jak u mnie, moim zdaniem dużo lepiej wygląda
- lampy

Moim zdaniem nie bardzo:
- wystający tłumik
- naklejki :


Przydała by się jeszcze konkretna fela + gleba

Powodzenia w dalszych modach
  
 
chyba bylem obecny ale nie przytomny na forum skoro dopiero dzis zobaczylem twoj watek z kolejnym sedanikiem mk7 na forum

fajnie dzialasz, podoba mi sie z malym ALE o czym juz pisali koledzy: lusterka oryginal, angel'e black -tych w chromie jakos "nie widac", i "plomienie" z maski szybciutko sciagaj

tyl swietnie wyglada, co do gleby szkoda ze nie masz ale skoro takie drogi nie zawsze mozna miec co sie chce

powodzenia w dalszych zmianach