[MK5]RS2000 nie odpala, szarpie> poleciał komputer jednak

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem z essim. Ledwo go odpalam, po włączeniu zaplonu pompka paliwa ciągle chodzi a po kręceniu nie chce odpalać. Jak już po kilkunastu minutach odpali , szarpie, dusi się i nie chce jechać. Wymieniłem sondy lambda, jednak była to krótkotrwała pomoc. Fitr paliwa wymieniony, świece sprawne, cewki myślę też. POmożcie bo już nie mam na tą łajzę siły....



Panowie, wyszło że polecial komputer. rozejrzałem się już za nowym ale martwi mnie jedna sprawa. Facet na allegro ma kompa od RS tyle tylko że ostatnie dwie cyfry się nie zgadzają u niego jest 91AB-12A650-GC a u mnie 91AB-12A650-GB.
Szukałem szukałem jednak nie potrafię tego rozkodować. Jednak IMHO wydaje mi się że skoro jeden pochodzi z RS i drugi to powinno to wszystko latać...

[ wiadomość edytowana przez: nowszy_00 dnia 2009-07-16 15:18:13 ]
  
 
Sprawdź listwę wtryskową, może gdzieś jest nieszczelność i dlatego pompka nie dobija ciśnienia i chodzi ciągle. Albo jest aż tak słaba żę nie dobija, więc samą pompkę też sprawdź.
  
 
No niestety wygląda na uszkodzenie wewnętrznego obwodu ECU.
  
 
odłącz sondy i testuj czy odpala...
odłącz czujnik przepustnicy i sprawdz czy pomaga...

Przechodziłem przez coś podobnego -u mnie aż tak mieszał czujnik przepustnicy... bez odczytania kodów błędów może się nie obyć...
  
 
Jestem ustawiony na czwartek na komputer, zobaczymy co wykaże wynik. Jeżeli uszkodzony był by ECU, znaczy się że to komputer padł? Czy modem sterujący cewkami? Same cewki chyba nie mają takiej mocy aby robić takie rzeczy? Wcześniej jeszcze dawalo się jeździć puki się dobrze nie rozgrzał, teraz nie ważne czy zimny czy rozgrzany szarpie, obroty falują , przygasa a podczas jazdy szarpie.
Odłączone sondy nic nie dały, czujnik przepustnicy to kostka pod przepustnicą?
  
 
Czujnik położenia wału..Wyjmij kostke przeczyść
  
 
Cytat:
2009-07-12 20:06:12, Irekcity pisze:
Czujnik położenia wału..Wyjmij kostke przeczyść


  
 
Koledzy a powiedzcie mi proszę gdzie jest owy czujnik. Poza tym pomyslalem o przeczyszczeniu ogólnie większości styków. Jest jais preparat dobry na elektrykę? Czy WD40 wystarczy??
  
 
Myśle ze tak samo jak w kazdym essim czyli za rozrusznikiem szukaj kabla w czarnym peszlu a on doprowadzi cię do czujnika.
  
 
Cytat:
2009-07-12 21:13:29, zeberko pisze:
Myśle ze tak samo jak w kazdym essim czyli za rozrusznikiem szukaj kabla w czarnym peszlu a on doprowadzi cię do czujnika.



"za" silnikiem jest w RS
Obok filtra oleju - pomiedzy skrzynia biegow a filtrem
  
 
Czujnik położenia wału jest od tyłu bloku jakieś 10cm w dół od filtra oleju, zaraz przy obudowie skrzyni biegów.
Samo czyszczenie wtyczki może nie pomóc, proponuję przy okazji wyczyścić sam czujnik, wykręcając śrubkę mocującą go (oryginalnie torx 25 lub 30), a następnie wyciągając.
Zaraz po wyciągnięciu go, zobacz czy są na nim jakieś opiłki metalu, jeśli tak, to prawdopodobnie znalazłeś przyczynę, jeśli będzie w miarę czysty lub tylko ubrudzony olejem, to możesz zaczynać szukać dalej.
  
 
Panowie, wyszło że polecial komputer. rozejrzałem się już za nowym ale martwi mnie jedna sprawa. Facet na allegro ma kompa od RS tyle tylko że ostatnie dwie cyfry się nie zgadzają u niego jest 91AB-12A650-GC a u mnie 91AB-12A650-GB.
Szukałem szukałem jednak nie potrafię tego rozkodować. Jednak IMHO wydaje mi się że skoro jeden pochodzi z RS i drugi to powinno to wszystko latać...
  
 
Jeśli jestes nadal zainteresowany tematem to sprawdze jakie nr ma moj zapasowy komp
  
 
hej, by nie zaczynać nowego postu: wczoraj wracałem z zakupów i zaczęło mi rs a dławić , strzały w wydechu i zgasł, po tym odpalić nie mogę, pompka paliwa nie podaje paliwa, bezpiecznik cały, przekaźnik też działa, bezwładnościowy wyłącznik tez działa, czasem po przekręceniu zapłonu jest tylko takie ciche "pyknięcie" w pompce i nic więcej, na krótko tez ją patrzałem i działa, odpinałem filtr paliwa i patrzałem czy paliwo pompuje i nic,wężyki od i do do pompki drożne, zauważyłem tylko że jeden przewód (czarny) od wiązki która idzie do ecu i jest stopiony na długości od kolektora ssącego do aku, może to komp się zepsuł?? doradźcie coś:/
  
 
Byłem sprawdzic w moich częściach i mam dokladnie takiego kompa jakiego szukasz. Napisze dokladnie co na nim jest ..
1AGB EEC-IV NPF1K182 *9YXE10564P4K* EFI-SD202
91AB-12A650-GB
  
 
Irku, już załatwiłem kompa od remika, jeśli jednak z jakiegoś powodu by nie trybił jak powinien odezwę się do Ciebie.
  
 
Jak by co mam tez listwe z wtryskami
Pozdrawiam
  
 
No kompa podmieniony i lata jak glupi fajnie mieć sprawnego RSa. Do szczęscia potrzeba mi jeszcze korektor hamowania tylnej belki, wiecie coś o takowym??Trzeba go przecież jakoś wyhamować


P.S. jestem już elite 1000 ale jaja, nawet nie wiem kiedy to minęło!!!
  
 
Cytat:
2009-07-19 21:21:52, Mikatt pisze:
hej, by nie zaczynać nowego postu: wczoraj wracałem z zakupów i zaczęło mi rs a dławić , strzały w wydechu i zgasł, po tym odpalić nie mogę, pompka paliwa nie podaje paliwa, bezpiecznik cały, przekaźnik też działa, bezwładnościowy wyłącznik tez działa, czasem po przekręceniu zapłonu jest tylko takie ciche "pyknięcie" w pompce i nic więcej, na krótko tez ją patrzałem i działa, odpinałem filtr paliwa i patrzałem czy paliwo pompuje i nic,wężyki od i do do pompki drożne, zauważyłem tylko że jeden przewód (czarny) od wiązki która idzie do ecu i jest stopiony na długości od kolektora ssącego do aku, może to komp się zepsuł?? doradźcie coś:/



Jedź pod kompa, to wszystko ci wyjaśni bo tak szukac to cięzko będziesz miał, ja w swoim MK6 tez coś podobnego miałem, ale to była wina właśnie kompa.