[Koniu] Escort GT - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no no,cos nowego przynajmniej w kwestii zegarow,fajno wyglada-chociaz tych cyferek faktycznie troche jest duzo
  
 
Zajefajnie Koniu duzo bylo kombinowania z podlaczeniem?

-----------------
passionford.pl
  
 
Cytat:
2008-07-23 14:27:53, _Maly_ pisze:
Zajefajnie Koniu duzo bylo kombinowania z podlaczeniem?


tylko, ze Koniu poszedl na spore skroty i ominal mala drobnostke do zrobienia ale nikt i tak jej nie zauwazy
  
 
Cytat:
2008-07-23 14:31:51, radekbox pisze:
tylko, ze Koniu poszedl na spore skroty i ominal mala drobnostke do zrobienia ale nikt i tak jej nie zauwazy



tzn?

-----------------
passionford.pl
  
 
że licznika elektronicznego nie podpiął ?


Na 3ciej fotce widać, że banglają...

[ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2008-07-23 14:53:32 ]
  
 
nie
chodzi o to, zeby wszystko dzialalo, jak nalezy, trzeba sciagnac bak i wymienic czujnik paliwa rowniez od essa, ktory mial elektroniczne zegary, bo w przeciwnym razie bede wskazywac na odwrot...
ale KoniuXR3i to nie przekadzalo, bo i tak jezdzi na gazie


[ wiadomość edytowana przez: radekbox dnia 2008-07-23 15:12:18 ]
  
 
Cytat:
2008-07-23 14:12:07, radekbox pisze:
ja chcialbym jeszce wlozyc czujnik otwartych/niedomknietych drzwi wtedy bedzie sie swiecila ta lampka przy 220km/h ale najpierw trzeba czujnik kupic...



a mi swieci ta lampka
teraz moze pokombinuje cos z rezerwa plynu spryskiwaczy...

No tak ominalem szczegol i nie zmienilem pompy
Powod najwazniejszy to inwestycja 200zl .. a ilosc paliwa pokazuje prawidlowo ale odwrotnie.. wiec rezerwy raczej nie ujrze
powod drugi nie chce mi sie zrzucac baku ;p

co do podlaczenia trudno nie jest..trzeba polaczyc kabelki tylko... dokladny opis jest na fordclubpolska

ale mam jeszcze problem z temperatura nie wiem czemu wskazowka dochodzi tylko do polowy skali jak sie nagrzeje... nawet jak wentylator sie zalaczy...
Radek tak powinno byc?
  
 
w elektronicznych tak jest, wsazowka dochodzi tylko do polowy i nie wazne, ze sie wlacza wentylator
po prostu jesli wszystko bedzie oki, to bedzie zawsze na polowie, jesli pojdzie dalej, to znaczy juz, ze cos sie zlego dzieje np. padl termostat. ten wskaznik na polowie oznacza parawidlowa, mozna powiedziec optymalna temperature pracy silnika

co do baku, to trzeba wymienic tylko czujnik (nie zmienia to jednak faktu, ze trzeba kupic caly komplet, czyli razem z pompa, bo nikt nie sprzedaje tego oddzielnie)

co do spryskiwaczy
a masz czujnik, ze chcesz podlaczac??
  
 
no wlasnie pompa 200zl wiec jednak troche duzo..ale jak cos wpadnie mi w rece to przytule...pomyslalem czy moze w ASO nie maja samego czujnika w promocji

czujnika nie mam ale jak bym znalazl to wtedy bym pomyslal o podpieciu, musze jeszcze pomacac czy mam instalke pod to

bo jade sobie jade dzis i wskaznik na srodku a tu nagle wentylator sie zalaczyl ;/ myslalem ze trzeba rozkrecac znowu

czyli wszystko ok pozostaje wyczaic pompe kiedys

ale zeby zmienic czujnik na pompie trzeba zrzucic bak z tego co czytalem
  
 
tak, trzeba zrzucac bak, choc niektorzy desperaci tna podloge

ja siagalem u siebie ze 5 razy, teraz zajmuje mi to max 30 min, no i przy okazji mozna sie napic
  
 
a mam inne pytanie, czy ten licznik elektroniczny z pumy pokazuje cos jeszcze poza kilometrami? nie wiem, np zegarek ma?

i jeszcze druga sprawa czy da sie w jakis sposob zmienic kilometry ktore sa zapamietane na takim liczniku aby wskazywal taka liczbe kilometrow jaka mu wpiszemy?

-----------------
passionford.pl
  
 
Pokazuje w ''pyte'' rzeczy, od temp. po napięcie, ilość wahy w baku, prędkość średnią, obroty cyrowo, kody błędów, jakięś duperele a skończywszy na teście wskażników rodem z Mclarena

Trza interfejs jakis i się wpiąć, albo zrobić reset jakiegoś czipa na płytce licznika, kto to wie.
  
 
test wskaznikow ala McLaren jest super

tu masz mniej wiecej co mozna z niego wyczytac

opis funkcji licznik puma

Co do ustawienia ilosc przejechanych kilometrow sam raczej nie zrobisz ale jest sporo zakladow co koryguja ilosc przejechanych km
ceny od 50 do 200 sie wachaja i niektore firmy nawet usluge z dojazdem swiadcza
chociaz na fcp widzialem krotki opis co potrzeba ale nazwy byly dziwaczne moze elektroda cos by pomogla.. ja sobie policze jakos ilosc kilometrow ze starego dodam mile z nowego i jade

  
 
Cytat:
2008-07-23 13:43:11, koniuXR3i pisze:
No to mam cos calkiem nowego Elektroniczny licznik z Pumy '99 wersja angielska czyli w MPH Troche kabli bylo trzeba polaczyc ale na szczescie wszystko sie zgadzalo z opisem zaczerpnietym z FCP



Bardzo fajne budziki

Szkoda, że nie da się takich przypasować do Mk6....

Autko bardzo ładnie się prezentuje, widać włożony kawał pracy i kasy. Oby tak dalej
  
 
Cytat:
2008-07-25 00:01:18, -Rocky- pisze:
Bardzo fajne budziki Szkoda, że nie da się takich przypasować do Mk6.... Autko bardzo ładnie się prezentuje, widać włożony kawał pracy i kasy. Oby tak dalej



Jak sie nie da, ja bede kombinowal bo sie nakrecilem musi sie dac

-----------------
passionford.pl
  
 
Cytat:
2008-07-25 00:59:58, _Maly_ pisze:
Jak sie nie da, ja bede kombinowal bo sie nakrecilem musi sie dac



wszystko sie da
  
 
Cytat:
2008-07-25 00:59:58, _Maly_ pisze:
Jak sie nie da, ja bede kombinowal bo sie nakrecilem musi sie dac



Będę śledził Twoje prace w tym temacie

Takie budziki widzę już u siebie w Mk6
  
 
Cytat:
2008-07-25 14:00:18, -Rocky- pisze:
Będę śledził Twoje prace w tym temacie Takie budziki widzę już u siebie w Mk6



najlepiej to bylo by wymienic deche na ta od mk7, wtedy latwo wpasowac licznik inaczej bedzie troche rzezby, jak to zawsze zreszta
  
 
Cytat:
2008-07-25 14:23:11, zenq pisze:
najlepiej to bylo by wymienic deche na ta od mk7, wtedy latwo wpasowac licznik inaczej bedzie troche rzezby, jak to zawsze zreszta



No tylko ze do deski z MK7 nie dopasuje juz swoich zegarkow z cossa
Mk6 mi sie podoba deska trzeba bedzie kupic zegarki z pumy, zegarki z escorta i zlozyc z dwoch jeden

no ale dobra, nie offtopic'ujmy

-----------------
passionford.pl
  
 
mini test zrobilem i tak:

elektroniczny wystwietlacz pokazuje :

Predkosc - wydaje mi sie ze w kilometrach
Obroty
Cos z paliwem wskazania wachaly sie miedzy 176-172 to trzeba rozszyfrowac dokladnie
Ladowanie ale tu moge sie mylic... i wiele innych ktore musze porownac z kartka i ciezko to robic w czasie jazdy wiec pusta polna droge musze znalezc


Moze ktos posiada instrukcje do Escorta z 2000 roku? tam moze cos bylo napisane co oznaczaja poszczegolne cyfry?

Moze w Salonie mi powiedza?albo ASO