[Koniu] Escort GT - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-07-25 16:46:14, koniuXR3i pisze:
mini test zrobilem i tak: elektroniczny wystwietlacz pokazuje : Predkosc - wydaje mi sie ze w kilometrach Obroty Cos z paliwem wskazania wachaly sie miedzy 176-172 to trzeba rozszyfrowac dokladnie Ladowanie ale tu moge sie mylic... i wiele innych ktore musze porownac z kartka i ciezko to robic w czasie jazdy wiec pusta polna droge musze znalezc Moze ktos posiada instrukcje do Escorta z 2000 roku? tam moze cos bylo napisane co oznaczaja poszczegolne cyfry? Moze w Salonie mi powiedza?albo ASO


napiecie pokazuje w voltach, poziom paliwa oraz innych czujników w jednostkach binarnych od o do 255, predkość pokazuje w kilometrach oraz w milach(to z literka E) obroty jak każdy inny obrotek
  
 
Jedno mnie zaciekawiło kiedy wchodzimy w diagnostykę to jak wspomniał Sławko poziom paliwa w baku od 0 do 255 w wersji binarnej rozumiemey jako 0 E a 255 F? czyli gdzieś pomiędzy w połowie będzie 1/2? 125 powiedzmy to 1/2 baku?

A do kontrolki niedomkniętych drzwi to potrzeba mieć takie fachowe obejmy na zamek, które są montowane seryjnie z fordowskim alarmem. mam takie u siebie bo mój Ess jest wyposarzony w fabryczny alarm. Potrzeba 4xna drzwi lub 2x w wersji 3 drzwiowej, jedno na klape bagażnika i wystarczy jeden przełącznik na maske typu ''push-up''. Na szrocie 5min drogi odemnie jest 10 Essów które mają seryjnie zamontowany alarm; kontrolka-puszka i czujniki niedomknięcia drzwi. W grudniu będe w PL jeśli cena nie będzie zbyt drastyczna może ktoś ma ochotę? Musze pogadać z 'cieciem' ze szrotu ile sobie zaśpiewa za komplet.
  
 
Cytat:
2008-10-27 10:12:15, LobsterMan pisze:
Jedno mnie zaciekawiło kiedy wchodzimy w diagnostykę to jak wspomniał Sławko poziom paliwa w baku od 0 do 255 w wersji binarnej rozumiemey jako 0 E a 255 F? czyli gdzieś pomiędzy w połowie będzie 1/2? 125 powiedzmy to 1/2 baku? A do kontrolki niedomkniętych drzwi to potrzeba mieć takie fachowe obejmy na zamek, które są montowane seryjnie z fordowskim alarmem. mam takie u siebie bo mój Ess jest wyposarzony w fabryczny alarm. Potrzeba 4xna drzwi lub 2x w wersji 3 drzwiowej, jedno na klape bagażnika i wystarczy jeden przełącznik na maske typu ''push-up''. Na szrocie 5min drogi odemnie jest 10 Essów które mają seryjnie zamontowany alarm; kontrolka-puszka i czujniki niedomknięcia drzwi. W grudniu będe w PL jeśli cena nie będzie zbyt drastyczna może ktoś ma ochotę? Musze pogadać z 'cieciem' ze szrotu ile sobie zaśpiewa za komplet.


w mk5 mam w zamku bagażnika zamontowany fabrycznie włącznik
tak samo w zamku drzwiowym.
Wygląda tak:
http://moto.allegro.pl/item457989558_zamek_centralny_ford_escort_htb_lewy_tyl_96_r.html
  
 
Pare osób pytało mnie już o taki komplecik. Powiem TAK w sobote będe na szrocie i zapytam ile za komplet czujników plus centralka. Jade w grudniu do PL więc moge zabrać troche stuffu ze sobą.
  
 
Cytat:
2008-10-27 10:53:07, LobsterMan pisze:
Pare osób pytało mnie już o taki komplecik. Powiem TAK w sobote będe na szrocie i zapytam ile za komplet czujników plus centralka. Jade w grudniu do PL więc moge zabrać troche stuffu ze sobą.


dwa przednie też by mnie interesowały...
Dodam, że np cały zamek z czujnikiem i siłownikiem do bagażnika kupiłem swego czasu od kolegi z FEFk za 20pln...więc czasami można tanio coś wyhaczyć...

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2008-10-27 11:04:36 ]
  
 
tez bym sie pisal na to, 2 na przednie
  
 
Cytat:
2008-10-27 10:12:15, LobsterMan pisze:
Jedno mnie zaciekawiło kiedy wchodzimy w diagnostykę to jak wspomniał Sławko poziom paliwa w baku od 0 do 255 w wersji binarnej rozumiemey jako 0 E a 255 F? czyli gdzieś pomiędzy w połowie będzie 1/2? 125 powiedzmy to 1/2 baku?


255 open send +/- 0
232 full stop +/- 0
215 Full mark +/- 10
178 3/4 mark +/- 8
138 1/2 mark +/- 7
93 1/4 mark +/- 5
41 E mark +/- 4
54 Low Fuel (0-59)
0-18 short (0-20 max)
  
 
Myly OT

to da sie wrzucic te zegary do MK6? zeby byl efekt latajacych wskazowek?

  
 
latajace wskazowki sa tylko wtedy, jak przez chwile zrobisz zware, lub po odpiecu klem akku
potem juz tego efektu nie ma, a wrzucuic sie da, przerabial to _Maly_
  
 
Cytat:
2008-12-27 23:23:15, iners pisze:
da sie wrzucic te zegary do MK6?



fotka jest w moim profilu, a wiecej w moim watku

Cytat:
2008-12-27 23:31:22, radekbox pisze:
latajace wskazowki sa tylko wtedy, jak przez chwile zrobisz zware, lub po odpiecu klem akku



sa tez wtedy kiedy akumulator ma male napiecie


[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2008-12-29 02:22:49 ]
  
 
Cytat:
2008-12-29 02:20:46, _Maly_ pisze:
sa tez wtedy kiedy akumulator ma male napiecie [ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2008-12-29 02:22:49 ]


i to wlasnie mnie wkurza, bo moj akku juz ledwo co zipie i przez to czesto kasuje mi sie dzienny przebieg
  
 
Też bym takie chciał
  
 
Witam mam pytanko do wlasciela tego essa a mianowicie o licznik jak wyglada kwestia podlaczenia takiego czy w gre wchodza jakies przerobki czy cos ?
  
 
Podstawowa kwestia to kupic licznik z kostka...

A pozniej zgodnie ze schematem polaczyc kable ze starych kostek do nowej... plus podciagnac 1 kabel z komory silnika z VSS ale nie jest to trudne ... wrecz latwe i przyjemne nawet dla laika...

  
 
Jestem tu nowy ale bryka mi sie widzi. tez swojego bym tak odpicowal ale u mnie od domu do asfaltu jest kilometr i o tej porze to ciezko jezdzic a teraz jeszcze spojlery?
  
 
Cytat:
2009-03-01 20:29:27, bedzik pisze:
Jestem tu nowy ale bryka mi sie widzi. tez swojego bym tak odpicowal ale u mnie od domu do asfaltu jest kilometr i o tej porze to ciezko jezdzic a teraz jeszcze spojlery?



Hehe nie takie asy jeżdżą z ospojlerowaniem po gorszych drogach i jakoś żyją
  
 



Escort zyje i ma sie dobrze

Byly niewielkie modyfikacje :

zmieniarka CD do radia Ford
welurowe dywaniki w bagazniku na oparciach foteli


Planów chwilowo zadnych nie ma...

Na foto przeprawa promowa przez Wisle, bez dekielkow