[Sonata] Głowica silnika - na co zwrocić szczególną uwagę?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1. Czy zapinki zaworow musza pozostac w tych samych parach?
2. Czy moge pomieszac kolejnosc sprezyn przy zakladaniu?
3. Nie mam dostepu do sprezonego powietrza - czym najlepiej przeczyscic kanaliki olejowe?
4. Czy wymieniac wszystkie zawory, jesli niektore wygladaja naprawde ladnie i zdrowo?
5. Jesli zanurze calosc glowicy (po zdjeciu uszczelniaczy) w sodzie kaustycznej, lub innym czysciku, to czy zniszcze hydrauliczne napinacze?
6. Intryguja mnie pierwsze sekundy pracy po zlozeniu calosci do kupy - jak sadzicie, czy warto mazac wszystko swiezym olejem w trakcie skrecania?
7. Czyszczenie otworow dolotowych i wylotowych szczotka druciana - za i przeciw prosze (niebiezpieczenstwo rys?)

Tyle narazie - dzieki.


[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-05-03 20:33:44 ]
[ powód edycji: tytuł ]
  
 
1. Niekoniecznie
2. Podziel tylko na wydechowe i ssące
3. Możesz użyć drutu miedzianego, najlepiej bez lakieru do uzwojeń (może się złuszczyć i zablokować kanał)
4. Niekoniecznie, te stare zdrowe należy prawidłowo dotrzeć pastą
5. Nie rób tego, soda niszczy aluminium
6. OBOWIĄZKOWO WSZYSTKO MOKRE, szczególnie panewki
7. Do tego najlepiej wykonać skrobak z drewna
  
 
ad.4 Sugeruję wymienić wszystkie wydechowe - "dla spokojności"