Obrotomierz MK V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś się orientuję skąd idzie sygnał do obrotomierza bo nie działa zegary podmieniane.Jak podłącze kompa do ecu mastera widzi obroty a na desce nie.Czy ten sygnał idzie od seryjnego kompa?
  
 
Vss ze skrzyni biegów przez skrzynkę bezpiecznikow aż do wtyczki do zegarów ?
  
 
obrotek ze skrzyni biegów ale że niby z tego czujnika co linka od prędkościomierza
  
 
Cytat:
2014-06-22 22:59:02, kiciek pisze:
Vss ze skrzyni biegów przez skrzynkę bezpiecznikow aż do wtyczki do zegarów ?


to nie o prędkość chodzi a o obroty....


Obroty są z polożenia wału-- do edisa-- do kompa później
  
 
Fakt. Sie skrecilem ;P. Sorka.
  
 
któryś z zielonych kabli w edisie, drugi od brzegu najprawdopodobniej musisz edisa zmienić, u mnie było tak samo, wstawiłem drugiego to podwójnie skalował, dopiero przy trzecim jest si
  
 
a edisy są takie same we wszystkich modelach czy różne
  
 
niby są takie same, ale dla mnie na każdym inaczej działał
  
 
A ja się zastanawiałem dlaczego są różne liczniki, widocznie są pod różne edisy
  
 
Liczniki wyglądają tak samo, ale nie każdy licznik gra z każdym silnikiem. przykładowo, w zeteckach i N7A, gdzie na jeden obrót wału przypadają 2 impulsy z cewki obrotek ma wbudowany dzielnik przez 2.
  
 
Cytat:
2014-06-23 23:03:53, Venom_4x4 pisze:
Liczniki wyglądają tak samo, ale nie każdy licznik gra z każdym silnikiem. przykładowo, w zeteckach i N7A, gdzie na jeden obrót wału przypadają 2 impulsy z cewki obrotek ma wbudowany dzielnik przez 2.



no nie do konca tak samo,bo sa opisane obrotomierze: 2, 2E, 4E, D. Ale na pierwszy rzut oka rzeczywiscie sa takie same
  
 
no dobra ma ktoś jakieś pomysły edis podmieniony sprawny sprawdzałem w innym aucie obrotek w innym działa.Zmieniłem też z innego do siebie kicha.Liczniki podmieniałem też nic.a jak bym podłączył starym sposobem prosto od cewki do licznika ma to sens bo już mnie to wkurza
  
 
mój licznik zakładałeś? właśnie też mnie to zastanawiało, u mnie po wrzuceniu 1,8 też przestał działać obrotek - dziwna sprawa. ale zostawiłem to na później, były gorsze problemy poduchę ogarnąłeś?
  
 
no właśnie u Ciebie od początku nie działał a mam twoją wiązkę przecież.Licznik został mój i nie działał a w cabsie na mojej wiązce działa.Zastanawiam się czy jak zakładaliście ecu mastera czegoś nie obcieliście bo ecu master widzi obroty.Chyba że podłącze prosto z cewki i zobaczę co się będzie działo.Co do poduszki jest ok tylko prawa półoś to złom myślę że dlatego trzęsie ale jeszcze nie ogarnąłem tego.Muszę się zabrać bo strojenie się zbliża wielkimi krokami

[ wiadomość edytowana przez: tomex3 dnia 2014-06-24 16:41:40 ]
  
 
ok coś znalazłem więc przy edisie jest wtyczka na dwa piny szara jak zrobiłem zworę obrotomierz zaczął działać ale jakoś dziwnie.Wtyczka jest szara i dwa przewody zielony i zielono czerwony co tam powinno być wpięte ktoś wie

dobra tam powinien być jakiś filterek obrotomierza ma ktoś coś takiego do sprzedania

[ wiadomość edytowana przez: tomex3 dnia 2014-06-24 19:46:40 ]
  
 
Cytat:
2014-06-24 17:52:45, tomex3 pisze:
ok coś znalazłem więc przy edisie jest wtyczka na dwa piny szara jak zrobiłem zworę obrotomierz zaczął działać ale jakoś dziwnie.Wtyczka jest szara i dwa przewody zielony i zielono czerwony co tam powinno być wpięte ktoś wie dobra tam powinien być jakiś filterek obrotomierza ma ktoś coś takiego do sprzedania [ wiadomość edytowana przez: tomex3 dnia 2014-06-24 19:46:40 ]


Co to znaczy dziwnie?? Pokazuje polowe wartosci?? Jesli tak to odpowiedni "filtr" potrzebny Ci, jesli pokazuje ok to zwykla zwora z drutu nawet wystarczy.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650
  
 
no dokładnie o połowę zaniża właśnie czytam o tych filtrach i nic nie kumam ponoć da się to ustroistwo samemu zrobić
  
 
ja w RS'ie to robiłem, lutowałem opornik w liczniku ale zabij mnie nie pamiętam gdzie to było i co.. Lata minęły
  
 
a ta wiązka co jest teraz u mnie to orginał z 1,8rqb czy coś kombinowałeś
  
 
No wlasnie to jest ori wiazka..