Auto dla kumpla vectra co o niej myslicie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
http://otomoto.pl/opel-vectra-bezwypadkowy-zarejestrowany-C4713813.html


chlopaki chce kupic takie cudo dt 10v co to za oznaczenie diesel turbo ??

co o niej myslicie co sprawdzac

dzieki
  
 
Eeee....słabe to.. awaryjne....
  
 
http://otomoto.pl/opel-vectra-bezwypadkowy-zarejestrowany-C4713813.html
  
 
jeżeli turbo to zapytaj właściciela jak jężdzi on tym autkiem, czy patrzy na temp silnika gdy daje rurę i jak wyłącza silnik czy go troszke pół min studzi "bez biegu' itd
co tu duż o używka to używka
za te pieniędze, nabyłem Kappę JTD, odpukać miodzio



[ wiadomość edytowana przez: Blured dnia 2008-04-15 21:30:27 ]
  
 
Cytat:
2008-04-15 21:25:49, Snale pisze:
http://otomoto.pl/opel-vectra-bezwypadkowy-zarejestrowany-C4713813.html



Dlaczego nie:
- biały
- sprzedaje je komis
- nikt w D nie kupuje diesla robić 18kkm rocznie, więc przebieg 170kkm może sobie między bajki włożyć.
- na dieslach opla się znam, ale to dość egzotyczny silnik (16V), więc mogą być problemy z częściami potem
  
 
podobaja mi sie te vectry ale ten to niezla padaka
  
 
Cytat:
2008-04-15 21:32:04, wesul pisze:
Dlaczego nie: - biały - sprzedaje je komis - nikt w D nie kupuje diesla robić 18kkm rocznie, więc przebieg 170kkm może sobie między bajki włożyć. - na dieslach opla się znam, ale to dość egzotyczny silnik (16V), więc mogą być problemy z częściami potem


właśnie jeżeli do pracy jedzie 100km -1 godzina, do domu-100km=200dzień, tydzień *5=1000,miesiąc *4=4000,rok * 11 miesięcy, roczny przebieg 40000, ilość lat, minus 10.000 to może być przebieg rzeczywisty
w kraju naszym już pokonano granicę magiczną 100.000 teraz jak pokona się 200.000 to może przestaną kręcić liczniki, co jest karalne więźniem
  
 
Cytat:
2008-04-15 21:23:48, maciobyk22 pisze:
Eeee....słabe to.. awaryjne....



znawca się odezwał co miał do czynienia z vectrą

tak mi się wydaje że oznaczenie przekręciłeś - nie 10V a 16V


co do vectry zawiecha:

- przód praktycznie nie ulega zniszczeniom, ja mam 183.000 km i tuleje wahaczy nie robione - zero luzów; drążki kierownicze, łączniki stabilizatora - zero luzów i też nie robione;

- tył jedynie tulejki wymieniłem

amory przejeździły 180.000 km - zostały wymienione

częstą usterką jest czujnik wałka rozrządu [benzyna, diesla nie znam dokładnie] ale to są grosze - 220 zł z robocizną,

korozja zależy od egzemplarza i jego stanu

części cenowo porównywalne do części do essa - auto niby większe ale w środku bardziej zabudowane i czuje się jakby mniejszą przestrzeń niż w essim



Polecam lekturę
  
 
taki "dubaj style"
  
 
czorny dach ,czorne fele i bedzie GIT
  
 
ja dodam że niektóre ruda zżera od tyłu i silniki mają fajny moment ale mocy zero (dla przykładu ja miałem 1.8 8v = 83KM, a essi 1.6 8v = 105KM) (niektóre bezkolizyjne, i całe szczęście bo raz zapomniałem pas rozrządu wymienić), rozrząd wymienia się bardzo prosto, ja wymieniłem swój bez odkręcania ani jednej śrubki, na parkingu w pół godziny, silnik cicho pracuje i mocno się grzeje ale nic mu się nie dzieje (latem czuć smarzenie się kabli jak wiatraczek jest zepsuty i woda chłodząca wycieka ), dobrze wygłuszona kabina, fotele wygodne i dobrze trzymają, głośniki fabrycznie są fajne, auto ma potęcjał, przy większej prędkości nie skręca, tzn. ty skręcasz auto jedzie prosto, jakiś problem z rozłożeniem wagi i to ma nawet vectra C! ja vectrą A na s7 we trzech rozbujaliśmy 1.8 na gazie do 180 to nawet coś daje rady, ale co mi się nie spodobało przy 180 wrzuciłem 5-tkę a on zaczął zwalniać
mały dżip, wszędzie nim wjechałem i raz tylko zawadziłem podłogę, pierścieni nie udało mi się zajechać, auto wogóle do końca nie brało oleju, a starałem się go zaorać na śmierć, gdyby z przegubu kulki nie powypadały to dalej bym go męczył, mam w planach jakieś mu tam włożyć ze szrota na lato, jak dachu nim nie zaliczę to będę chory

i ot cały vector, ess może zawieszenie szybciej mi padło od vectora zaraz po kupnie ale ma duszę, vector wg. mnie to lipa.


[ wiadomość edytowana przez: Deaco dnia 2008-04-18 00:57:21 ]
  
 
Bardzo ładne auto, tez jestem zainteresowany tym, co sądzicie o VB z silnikami diesla, głównie 101 konnym. Nie miałem nigdy z oplami do czynienia. Podobno słabym punktem diesla sa pompowtryskiwacze ;/

[ wiadomość edytowana przez: dyras dnia 2008-04-18 01:05:44 ]
  
 
Ogólnie z doświadczenia Panowie odpuśccie sobie 1,7 Isuzu bo czesci drogie jak cholera! Druga sprawa dieselki w oplach wcale mało nie palą.
Samochód jakis podłubany troszke wiec pewnie jakis młody motomaniak dawał w dupe temu dieselkowi jak na moj gust!
Zawieszenie jest raczej dobra strona tego samochodu, ale przejrzyj dokladnie blacharke bo moze juz zaczac cos wychodzic jesli nie był zadbany
  
 
moja dziewczyna ma wlasnie taka Vectre z silnikiem 2,0 16V Ecodiesel 90KM.... powiem Ci ze muł strzaszny.... ale oszczedny
problemow troche z nia jest, jakies tam czujniki przy silniku, przy troche ponad 200tys km pompa wtryskowa do naprawy, ogolnie jakos ten samochod dziwnie chodzi jak dla mnie....
z zawieszeniem za to nic chyba nie robili jeszcze, a samochod maja dobre kilka lat :]

ogolnie nieduzy jest koszt utrzymania takiego autka
  
 
zawieszenie dobre w opelku, tylko zero komfortu przy jeździe po dziurach, coś jak jazda na rodeo, jak przesiadłem się na essiego to pierwsze mi się żuciło że przestałem tak się bujać na wybojach.