[OGÓLNE] Jakie sprężyny obniżające żeby było równo ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chciałbym obniżyć auto o jakieś -40 lub -35. Tylko jeśli założę np -40/-40 to tył będzie wyżej niż przód.Tak mi się wydaje przynajmniej. Dla tego chciałem zapytać jaki zestaw kupić żeby auto nie wyglądało jak taczka tylko żeby przód i tył usiadł mniej więcej tak samo?


[ wiadomość edytowana przez: Miro dnia 2009-11-04 15:47:18 ]
  
 
U mnie przyjacielu jest -60/-60 i siedzi równo
  
 
A standartowe spreżynki(fabryczne)jakie mają oznaczenie +/--
  
 
w moim MK7 bylo 40/40 i niestety tyl byl nizej nizej niz przod tzw. "syndrom motorowki" wiec z przodu przyciolem jeden (progresywny) zwoj sprezyn. Wiec teraz jest 50/40 i autko stoi rowniutko...
  
 
Cytat:
2009-11-04 10:55:30, srvrserver pisze:
w moim MK7 bylo 40/40 i niestety tyl byl nizej nizej niz przod tzw. "syndrom motorowki" wiec z przodu przyciolem jeden (progresywny) zwoj sprezyn. Wiec teraz jest 50/40 i autko stoi rowniutko...


Wg mnie kazdy ess ,ktory dostaje sprezyny przod=tyl siedzi bardziej tylem - nie widac tego od razu ale po glebszym przyjzeniu tak to wyglada.
  
 
Z tym, ze nadkole tylne i przednie, nie jest na jednej wysokosci, stad moze byc wrazenie, ze tyl siedzi nizej. Ja mialem przod -35 tyl -40 i wydaje mi sie, ze bylo rowno. Rowniez zalezy jaki silnik od tego tez zaezy ile przod siadzie. Jakbyco mam komplet Weiteca na handel do mk5,6.
  
 
Witam
Koledze zdaje sie chodziło o firmy produkujące "dobre" sprężyny. Jak szukałem do siebie to przejrzałem trochę tematów i w zasadzie opinie są różne - ja mam spręzyny Vogtland i nie narzekam a któryś z kolegów napisał mi na priv że taka firma jak weitec robi niezbyt spręzyny bo z czasem siadaja i z -30 robi sie -60.
Pozdrawiam
  
 
kazde po jakims czasie siadaj to normalne...