Telepie silnikiem + nagranie z kamery - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szybkie pytanie Czy pod kolektor dolotowy mozna stsowac silikon czy tylko orginalne uszczelki chodzi o to miejsce
  
 
Czy zepsuta cewka zapłonowa moze miec wpływ na takie zachowania.Tzn. na zimnym silniku po odpaleniu po upływie około 30 sek.zaczynają się wibracje i po ruszeniu lubi sobie zgasnąć . Następnie ponowne uruchomienie wszystko wraca do normy . Wymieniłem świece(nowe Motorcraft) przewody(nowe Kager) , zawór wolnych obrotów , zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej (nowy ASO)do tego restart kompa i dalej to samo.A i kolektor z uszczelkami tez zmieniłem przepustnice tez Oringi na listwie wtryskowej zmienione sonda też nowa i co dalej robić no i do szcześcia zaczeła lać pompa wodna
  
 
W temacie klepania popychaczy to może by pomogła wymiana oleju. Kiedy był zmieniany? Może jest już przepracowany. Po wymianie oleju powinno się uciszyć z lekka.
Po uszczelnieniu tych wszystkich miejsc nadal pracuje niestabilnie? A pianki już nie wciąga?
  
 
Miałem takie same objawy.
tutaj klik
Wmoim przypadku wystarczyła zmiana paliwa,tzn. przestałem jeżdzić na ukrainskiej bo mi się skończyła i auto chodzi jak nowo narodzone.
Czytałem też o korektorze oktanowym,może u ciebie coś jest z nim nie tak.
  
 
Cytat:
2008-05-28 09:16:59, R_O_Y pisze:
W temacie klepania popychaczy to może by pomogła wymiana oleju. Kiedy był zmieniany? Może jest już przepracowany. Po wymianie oleju powinno się uciszyć z lekka. Po uszczelnieniu tych wszystkich miejsc nadal pracuje niestabilnie? A pianki już nie wciąga?

Pianki nie wciąga delikatnie lepsze hamulce a olej w piątek jade zmienic na ford 5W/30 formula E i zobaczymy co sie zmieni

[ wiadomość edytowana przez: gregoorio dnia 2008-05-28 13:25:33 ]
  
 
Cytat:
2008-05-28 09:29:46, danek7902 pisze:
Miałem takie same objawy. tutaj klik Wmoim przypadku wystarczyła zmiana paliwa,tzn. przestałem jeżdzić na ukrainskiej bo mi się skończyła i auto chodzi jak nowo narodzone. Czytałem też o korektorze oktanowym,może u ciebie coś jest z nim nie tak.

Ja jeżdze na shell V-power albo na orlenie 95 a korektor to gdzie jest