Filmik z fiacikiem - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a most to wytrzyma?
  
 
nie ma to zadnego znaczenia bo jak uleci to albo zaloze most z hondy ktory lezy mi w garazu albo jeszcze raz dam z poldka nowe zebatki. Z hondy mostu za bardzo na razie nie chce zakladac bo tam jest jakas badziewna szpera helikalna a to moze dobre jest ale po bułki jeżdzić do sklepu no i jeszcze problem jest z przelozeniem bo tam jest 4,1 ale juz namierzylem zebatki 4,77 wiec nie bedzie problemu z tym.
  
 
no to teraz pozostało tylko czekać na filmiki z boju
  
 
mam prośbę.. mógłbyś zmierzyć gabaryty tego silnika?
  
 
za pozno bo jest wsadzony ale ogolnie nie jest taki duzy. tzn jakies 3-5 cm wyzszy niz fiat 2.0 16v i ma podobna dlugosc.
  
 
Jak dla mnie z całym szacunkiem to profanacja, do włoskiego samochodu ładować japoński wynalazek
  
 
auta ma sprawiac frajde a nie byc jakims orginalnym klasykiem, ten silnik jest trwalszy, mocniejszy bo chyba w seri ma taka moc jak dobrze podkrecony dohc, latwiej o czesci do niego itp.
Ja do kanta zamiast dohca chetnie bym wsadzil np roverka 1.4
  
 
to w takim bądź razie jeździjmy wszyscy BMW i hondzidłami bo dają przyjemność...
  
 
po co topić kasę w starego trupa który był zaprojektowany w latach 60 jak można mieć coś lepszego , a co to za róznica czy zrobionę przez ruskich , niemców , czy filipińczyków
  
 
no dlatego trzeba się przesiąść do BMW bo tańsze w eksploatacji od dużego fiata i do tego zapie****
  
 
Mi sie fajnie jezdzi fiatem, ma swietne zawieszenie i hample. niestety od zawsze problemem byl silnik a wykrecenie dohc na 240KM to chyba tylko w stajni Abarth dalo sie zrobic(jak jeszcze byl abarth) i to pewnie na chwile bo przebiegi miedzy przegaldami musialy byc krotkie. niestety nie stac mnie na czeste remonty no i nie chce mi sie juz babrac w smarze przy remontach. Do hondy czesci sa tak samo dostepne jak do fiata(przynajmniej te co potrzeba- czyli np filtr oleju ).a czy profanacja... bo ja wiem, nigdy oryginala nie mialem i nawet nie probuje tego ukrywac a na glowice 16v abarthowska nie mam zamiaru sie rzucac bo koni wiecej z niej nie bede mial niz jest teraz. Po co mi oryginal jak bedzie kiepsko jechal Mialem 180KM w fiaciorze i niestety osiagi byly przecietne, moze wystarcza to wielu ludziom do normalnej jazdy ale zadna rakieta to nie jest. kiedys mialem delte integrale z 296KM i 402 Nm i to juz jechalo ale po jakims czasie tez przywyknalem do przyspieszenia, po prostu apetyt rosnie w miare jedzenia . W UK jezdzi pelno escortow mk1 i mk2 z nowymi silnikami w rajdach i tam to raczej nie jest problem. Seryjny silnik fiatowski moze bym zostawil jakbym mial oryginalnego abartha ale w tej sytuacji nie widze wiekszego sensu. mi zalezalo na osiagach w miare odpowiednich przy niezawodnosci nieosiagalnej przy jednostce napedowej fiata i tak wlasnie zrobilem.
  
 
Jeszcze jedna rzecz...na takiej zasadzie ze to profanacja to praktycznie kazdy swap maluchowski powinien zostac spalony na stosie i raczej nie bedzie mialo znaczenia czy wlosi zrobili blok silnika czy japonczycy
  
 
Cytat:
2008-08-25 17:13:34, Walezy pisze:
Jeszcze jedna rzecz...na takiej zasadzie ze to profanacja to praktycznie kazdy swap maluchowski powinien zostac spalony na stosie i raczej nie bedzie mialo znaczenia czy wlosi zrobili blok silnika czy japonczycy



święte słowa , liczy się klimat , a to co masz pod maską to kwestia gustu ( niestety panowie z pzm tak nie uważają )
  
 
Niestety tak jest. ale w czechach conieco przejade sie bo tam to nie jest problemem ze silnik i skrzynia jest inna niz seryjnie, poza tym koszta sa o wiele nizsze. nie mam zamiaru jechac calego sezonu ale tylko okazjonalnie sie przejechac bo pewnie czasowo i finansowo bedzie to dla mnie chwilowo za ciezki temat no ale to ma byc zabawa a nie gonienie sie o zlote majtki
  
 
owszem każdy ma prawo wkładać co mu się żywnie podoba, bo to jego samochód i jego pieniądze to normalne, ja po prostu napisałem moje odczucie i nie chciałem tu zaraz nikogo urazić, Trochę inaczej podchodzę do menelucha a trochę inaczej do 131 , po za tym nigdy bym nie wrzucił nie włoskiego silnika do fiata Malucha znajdziesz wszędzie w gorszym lepszym stanie, nie ważne a ile jest 131 3d??
  
 
Moje nadwozie w momencie zakupu nie nadawalo sie juz za bardzo na dumania w stylu odrestaurowania na oryginala. bylo mocno pognite i brakowalo wielu rzeczy w nim wiec nie mialem skrupulow zeby zrobic z niego rajdowke bo jak ja bym tego nie zrobil to by dawno wyladowalo na zlomie
  
 
jak dla mnie bomba. konkretny swap na odpowiednia jednostke. najlepszy wybor do tego auta bo trzymaja Cie przepisy. niestety Polska to kraj bez wiekszych mozliwosci w tej dziedzinie bo nie uznaja tu takich przerobek...moze keidys sie to zmieni.
powodzenia w projekcie i czekam na filmy z testow pozdro
  
 
Teraz troche mięcha

pierwszy filmik

onboardzik- wejscie lekkim bokiem w winkiel i potem gaz w deche

mały slajd
  
 

Genialne!
  
 
jak dla mnie to juz na filmiku nie do opisania.a te obroty!pelny szacunek za wklad.pozdrawiam andrzej131