[Ogólne]wałki rozrządu z 1,8 RQB do RDA (105) czy warto?? - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-05-04 13:06:59, RemikGT pisze:
prosze, tylko po co?


lewy jest od 130KM a prawy od 105. wiem na 100% ze musi być jakaś różnic w kanałach w środku


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-04-10 18:18:52 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
  
 
Remik mam pytanie czy jak wstawie kompa od RQB do mojego XR3i RDA bez zmiany walkow i przepustnicy czy bedzie mi silnik chodzil?? (tak chce sprawdzic kompa czy jest sprawny zanim go kupie)
  
 
Cytat:
2008-05-04 17:49:25, PumaRST pisze:
lewy jest od 130KM a prawy od 105. wiem na 100% ze musi być jakaś różnic w kanałach w środku


widac róznice, przeciez ten po lewej ma wieksze kanały, bo widac ze masywniejszy jest.
  
 
Cytat:
2008-05-05 20:16:58, fryszard pisze:
widac róznice, przeciez ten po lewej ma wieksze kanały, bo widac ze masywniejszy jest.



tez to zauważyłem
  
 
Cytat:
2008-05-05 18:05:50, Alfik6548 pisze:
Remik mam pytanie czy jak wstawie kompa od RQB do mojego XR3i RDA bez zmiany walkow i przepustnicy czy bedzie mi silnik chodzil?? (tak chce sprawdzic kompa czy jest sprawny zanim go kupie)


moim zdaniem chodzic bedzie, ale kwestia pozostaje taka, czy bedzie chodzil rowno, w co watpie...
  
 
najwzniejsze w tych kolektorach jest to , czy maja takiej samej wielkosci kanaly wychodzace (takie jest moje zdanie)
  
 
Cytat:
2008-05-05 18:05:50, Alfik6548 pisze:
Remik mam pytanie czy jak wstawie kompa od RQB do mojego XR3i RDA bez zmiany walkow i przepustnicy czy bedzie mi silnik chodzil?? (tak chce sprawdzic kompa czy jest sprawny zanim go kupie)


bedzie Ci silnik chodzil normalnie, ale zero roznicy...nawet jak bedziesz mial przepustke od 130...

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Ja mam pytanko czy ten kolektor który mam teraz zamontowany jest z wersji RQB sorry za zdjecia ale robione z telefonu.


  
 
witam, podczepie sie do tematu bo nie warto nowego zakladac, mam 1.8 105KM mk6, i czy warto sie w to bawic, mam walki do zalatwienia w bardzo dobrym stanie za 200zl za 2szt, warto sie bawic w podciaganie takiego silnika czy lepiej robic swapa na 2.0 od RS? ile kosztuje przepustnica od 130 i inne graty? a ile taki swap?
  
 
witam ja mam silnik 115km w mk7 z plastikowym kolektorem pytanie brzmi co by trzeba było zrobić aby miał te 130km? wszystkie przeróbki jakie opisujecie są do silnika 105km stąd moje pytanie
  
 
Cytat:
2009-06-21 20:11:42, Dominik_XR3i pisze:
witam, podczepie sie do tematu bo nie warto nowego zakladac, mam 1.8 105KM mk6, i czy warto sie w to bawic, mam walki do zalatwienia w bardzo dobrym stanie za 200zl za 2szt, warto sie bawic w podciaganie takiego silnika czy lepiej robic swapa na 2.0 od RS? ile kosztuje przepustnica od 130 i inne graty? a ile taki swap?



wałki Ci za dużo nie dadzą w rzeczy samej..a swap na 2.0 to kwestia ceny silnika a te stoją od 600zł do 1500zł...koszt takiego swapa to jesli chcesz wstawiać silnik z marszu to cena silnika + koszta włożenia w zależności od stawki mechanika (300-600zł) + to co się spierdzieli w trakcie przekładki (a takiego czegoś nie unikniesz) więc tak średnio to taki swap Cię wyniesie ok 1500zł

a jesli chcesz silnik i go poskładać tzn zmieniać uszczelki (głowica, kolektory, pokrywy, miski, uszczelniacze,rozrząd,planowanie to wtedy wychodzi Ci ponad 2000zł
  
 
rób swap'a na 2.0 zetec'a
  
 
koledzy co ja bym musiał powymieniać w moim 115km żeby mieć 130km?. Może ktoś tak łopatologicznie wytłumaczyć
  
 
Cytat:
2010-07-07 09:16:57, grzegrzu pisze:
koledzy co ja bym musiał powymieniać w moim 115km żeby mieć 130km?. Może ktoś tak łopatologicznie wytłumaczyć



Poczytaj, bo tłumaczone było setki razy a i dokładnie.
  
 
Panowie niech,że ktoś dmuchnie w Zeteca Jeździł taki kiedyś po grodzie Kraka,ale słuch po nim zaginął
  
 
W Krakowie dmuchał Grand ale z opowiesci wiem ze był problem z mapami i wysterowaniem tego, a teraz jeszcze dmucha mały do RQB choć też z problemami ale idzie ku lepszemu, jeszcze Mikatt dmucha ale w N7A i bardzo jestem ciekaw co mu z tego wyjdzie
  
 
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.

Czy wałki rozrządu w RDA i RKC są takie same? Czy może inaczej ,że w RQB i RKC są takie same? Jak to jest w końcu? Interesują mnie tylko 100% pewne odpowiedzi...
  
 
klik
wedlug tego sa takie same
  
 
Cytat:
2010-07-16 22:52:34, Sjepka pisze:
Panowie niech,że ktoś dmuchnie w Zeteca Jeździł taki kiedyś po grodzie Kraka,ale słuch po nim zaginął



mój kolega z BDG ma dmuchnietego zeteca 2.0 tak wiec są takie rzeczy tylko się o tym nie pisze
  
 
Panowie czy taka przepustnica jest możliwa do montażu w essie?
Oczywiście po przeróbce kolektora sącego.

http://allegro.pl/ford-scorpio-95-98-przepustnica-2-0-16v-cetus-i1550851449.html