Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-07-29 23:11:27
No tak tak "bez komentarza", wlasnie widze To ja ten brak komentarza pozostawie bez komentarza Dzieki za podpowiedzi, jutro sie tym zajme, miejmy nadzieje ze przepustnica łatwo ustapi i ujawni sie krokowiec. Ciekawe czy czyszczenie cos da... |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-07-30 23:00:39 Dobrze mss mowiles. Dzisiaj dobrałem sie do krokowca od spodu. Wykrecilem skubanca i przeczysciłem jak sie dało. Ogólnie to robi wrazenie niezle sponiewieranego i trzeba miec na uwadze jego wymiane. Ale po czyszczeniu jest o niebo lepiej Wszystko w normie Pozostaja kłopoty z rozruchem
Jak mi sie przypomni jak ładnie odpalał stary cabs, za lekkim dotknieciem zapłonu to mnie cholera strzela |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2008-07-31 07:16:11 na kłopoty z rozruchem polecam sprawdzić -świece, przewody na początek |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-07-31 23:25:56
przewody sa nowe, od Cinusa, swiece w dobrej kondycji. Jeden z problemów to słaby akumulator... tragicznie słaby. W tygodniu sie tym zajme. Albo uzupełni płyny i to cos zmieni, albo bedzie nowy |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-07-31 23:50:13 Mam rocznego akumulatora. Cos kolo 60Ah.
Do benzyniaka jak znalazl - do TD byl za maly, szczególnie zimą. |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2008-08-01 06:57:54
chwalisz się czy sprzedajesz |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-08-02 01:22:48 A wiec tak. Czyszczenie krokowca pomogło tylko na jede dzien. Auto jak sie tylko nagrzeje (upał, te sprawy) pali tragicznie ciezko, w czym dodatkowo utrudnia padło akumulator. Jak jest chłodno (wieczorek, ew. poranek, jak postoi pare godzin nie na słoncu) pali bez wiekszego zajakniecia...
...pompa paliwa ...swiece ...filtry ??? Ze krokowiec padło to wiem, jak go wyjalem to zauwazylem ze trzeba go wymienic... ale takie cherezje to raczej nie tylko krokowca wina |
cinus Sympatyk FEFK Ford Escort podlasie | 2008-08-02 06:08:09 cashy jedź na kompa zaoszczędzisz kasy, czasu i nerwów |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2008-08-02 06:31:14 łukasz sprawdź jeszcze ten czujnik temp. w dolocie , poszukaj na forum jest gdzieś ile powinien mieć rezystancji a jak nie znajdziesz po w książce sam naprawiam escorta jest napisane ( o ile posiadasz taką ksiażkę ) |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2008-08-02 10:10:15 1.wsadz dobry akku
2. wsadz sprawny zawor wolnych obrotow 3 zrob reseta moim zdaniem po tym trudnosci z odpalaniem tez mina |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-08-02 12:14:29
Ksiazke mam Problem jest w tym ze ten czujnik o którym piszesz... ma urwany jeden z kabelków Zaraz zamówie krokowca. Jeszcze mi podpowiedzcie czy kupowac takiego z allegro, czy oryginał? Róznica w cenenie nie bagatelna... |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2008-08-02 12:35:24 oryginaly nowe na allegro widzialem za ok 190zl |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-08-02 12:57:32 moja dziewczyna ma tak samo przy volvo 440 1.7 |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2008-08-02 14:03:54 ej no skoro masz urwany przewód od tego czujnika to się nie dziw że ci takie jaja wychodza
przeciez on podaje do kompa jaka jest temperatra zasysanego powietrza a komp dalej sobie oblicza dawkę paliwa itp. a o krokowca to się spytaj po ile u slawasa są [ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2008-08-02 14:04:34 ] |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-08-10 00:38:09 Rece urobione po łokcie, u mnie i u Red Dragona. Krokowiec wymieniony bez problemowo i szybko. Poduszka pod silnikiem po wielkich meczarniach wymieniona, bedzie sie sniła po nocach.
Kłopoty z obrotami zmieniły postac. Teraz zwyczajnie silnik potrafi zgasnac, a czasami ładnie trzyma obroty... Wszystko bylo w porzadku zaraz po wymianie krokowca i resecie. Ale teraz... Dalej jak dostanie troszke w kiszke nie chce odpalic, chełata i nie załapuje. A po dłuzszym postoju odpali bez wiekszego problemu. Michał twierdzi ze to swiece, a Michał czesto ma racje W poniedzialek zamówie druga paczuszke od Slawasa z nowymi swiecami Red Dragon zaaresztował mi obudowe filtru powietrza, wiec jutro jade po stożek Ogromniaste podziekowania dla RedDragona, cabrio gada ze jeszcze nie raz przyjedziemy na kanał do wujka Michała |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2008-08-10 17:31:24 Załamka
No juz nie mam pomysłu co to moze byc 1. Krokowiec wymieniony, obroty dalej pływaja. 2. Duze problemy z odpaleniem samochodu. Opcji mnóstwo: -cewka zapłonowa, przewody od niej (przewody WN i swiece są w porzadku) -pompa paliwa (wydaje dzwieki ze pracuje, ale mozliwe ze zassała jakiegos syfu z baku od jazdy na kropelce i teraz szwankuje) 3. Nie wiem od czego jest gumowy przewód który był podłaczony do filtra powietrza, zasysa powietrze, teraz wisi, bo zamontowałem storzek. Nie wiem tez po co jest dodatkowa kopułka w obudowie filtra, nie da sie jej otworzyc. 4. Czasami podczas jazdy silnik sam gasnie, na postoju trzyma obroty, pływajace, albo trzyma 900, róznie, po czym zgasnie sam... 5. Odpala na pych, moze przestawiła sie juz od tego faz rozrzadu? 6. Silnik zachowuje sie dziwnie, raz pali, raz nie, raz trzyma obroty, raz nie... Juz nie mam pomysłu 7. Mam wrazenie ze spadła moc, silnik nie wkreca sie dobrze na obroty, osłabł, moze katalizator padł i przytyka wydech Podejrzewam ze przyczyna komedi jest złozona. Np. pompa paliwa + przytkany kat, albo te cienkie przewody od cewki + kat, albo przestawiony rozrzad + pompa. Nie wiem, radzcie, ratujcie. Auto potrzebne, a nie mozna na nie liczyc, bo odwala takie komedie |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2008-08-10 18:11:02 Mowilem juz wczesniej, ze u brata plywaja obroty i to nie jest krokowiec. Przez rozrzad tez raczej nie, bo wymienial i ma ustawiony dobrze, a plywanie dalej pozostalo. A i to tez raczej nie wina katalizatora, bo ma wyjety.
[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2008-08-10 18:12:50 ] |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2008-08-10 19:51:11
czyms sie zalamales?? wymieniles ledwo co krokowy, co zajmuje 5 minut czyli, krotko mowiac, nic nie zrobiliscie w tym kierunku 1. za samo gasniecie po zejsciu z obrotow, jesli wszystko jest ok odpowiada krokowy, a za falowanie juz nie. Falowanie moze byc przez: zawor odpowietrzenia, wszelkie nieszczelnosci na rurkach wychodzacych z kolektora ssacego, uszczelki pod listwa i pod samymi wtryskiwaczami, uszczelki pod kolektorem ssacym... 2. to ze slychac pompe to nie znaczy, ze daje cisnienie, jak trzeba, sprawdzic cisnienie na listwie + regulator cisnienia ale ja bym sprawdzil, jak z masa na silniku 3. gumowy przewod idacy od filtra powietrza idzie do pokrywy zaworow i on nie moze sobie dyndac, bo ten przewod musi posiadac maly filterek (tak, jak jest to w oryginale) chcesz, zeby silnik naciagnal syfu??!! Dodatkowa kopulka przy obudowie filtra to rezonator i jego sie nie otwiera i jego sie nie wywala!!! Nie rozumie drugiej sprawy, masz takie jaja i walisz mu jeszcze stozek, nie wiem, chyba po to, zeby go dobic. Jak mozna modyfikowac jakikolwiek samochod nie majac sprawnej serii... 4. nie musze chyba wspominac, ze wszystkie sprawne bezpieczniki i przekazniki to podstawa, kiedy nie chce zapalic sprawdzic, czy do tych najwazniejszych bezpiecznikow dochodzi w ogole prad ze skrzynki. 5. sprawdzic wszystkie wtyczki i kable, czy cos sobie nie wisi, czy przy akku wszystkie kable sa na miejscu i kolo podszybia. Sprawdz czy kabelek idacy od kompa, wchodzacy potem do nadkola i wychodzacy kola akumulatora (ten kabelek wychodzi z grubej wiazki wlasnie kolo akumulatora i ma byc poloczony z masa) jesli wszystko to zrobisz i nic, mozesz zabrac sie za pomierzenie roznych czujnikow lub pojechac na jakis dobry komp np. WDS wszystko to mozesz zrobic sam, czyli 0 PLN komp wiadomo, juz kosztuje, lub, jak sie dobrze zagada i bedzie spoko gosciu to tez nic |