Swap-czysto teoretycznie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, tak narazie czysto teoretycznie czy silnik turbo z MK4 podejdzie do MK6?? czy potrzebnych jest duzo rzeźby i lepiej zainwestowac w RS'a?? chodzi mi po glowie pewien niecny plan ale narazie to tylko teoria.
dzieki za odpowiedzi

pozdro
  
 
Witam
Silnik podejdzie bez problemu-przecież były montowane w tym nadwoziu silniki 1.3 CVH z takim samym mocowaniem.A czy lepiej RS sam nie wiem-osiągi podobne a rekompensatą za troche mniejszą moc silnika 1.6RST(i momentu też) jest ten powodujący dreszczyk emocji dźwięk turbiny najlepiej wzbogaconej o zawór upustowy powietrza do atmosfery
Pozdrawiam
  
 
Pewnie że RST.

Ma większy potencjał. Chyba

Fryś ma na zbyciu silnik.
  
 
Cytat:
2008-01-27 18:51:04, nowypn pisze:
Witam Silnik podejdzie bez problemu-przecież były montowane w tym nadwoziu silniki 1.3 CVH z takim samym mocowaniem.A czy lepiej RS sam nie wiem-osiągi podobne a rekompensatą za troche mniejszą moc silnika 1.6RST(i momentu też) jest ten powodujący dreszczyk emocji dźwięk turbiny najlepiej wzbogaconej o zawór upustowy powietrza do atmosfery Pozdrawiam


lepszy
RST mocowanie bez problemu bo były 1,4 a wszystkie poduchy ma takie same bo to CVH, i w mk5 były 1,6 CVH wiec tez poduszeczki sa identyczne, zgadza sie mam silniczek RSt po remoncie jakby ktos chciał wraz z KE jetronickiem kompami i wiazka, niestety bez turbiny gdyz miałem kupowac nową ale plany uległo drobnej zmienie...
  
 
a tak teoretycznie spytam, jaka cena? no i czy by podszedł do skrzyni MTX? czy trzeba ze skrzynią swapować??
  
 
troche OT ale tak przy okazji sie zapytam...

Ostatnio sie zastanawialem czy dalo by rade zlozyc z RST i 1,6EFI 8v jeden... tzn. czy taka operacja jest wogole oplacalna?... ze zdjec wynika, ze RST ma inny wtrysk... a gdyby tak do EFI dolozyc kolektor wydechowy i dolotowy z 1.6 RST przeprogramowac komputer itd... ciekawe czy to by zagralo i czy by sie oplacalo...
  
 
Witam
Z moich info wynika że takie cudo to miały fiesty w wersji RST montowane czyli wszystko było elektroniczne z tym że turbinka nie była T3 a T2.
Pozdrawiam
  
 
To ja zapytam tak:
Dlaczego przy wymianie silnika na większy trzeba zmienić przednie zawieszenie ? Rozumiem że większy silnik więcej waży ale czy taka "gleba" jest zła ? I czy przednie sprongi z XR3i są krótsze od seryjnych w MK7 ? Mam takowe i jeśli sa krótsze to zaadoptowałbym je do swojego
  
 
Cytat:
2008-07-20 14:21:03, czyczu pisze:
To ja zapytam tak: Dlaczego przy wymianie silnika na większy trzeba zmienić przednie zawieszenie ? Rozumiem że większy silnik więcej waży ale czy taka "gleba" jest zła ? I czy przednie sprongi z XR3i są krótsze od seryjnych w MK7 ? Mam takowe i jeśli sa krótsze to zaadoptowałbym je do swojego



Piasty nie podejdą pod przeguby
  
 
Cytat:
2008-07-20 14:42:46, ArekCLX pisze:
Piasty nie podejdą pod przeguby


A jakby przeswapować kompletne zwrotnice i zostawić amorki z "lżejszej" wersji ? No i co z tymi springami z XR3i a zwykłymi z MK7 ? Słyszałem że RS ma krótksze, ale nie wiem jak to jest w XR3i
  
 
Cytat:
2008-07-20 14:48:38, czyczu pisze:
A jakby przeswapować kompletne zwrotnice i zostawić amorki z "lżejszej" wersji ? No i co z tymi springami z XR3i a zwykłymi z MK7 ? Słyszałem że RS ma krótksze, ale nie wiem jak to jest w XR3i



Też tak można ale czy warto?
Posadź odrazu essa na glebe bo w końcu i tak bedziesz go poniżał
  
 
ja osobiscie jakbym robił swapa to na RS'a, wiadomo kupisz RST od kogos nie wiesz w jakim stanie bedzie turbina chyba ze kupisz nowa albo zregenerujesz, ale to zawsze jest problem tak jak z kompresorami, efekt jest ale ... zalezy kto co lubi : )
  
 
Nie chce RS'a, myslę nad RQB