Przerywanie lub pływajace obroty w TD poniżej 1/3 zbiornika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Po przeszukaniu wyszukiwarki uzyskałem dużo informacji ale lub tylko pływające obroty albo tylko przerywanie. A u mnie to jest razem.

Poniżej 1/3 paliwa w zbiorniku podczas rozgrzewania się silnika (nie od zimnego ale już ciepły ale jeszcze nie rozgrzany) wypadają pojedyńcze zapłony co objawia sie kopceniem.
Częściej jednak obroty falują. Chodzi równa a nagle podskoczy do 1100 i spada do 800.
Poza tym w czasie jazdy lubi sam sobie dodać gazu. Często szarpnie do przodu, że musze puszczać gaz bo chce palić gumę. Trwa to tylko pół sekundy, a wygląda jakbym był nerwowym kierowcą.

Filtr paliwa nowy, szczelny. Ustawiony, ma moc i mało pali.

Wszystko dzieje się tylko jak jest mało paliwa.

Zapowietrza się? Ale gdzie? Pompka ręczna prawie nowa, sucha, działa dobrze. Może to coś w pompie wtryskowej? Wszystkie elektromagnesy i woskowy sprawne.

Dlaczego wpływ ma mała ilość paliwa? Pompka zasilająca w pompie wtryskowej nie ma sił zaciągać paliwa? Kończy się?
  
 
wstaw miedzy pompę a filtr bezbarwny wężyk i zobacz czy nie bierze "lewego" powietrza, może obudowa filtra jest nieszczelna ?? (membrana), ew jakiś syf w baku i zapycha wężyk...... nie mam innego pomysłu
  
 
Wężyk mam i nie ma powietrza. Paliwo sie nie cofa, bo zaworek w obudowie filtra trzyma dobrze.

Wygląda mi to na brak siły ssącej łopatkowej pompki zasilajacejn w pompie wtryskowej.

Jest taka opcja?
  
 
Cytat:
2008-05-14 15:03:32, DoktorB pisze:
Wężyk mam i nie ma powietrza. Paliwo sie nie cofa, bo zaworek w obudowie filtra trzyma dobrze. Wygląda mi to na brak siły ssącej łopatkowej pompki zasilajacejn w pompie wtryskowej. Jest taka opcja?



hmmmmmm to dlaczego przy pełnym baku ciągnie ??
może powrót jakoś się blokuje ??
  
 
Bo ma łatwiej. Pełen zbiornik jest prawie na poziomie pompy wtryskowej.

Sam już nie wiem.
  
 
Może coś z odpowietrzeniem zbiornika paliwa ? Spróbuj bez korka. Jak probować to wszystkiego
  
 
Cytat:
2008-05-14 15:19:30, DoktorB pisze:
Bo ma łatwiej. Pełen zbiornik jest prawie na poziomie pompy wtryskowej. Sam już nie wiem.


Sprawdź w jakim stanie jest wężyk doprowadzający paliwo do filtra, lubi czasem pękać ze starości i pompa zasysa powietrze.
  
 
jak masz wtrysk sterujacy i przepływomierz to wyciągnij wtyczki i popsikaj np wd40 lub czyms co usówa wode i poprawia przewodnośc prądu miałem podobnie i po tych zabiegach przeszło
  
 
Nie mam przepływomierza.

Przy najbliższej okazji może podmucham w przewody, że by wykluczyć nieszczelności.

Jednak powietrza nie widać w kawałku przezroczystego wężyka.
Myślę bardziej o jakić rozregulowaniach w pompie wtryskowej a może i nawet zużyciu tłoczków lub/i rozdzielacza.

Jeszcze jedno. Wczoraj zdjąłem przewód powrotny z pompy wtryskowej. Wiem, że w tym króćcu jest zaworek utrzymujacy jakieś tam ciśnienie w pompie i jednocześnie zabezpieczający prze zapowietrzaniem od stronu powrotu. Pompowanie pompką ręczną powoduje ztwardnienie (wzrost ciśnienia) i zaworek nic nie przepuszcza. A jak silnik jest odpalony, to ciśnienie jest na tyle duże, że zaworek wypuszcza nadmiar paliwa na zewnątrz. Jak dla mnie, oznacza to, że pompa zasilająca jest w porządku i nie ma żadnego zapowietrzenia.

Coś boję się, że cała pompa wtryskowa już sie kończy.

PS. Remas, mam już prawie wszystko na temet tego czarnego piździołka na przewodzie od filtra do pompy. Jak wszystko do końca pozbieram i ładnie napiszę to trzeba będzie sie spotkać z Krisem i we trójkę pogadamy jeszcze o tym na forum. Może załozę osobny temat do tej sprawy.
  
 
Wymien profilaktycznie przewody powrotu nadmiaru ON, z wtryskow i ten idacy do pompy (u mnie wymiana przelowowych oraz uszczelnie wezykow idacych z filtra do pompy zlikwidowała problem falowania). Wez pod lupe elektrozawor stop, a przede wszystkim booster - zwiekszajacy dawke, kiedy turbina pracuje mocniej.

Moze zasil pompe bezposrednio z butelki? Z pominieciem baku i filtra?