[iners] wiosna ah to Ty - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak się teraz zastanawiam co zrobię, bo tez ma do pospawania nakładkę i zderzak zendera i wątpię, by u mnie spawali takie coś, skoro wszędzie o to ciężko...
  
 
I caly czar posiadanie zendera prysł Byłem u magika od spawania i stwierdził że takiego czagos sie nie podejmie.Pozostaje mi żywica i godziny w garażu.Ma ktoś jakieś pomysły jak to zrobic?
  
 
no to zostaje żywica, a z tyłu blacha z nitami ...
to się wkurzyłem teraz, ale chyba to ktoś spawa tak w ogóle


[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-12-30 19:01:51 ]
  
 
Cytat:
2009-12-29 22:00:59, iners pisze:
I caly czar posiadanie zendera prysł Byłem u magika od spawania i stwierdził że takiego czagos sie nie podejmie.Pozostaje mi żywica i godziny w garażu.Ma ktoś jakieś pomysły jak to zrobic?


Albo kleic zywica, ale to chyba slaby pomysl, skoro nie chca spawac to z klejeniem tez nie bedzie latwo.
edit: skasowane( ja tu o odbijaniu formy i robieniu nowego spoilera, jak mowa jest o zderzaku...)

[ wiadomość edytowana przez: Tikavi dnia 2009-12-30 20:32:09 ]
  
 
Jak dobrze żywicą zrobisz to będzie trzymać jak nówka znam to z autopsji
  
 
A tym czasem Zender sie klei, niestety zywicą. Kolejnym problemem są tulejki, nic nowego Te wahacze juz tyle razy były tluczone młotkiem że chyba kupie nowe, teraz pytanie jakie najlepiej? Zamierzam także wymienic amorki na przodzie, mam koni z regulacja twardości, niestety jeden umarł.Może ktoś z kolegów może polecic jakieś dobre amorki w rozsądnej cenie odpowiednie do gleby około -60? Koni niestety kosztują ponad 450zl za sztuke.Do wymiany jest tez tłumik końcowy, czy Mugen jest głośny?Jak to w ogóle chodzi?Nie chce miec efektu dziurawego tłumika.Chce przy normlanej jeżdzie miec cisze a jak pociągne o w góre to żeby robił sie agresywniejszy sasasa
  
 
Jako, że mamy wiosnę, a Escort zapomniał jak się skręca i w ogóle czasem zapomina, że ma jechac prosto, postanowiłem mu to bardzo stanowczo i dogłębnie przypomniec takimi oto akcesoriami przyszły weekend walka i znów pokocham szybkie i ciasne zakręty



[ wiadomość edytowana przez: iners dnia 2010-04-18 19:23:25 ]
  
 
Zapytam tak z ciekawości jakiej firmy są te elementy i jaki był koszt? Sam u siebie chętnie też bym powymieniał..
  
 
Kolego wahacze i łączniki stabilizatora są DELPHI końcówki drążka MOG, amorki Supersport i śrubki jakieś tam cały zestaw wyszedł mnie nieco ponad 900zł ale myślę że warto.