Chcę pomalować lusterka - ale jak je rozebrać ? MKVII manual

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukałem w poradach ale jest tam tylko opisane jak rozebrać elektryczne Sprawa dotyczy lusterka manualnego w MKVII
Dokładnie to nie wiem jak "wyciągnąć" ten metalowy element:

  
 
Z tego, co pamiętam, to lusterka odkręca się od drzwi po zdjęciu trójkąta z drzwi. Lusterko wychodzi wraz z "dżojstikiem". A skorupy są przykręcone do mechanizmu ustawiania lusterka na trzy śrubki każda.
  
 
Jak widać po zdjęciu lusterko już jest ściągnięte z auta, zewnętrzny trójkąt też, pytanie jak to wszystko wyciągnąć (wraz z lustrem) z tej skorupy
  
 
Najpierw zdejmujesz lustro na tzw "chama".Po prostu podważasz z węższej strony nawet palcem i wyskakuje.Potem masz dostęp do mechanizmu regulacji który tzryma się na dwóch albo trzech śrubkach.Odkręcasz,wypruwasz linki i po zawodach.
Znalazłem zdjęcie


[ wiadomość edytowana przez: coosi dnia 2008-06-07 15:45:45 ]
  
 
Cytat:
2008-06-07 15:40:33, coosi pisze:
Najpierw zdejmujesz lustro na tzw "chama".Po prostu podważasz z węższej strony nawet palcem i wyskakuje.[ wiadomość edytowana przez: coosi dnia 2008-06-07 15:45:45 ]


A jakaś inna metoda, boję się że lustro pęknie
  
 
"Na chama" to może faktycznie nie... Lusterko przesuwasz jak najbardziej w którąś stronę. I tą stronę dosuniętą do skorupy starasz się wtedy podważyć. Powinno zeskoczyć. Czasem pójdzie łatwo, czasem trzeba trochę popieścić
  
 
Spoko, uporałem się z tym A teraz dla pokolenia:
Lustro wciskamy maksymalnie w dół od strony która przylega do auta. Druga strona idzie nam do góry, wsadzamy delikatnie 2 palce żeby jeszcze lepiej odchylić lustro i na środku jest zaczep - wystarczy go wcisnąć płaskim wąskim śrubokrętem i ładnie wyskakuje z zaczepu.
W moim przypadku w jednym lusterku szybko poszło, z drugim troszkę się męczyłem (szlak wie czamu tak trzymało).
Pozdro