Ja mam samarke, ale to istny muł

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie wiem co sie dzieje, wszyscy tu piszą, że łady wyciągają im po 170, a moja zaledwie 140 po długim bujaniu. Byłem już zdesperpwany i postanowiłem zrobić remont silnika, ale mechanik go rozebral i wymienił tylko uszczelniacze zaworów i panewki. Reszta powiedział, że jest w stanie idealnym. W sumie od nowości przebieg to tylko 115000 km. Bawiłem się zapłonem ale to też nic nie pomaga. Kiedyś jak była nowa jezdziła spokojnie 165-170. Może ktoś wie co moż na z tym zrobić???
  
 
Wystarczy przeczytać trochę wiadomości na forum i wtedy będziesz wiedział

  
 
Kurcze - to niemozliwe- ona MUSI pójśc swobodnie te 160. A może blokuja Ci hamulce???Ale sprawdź jeszcze regulacje gaźnika i zapłonu(kąt wyprzedzenia) choć nie powinno to miec aż tak wielkiego znaczenia...
Musisz probować
Powodzenia i głowa do góry- samarka nie jest mułem - to wiem na pewno
Paweł
  
 
Moja samara 1500 tez leci 170 majac 145.000 przebiegu, ale po wiekszym remoncie: oprocz panewek i uszczelniaczy także pierścienie tłokowe, oraz szlifowanie zaworów i cylindrów. Sprawdz sobie ciśnienie w cylindrach. Przypuszczam, ze jednak pierscienie masz juz zuzyte po takim przebiegu
 
 
Kto po 115000 tyś.zmienia pierścienie, ja mam 240tyś. i ani tlokow,ani pierscieni wogole nie ruszalem.
 
 
ja tez nie ruszłem silnika, jedynie po 150kkm wymieniłem uszczelniacze.
Nie stwoierdzilem też aby gorzej chodziła mając 200kkm przebiegu niz o połowę mniej.
Paweł
  
 
teraz nikt nie powie że moja łada zgubiła silnik... zgubiła za to tłumik , ale za to jak idzie... 4 osoby na pokładzie, pełen kufer i ogon za sobą i 140... ale tylko przy wyprzedzaniu, bo mnie dress z golfem 1 wqrzył...
no więc mu pokazałem, co ładzina może.
  
 
ale ale kolego TBIL jaką masz tą samarkę 1300 z 4 biegami, czy może 1500 z 5 biegami?. bo to zasadnicza różnica samarka samarce nierówna. ja mam tą pierwszą i poleci mi 145 oczywiście potrzebuje czasu żeby złapaś taką prędkość, ale do 100 nie powiedziałbym że jest mulasta i już kilku ludków tak robiło jak mnie sprowokowali na światłach
  
 
Drągu ????masz jakieś efekty polerowania kanałów dolotowych????
Czy nic sie nie zmieniło????
Paweł
  
 
pawełku są efekty, przedewszystkim bardziej żwawa (można powiedzieć że bardziej polubiła wysokie obroty) przyspieszenie porawiło sie o jakieś 2-4sek(taka rozbierzność wynika z tego że pomiary były robione niezbyt dokładnym stoperem), spalanie spadło o ok. 1-1,5L/100km przy spokojnej jeździe. i silnik zaczął jakoś tak ciszej pracować. czekam jeszcze zimy, bo klilka osób straszyło mnie że z wygładzonymi kolektorami bede miał problemy z uruchomieniem silnika w niskich temperaturach, w co wątpie ale wole przekonać się empirycznie.
  
 
Mam samarke 1300 91 rok gaznik skrzynia 5