Brak mocy w vw sharan 1.9 tdi 90KM - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jackurally! W końcu doczekałem się nowych czujników !Po założeniu nowego auto zachowuje się idealnie.
  
 
Gratuluję pomyślnego finału! Święty spokój nie ma ceny Możesz zdradzić ile kosztował Cię ten czujnik?
  
 
72,50 z vat + przesyłta
  
 
Miałem ten sam problem z brakiem mocy z Seacie Alhambra jednak wymiana przepływki, czujnika sterowania turbo, N75, wyjęty katalizator, mechanicy naciągnęli mnie tylko na koszta.... radzę sprawdzić przewody akumulatora, które zasilają komputer... w moim przypadku były zaśniedziałe i był to główny powód spadku mocy auta... Teraz z samochodu wydobywa się jedynie siwy dym hehe
  
 
Witam

Posiadam Sharan 1.9 TDI 1997 rok...auto zachowuje sie tak ze jedzie do 100...120 i koniec spada moc(duzo czasu zajmuje mu rozwiniecie predkosci 100km...przeplywomierz wymieniony i auto duzo szybciej dochodzi do 100 120...ale dalej spadek mocy...wyglada to tak jak by rura gdzies byla dziurawa i pobiera powietrze...glosny szum...jak by rura byla odlaczona i nie bylo cisnienia...wszystkie rury sprawdzalem i sa podpiete...wyraznie slychac okolo 3 tys obrotow jak szumi i auto strasznie powoli sie rozpedza...macie moze jakas rade ?

[ wiadomość edytowana przez: melody2000 dnia 2008-12-13 00:03:57 ]
  
 
Witam koledzy jestem tu nowy, ale mam nadzieje że pomożecie
Mam identyczny problem jako opisany poniżej, z tym że u mnie pokazuje stałe 667hPa.
Cytat:
2008-07-05 09:14:28, Riki77 pisze:
W aucie padł czujnik ciśnienia atmosferycznego , pokazywał ciśnienie 600hPa czyli jak mniej więcej w Alpach.


I tu moje pytanie czy ciągle posiadasz te czujniki kolego Riki77 i czy odstapił byś za odpowiednią opłata jeśli bedzie taki sam u mnie. Dodam ze moj silnik to 1.9TDI AFN 110KM w pasacie z 96r.
  
 
pisz na PRIV
  
 
Witam
Panowie proszę o jakieś info czy problem został rozwiązany. Może komuś w przyszłości też to pomoże

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
witam
podobny problem z tym ze u mnie nie ciagnie ani na 2,3,4,5 dopiero po wdepnieci w podloge i uplywie jakiegos czasu cos zaczyna drgac dodam jeszcze ze filtry wymienione (paliwa i powietrza)

pierwsza diagnoza na VAG-u
Przeplywka zmieniona i dalej to samo( Specjalisci powiedzieli ze nie wiedza co to moze byc ) i najlepiej servis !!!!
przeczyszczony EGR i przez tydzien bylo ok a problem znowu powrocil z tym ze doszedl do tego jeszcze brak nawiewu na szybe i przod
gdzies tam wyczytalem ze to objaw podcisnienia czy jakos tak
SORRY JESTEM LAIKIEM

[ wiadomość edytowana przez: szakal14 dnia 2009-06-21 10:07:50 ]
  
 
o jakiej opornosci zastosowac rezystor w miejsce tego czujnika zeby pokazywał 1000 hPa ???
  
 
Witam.Posiadam Alhambre 98' 110 AFN

Mam podobny problem z tym brakiem mocy co czytałem na forach.W czasie jazdy traci moc.Po ponownym uruchomieniu jest ok.

Sprawdzałem EGR , przepływomierz ma niewielkie różnice ale jest podobno ok elektryk na postoju porównał wartości..

Po podłączeniu takie błędy (tłumacze jak zapisałem po swojemu),może ktoś się z tym zetknął ? :

-sterowanie turbiną-ciśnienie doładowania
-suma kontroli pamięci
-czujnik temperatury silnika ale temperatury miarę się pokrywają

..czy ma coś do tego że przycina się wspomaganie jak szybki manewr robie,myślę że nie ale zapytać warto..


Proszę o jakieś wskazówki bo o mały krok bym wymienił przepływomierz(350zł) ??: ...



[ wiadomość edytowana przez: SpoTNTan dnia 2009-11-20 01:54:11 ]

[ wiadomość edytowana przez: SpoTNTan dnia 2009-11-20 02:06:45 ]
  
 
Jak zwykle w AFN do sprawdzenia zaworek N75 i wężyki ciśnieniowe do tego zaworka, no i oczywiście zacinające się kierowniczki w turbinie trzeba też sprawdzić.
  
 
silnik : 110 AFN TDi


Dzisiaj w serwisie przejechało się dwóch typów i mówili ze parametry książkowe.Coś się przyglądali na przepływomierz.Coś tam nie tak ale może jeszcze być , nie ustalili na 100% usterki.Kazali jeździć i jak przyblokuje to mam zajechać, :/ (ok jak trafie na godz. ich pracy).Od dwóch dni spoko ale wiem przecież że coś się dzieje(zaczęło się dziać).

Co do opon to masakra z 3 godz. u kumpla co wyważa koła i zmieniałem na przód trzy komplety.Nic..w prawo ściąga nie tak mocno ale na trasę okropne uczucie.
Serwis znalazł jeszcze:
-łożysko zaczyna powoli się odzywać i na manewrach on coś tam już czuł
-lewa przednia końcówka..też nie tragiczna ale..
-tylne tuleje przednich wahaczy

...któraś z tych rzeczy może mieć wpływ na ściąganie??
...to w skrócie co udało mi się dzisiaj ustalić
  
 
Powymieniać końcówki drążków, tuleje wahaczy i sworznie wahaczy, ustawić zbieżność i wtedy będzie można sprawdzać czy ściąga czy nie. Radzę się też przyjrzeć tulejkom w tylnych wahaczach, bo jak są zużyte, to auto nosi tyłem po drodze.
  
 
Cytat:
2009-11-21 11:04:56, jackrally pisze:
Powymieniać końcówki drążków, tuleje wahaczy i sworznie wahaczy, ustawić zbieżność i wtedy będzie można sprawdzać czy ściąga czy nie. Radzę się też przyjrzeć tulejkom w tylnych wahaczach, bo jak są zużyte, to auto nosi tyłem po drodze.



Wszystko zmienione jeżeli chodzi o podzespoły(tuleje,amory,tarcze..itp)..Bylem na zbieżności i poprawił (he..w drugą stronę kierownice) ale teraz kierownica w prawo lekko i sciąga dalej na prawo..

..gdzie się z tym udać lub co mam podpowiedzieć swoim serwisom?

...pozostała jedna wada,Wspomaganie...wykonując szybkie manewr/-y jakby się blokowała coś ma to do tego słyszałem że nie..
  
 
Witam ładnie się temacik rozkręcił.

Przed długa podróżą sam jeszcze pogrzebałem:
-przedmuchałem komorę i przepływomierz
-wyczyściłem drugi zawór N19 a N75 wcześniej regenerowałem
-wyczyściłem kable przy aku
-usunięcie katalizatora...tym już Piękny Zdzisiu się zajął

Panowie już wróciłem ogólnie ponad 3000 tyś. zrobione 45% autostrady i nie przeskoczył w trybik a nie żałowałem jej sama się aż prosiła pewnie turbinka jak lalka

Stawiam na przewody lub kata Sprawdźcie


Pozdrawiam i wytrzymałości w poszukiwaniach życzę..

Cytat:
2009-12-08 21:15:58, SpoTNTan pisze:
...pozostała jedna wada,Wspomaganie...wykonując szybkie manewr/-y jakby się blokowała..



..naciągnąłem pasek ale dalej coś kierownice blokuje jakby bardziej na zimnym

[ wiadomość edytowana przez: SpoTNTan dnia 2010-03-11 00:03:58 ]
  
 
Przepraszam za długą nieobecność , ale cóż zrobić jak masz problemów całą górę....
Nie miałem jak odpisać na wasze priv więc choć spóżniony chcę odpisać wszystkim na raz w jednym poście.
Czujników już nieposiadam , a kupowałem w jakiejś warszawskiej firmie wysyłkowej.Niepamiętam nazwy firmy.
Jeśli ktoś ma problem w zdobyciu czujnika , to proszę wysyłać fotki komputera sterującego silnikiem na ryszard333666@wp.pl .
Opiszę , który to element , a może wspólnie naprawimy auteczko

Pozdrawiam serdecznie riki77
  
 
witam wszystkich mam ten sam problem z spadkim mocy jak narazie czekam na sprawdzenie przeplywomierza powietrza ale niewiem czy to jest to moze jakies rady??pozdro
  
 
w jakim momencie nastepuje ten spadek mocy? Czy cały czas, czy jak rozgrzany/zimny? Czy masz jakies inne zauwazalne objawy?

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin