Wymienialem bezpieczniki i auto nie odpala

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie panowie potrzebuje szybkiej pomocy a natomiast wymieniałem bezpieczniki by było tak jak powinno czyli jak ma być 15A to tak ma być ...
wiec wymieniłem wszystkie na cacy chce odpalić auto i lipa auto nie odpala nie wiem co jest nie słyszę pompki sprawdzałem czy dochodzi napięcie na pompkę ale go nie ma
co mam zrobić auto chce zaopatrz ale bez pompki lipa ....
dodam ze nie było nigdy jakiś objawów tego typu a po wymianie bezpieczników cisza
  
 
czy reset kompa cos da??
  
 
Może się coś stało z przekaźnikiem pompy, ale nie wiem jak się coś miało stać...
  
 
a który to jest ??
no i czemu by się miał zepsuć ja tylko wyciaglem i wsadziłem bezpieczniki poklei
  
 
a może głupi bezpiecznik pochylenia czy jakoś tak?ten pod lewą nogą.
  
 
nie jest z nim wszystko oki
  
 
panowie sprawa wygląda tak jak podłączyłem bezpośrednio + do pompki auto odpala bez problemu i chodzi ale jak odłączę to lipa zaraz gaśnie

prąd na bezpieczniku jest ??
  
 
Spróbuj resetu - może się coś w kompie namieszało tylko.
  
 
aku już był wyłączony przez godzinkę
sprawdzę w czwartek jak wrócę z Środy Wielkopolskiej przekaźnik ten mały brązowy a w sobotę mam wyjazd hmmm.. 1200 km oby wszystko działało bo mało czasu mi zostało...
  
 
Skoro nie ma napięcia to weź sobie miernik i sprawdź czy masz połączenie pomiędzy (+) na pompie a skrzynką. Jeśli nie ma połączenia to po drodze masz do sprawdzenia: wyłącznik bezwładnościowy (pod plastikiem po lewej stronie nóg kierowcy), przekaźnik pompy (na skrzynce bezpieczników), skrzynka i przewody. Jeśli podasz napięcie na pompę i silnik pracuję na razie nie szukałbym problemu z EEC czy EDIS.



pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-07-13 08:51:05, metis pisze:
Skoro nie ma napięcia to weź sobie miernik i sprawdź czy masz połączenie pomiędzy (+) na pompie a skrzynką. Jeśli nie ma połączenia to po drodze masz do sprawdzenia: wyłącznik bezwładnościowy (pod plastikiem po lewej stronie nóg kierowcy), przekaźnik pompy (na skrzynce bezpieczników), skrzynka i przewody. Jeśli podasz napięcie na pompę i silnik pracuję na razie nie szukałbym problemu z EEC czy EDIS. pozdrawiam


jutro wszystko obadam pewnie to przekaźnik ale dziwnym trafem padł podczas wymiany bezpieczników hmmm
wyłącznik bezwładnościowy to pierwsza rzecz jaka sprawdziłem no i czy jest napięcie na kablu nie ma wiec pozostał bezpiecznik tam tez jest wiec przekaźnik jutro drania wytargam
  
 
zepsules sobie skrzynke za mocno pchales te bezpieczniki.
  
 
Cytat:
2009-07-15 23:23:45, CKsrv pisze:
zepsules sobie skrzynke za mocno pchales te bezpieczniki.


no co ty nie cislem :
  
 
Żeby to było jeszcze w jakimś mniej bełkotliwym bełkocie napisane, to może było by wiadomo, co autor ma na myśli.
A "wyciągłeś" bo nie musiałeś daleko sięgać, czy są jakieś inne powody?
  
 
a wiec tak dziś po przekręceniu stacyjki pompka nie działa ale do tego włączyła się lampka abs-u wkurzyłem się i wyciągnąłem cala skrzynkę poczyściłem styki wsadziłem z powrotem i eureka pompka chodzi auto odpala i jest git lampka abs nadal świeci jest to mniejsze zło ale z tym uporam się po wakacjach te 1200 km bez abs nie robi różnicy
A co do mojego bełkotu no trudno rodowity slazak jestem i sprawia mi problem pisanie czysto po polsku od dziecka i tyle

[ wiadomość edytowana przez: WoNcki dnia 2009-07-16 19:56:47 ]