Wahacze Escorta na uniballach zamiast gum i poliuretanu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niewiem moze juz było ale pisze bo problem z wahaczami w escortach jest bardzo powazny.był juz temat o powerflexach jakichs poliuretanach ale nikt jeszcze tego tak do konca nie ogarnął.podaje linki zeby kazdy mógł sobie poczytac i moze jakis magik cos takiego wyprodukuje za niewielkie pieniądze.

http://www.fritz-motorsport.de/product_info.php?manufacturers_id=13&products_id=1244&osCsid=7ce95c516a76fab910c0bb97f0c2833a

drugi link jak to jest zrobione od srodka itd itp

http://www.therangerstation.com/Magazine/spring2008/joints.htm

pomysł wydaje mi się bdobry moze bedzie trochę twardszy i będzie czuc więcej dziur i bedzie szybsza reakcja na ruchy kierownicą bo ogólnie uniballe stosowane są w sporcie .ale plusy są takie ze bedzie mozna glebowac auto do woli i zywotnosc bedzie bardzo długa.prosze o opinie uzytkowników.
  
 
tuleje sa na tej samej zasadzie dzialania w sumie co powerflexy, tyle ze poliuretanu brakuje ;p
w drugim linku widac jeszcze kwestie zmienionych oraz, co wazne regulowanych sworzni, przez co mozna ustawic konty kola, przy ostrej glebie, tak zeby nie jadlo oponek


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2009-07-16 13:17:54 ]
  
 
wg mnie dobre rozwiązanie, ale na bardzo płaski tor. Przy normalnych dziurach (w w Polsce sa nienormalne) wysypie się szybko, a i przy drganiach poleci całe zawieszenie i układ kierowniczy...
Zresztą wykonanie i spasowanie tego, o obróbce cieplnej nie wspomnę, to spore wyzwanie...
  
 
a sorki, nie zauważyłem tam teflonowych pierścieni...może i nie jest to do końca takie złe...
  
 
Cytat:
2009-07-16 13:02:02, MajorGK pisze:
był juz temat o powerflexach jakichs poliuretanach ale nikt jeszcze tego tak do konca nie ogarnął.



Jak to nie, spisuja sie wysmienicie, wszystko pada, ale powerflexy nie

-----------------
passionford.pl
  
 
Tylko problem jest taki ze nikt tego nie wykona za 200zł, to raz, dwa to pierwsze egzemplaze bada napewno do kitu, moze przy kilku letniej produkcji to by zdało egzamin ale nie przyu 20 szt.
A płacic 300-500zł po to zeby sprawdzic ile to wytrzyma mija się z celem.
Według mnie bez kombinowania najl;epiej kupic powerfleksy, 6 stow, ale chyba najbardziej opłacalne, bo przy nizszym koszcie nie kupimy nic co wytrzyma długo i bedzie sie sprawdzac.
To cos co wykonał Olkusz tez raczej nie jest opłacalne.

Ja juz myslałem zeby wstawic wahacze z Golfa 2, tam i na zamiennikach sie dobrze prowadził, trzeba by to przypasowac, i zobaczyc jak mniej wiecej wygląda wymiar i ogolnie czy dało by się to spasowac, jeśli tak to własnym nakładem pracy plus pare groszy i było by mocne zawieszenie.
Ewentualnie przerobienie escortowskich wachaczy w miejscu małej tulei nie wiem jakos praerobic na mocowanie poprzecznej tulei tak jak to sie ma w Golfach.
  
 
to by się nawet dało zrobić, tylko kwestia samych elementów tłumiących. Z jakiego są materiału i jak szybko sie wytrą-wytłuką...?