[126p] karcio86 PGR, rajdówka nie beż :P - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
VII Super Oes 2009
  
 
Ajj mogłem jednak podnieść cztery litery i przyjechać...
  
 
Zwycięzca klasy "łowcy boczurów" Malar daje radę!
  
 
szkoda , że pucharków nie ma za to hehehe widze że sie kibicom podobało
  
 
szkoda , że pucharków nie ma za to hehehe widze że sie kibicom podobało to najważniejsze fun dla kierowcy, kibiców i nauka jazdy. pozdrówki


[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2009-12-06 12:49:36 ]
  
 
http://www.youtube.com/user/krcreater#p/a/u/0/RFflk8Ooy9Y
  
 
zapraszam na stronke http://karciorally.wordpress.com
  
 
odkurze sobie temat troche

Zdjęcia:
Agnieszka Kujawa
Krzysztof Białas
Waligor














[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2010-05-16 14:43:29 ]
  
 
Niezla faza jak tyle malarow naraz atakuje na torze. Szkoda, ze unas (Szczecin) to maluchow w zawodach jak na lekarstwo. Ciagle tylko te hondy.
  
 
Ale te gumowe pachołki potrafią podbijać;D fajnie.. dużo malców... we wro też jest troche ale ostatnio sporo się zrobilo cc i sc..
  
 
hee to nie pachołek podbił tylko ten krawężnik w tle

Youngtimer Party 2010 maj , wyścig klasy A1
  
 
Chłopaki stroje silnik i już są plusy po pierwsze nie grzeje sie powyżej 120 na max obrotach już

Teraz na 4 biegu na serii skrzyni dokręca sie do 6500obr/min
Zmierzone z autem jadącymobok że to 145km/h

Chodzi o to żeby siedokręcał do 7000 tak jak wczesniej. Czy zakładając troche cięższe koło pogorsze Vmax ? Napewno spadnie przyspieszenie ale vmax ? Odetkam wydech bardziej i pobawie sie zaplonem. Ale jezel zaplonem spierdole i znow bedzie stukowe to bede mysał o zmianie koła zamachowego.


Aha bo zaworki mam seryjne , to czy zakładając większe ssaki poprawi sie góra ? Czy raczej spadną obrotki Dla mnie najważniejsze to to żeby na 4 biegu ciągnął te 7 tysi albo wiecej



[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2010-07-02 13:14:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2010-07-02 13:21:27 ]
  
 
tyle budowniczych mocnych fiatowskich motorków i nikt nie wie ?
  
 
hmmm....to teraz sie zastanow dlaczego na 4tym biegu nie chce ciagnac do 7000...
skoro na 3 pierwszych ciagnie a na 4 nie to co moze byc tego powodem?
dwie opcje mi przychodza do glowy....za mala moc/moment za nisko, albo za duze opory, więc albo poprawisz parametry prac silnika albo zapewnisz zeby mial mniej do ciagniecia tudziez mniejsze opory do pokonywania - twoj wybor
  
 
ok sprubuje zrobić obie rzeczy, ale jak poprawić moment żeby przesunął sie bardziej ku górze ? Czy koło zamachowe ma na to wpływ ?
  
 
ma, ale bardziej lzejsze niz ciezsze - mniejsze straty momentu na nadanie ciezkiemu kolu momentu obrotowego.
zeby przesunac parametry ku gorze to albo inny walek albo sproboj przefazowac ten co masz - walek przeciwnie do wskazowek zegara czyli kolo rozrzadu zgodnie z kierunkiem
  
 
na bredzie by się dokręcił więc zapewne ma na to wpływ mała puszka która niestety nie jedzie tak dobrze górą jak duża, więc buduj pustaka na dużej puszce a małe zostawmy do serii
  
 
pustak Royberowy na dużej puszce zrobił robote plus zabawa z zaplonem i ciągnie deczko ponad 7000 tyś )))))))))
Myśle że sie teraz dokręci do 7500 Tylko olej musze zmienić
  
 
http://superoes.chronotec.pl/ Gonie Grześka w małkersie 1.0

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2010-07-07 23:27:14 ]
  
 
K L I P ----> Youngtimer Party 9-11 lipiec 2010