Pomóżcie sonda 5V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie czy sonda 5V może być do silnika 1,6EFI bo wymieniłem właśnie na bosala 000-095 4 przewodową i po sprawdzeniu napięcia wyszło około 5V nie wiem czy nic nie uszkodzę bo wszędzie pisało że escort ma od0,1 do 1. Przed wymianą występowało falowanie obrotów a teraz marzenie zero skoków tak na benie jak na lpg

[ wiadomość edytowana przez: slowik8 dnia 2008-06-28 14:47:08 ]
  
 
jeszcze jedno gdzie powinna być wpięta sonda przy lpg bo ja mam doprowadzoną do przekaźnika i dopiero do komputera a kolejne przewody do zaworu na przewodzie gazowym
  
 
i co nikt nie pomoże co do sondy to wszystko ok przejechałem się i wszystko wporządku tylko ten przekaźnikmnie interesuje bo nawet jak go wypne to wszystko działa jak przedtem mam II generacje bez krokowca i żadnych tam bajerów
  
 
Podepnij dobra mase i bedzie oki. Ta sonda jest 0-1 V.
  
 
Cytat:
2008-06-28 23:20:27, toradek pisze:
Podepnij dobra mase i bedzie oki. Ta sonda jest 0-1 V.


Powiem ci Radku że nie do końca jest tak jak mówisz....
To prawda ta sonda też jest tak samo zbudowana jak ta 1 voltowa ale ma inaczej rozwiązany pomiar....
Chodzi tu o pomiar z ecu PB
  
 
Tzn? Bo kurcze, wydaje mi się, że jest problem z mykiem Fordowskim, który opisywałem. W tej sondzie masa jest izolowana od obudowy, natomiast by ECU ją rozpoznał potrzebuje tej masy na obudowie, w ten sposób ją rozpoznaje. No chyba, że jest coś nowego, ale to z chęcią się o niej czegoś dowiem
  
 
też chciałbym sie czegoś o niej dowiedzieć. Szukałem wszędzie i nic nie znalazłem o tej sondzie, może ktoś miał z nią do czynienia. gość w sklepie powiedział że napewno będzie pasować . Spróbuję z tą masą , tylko mam ją dać do szarego przewodu czy do obudowy
  
 
Podłącz masę z silnika do szarego przewodu.