Pomocy koło zamachowe??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!
jestem kompletnym laikiem w temacie i stad zwracam sie do was z pytaniem. Od jakiegos czasu moja omega przy jezdzie metalicznie jazgocze. Hałas nie do wytrzymania... na warsztacie powiedziano mi ze najprawdopodobniej jest to wina kola zamachowego. Mam Omege B, 2,5 TDS, automat. I teraz..ile moze kosztowac naprawa? czy nie lepiej zamienic automat na manual? a moze to cos innego? pomocy!
  
 
ech nie ten dzial, a po takim opisie to raczej malo kto Ci pomoze.
  
 
Jako, że jesteś laikiem, napisze Tobie tylko kolego, że automatyczna skrzynia niema koła zamachowego.
Tak więc czeka cie raczej remont ASB lub przekładka.
Co do działu i opisu to fatboy82 ma rację.
  
 
hmmm przy automacie to chyba jest kolo zamachowe Jakos ten motor trzeba odpalic
  
 
Ilku chyba jakos ironicznie to powiedzial. Kola pekaja I na innym forum (nie wiem czy moge podac link) dwie osoby wlasnie z tym walczyly. Najlepiej sie ich zapytac – dzwiek byl jakby luzne sworznie na tlokach, metaliczne stukanie.
Jak na razie moge wkleic tylko link do nagrania dzwiekow. http://pl.youtube.com/watch?v=xqtbyBeuHbE
Jak nie mozna wklejac linkow do innych forow to podam Ci to na PW.
  
 
Przy automacie to jest płytka elastyczna, a nie żadne koło zamachowe.
Funkcję koła zamachowego pełni przetwornik momentu obrotowego (taka gruszka z olejem w środku, którą widać w koszu po zdjęciu skrzyni).
  
 
Cytat:
2008-07-02 17:54:57, ilku pisze:
Przy automacie to jest płytka elastyczna, a nie żadne koło zamachowe. Funkcję koła zamachowego pełni przetwornik momentu obrotowego (taka gruszka z olejem w środku, którą widać w koszu po zdjęciu skrzyni).



A to tym kolem nie jest takie okolo 2- 3 kilogramowe, dosc szerokie kolko z zebami na koncu?