Moc silnika - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-07-07 21:25:51, maniutello pisze:
Te silniki są nie do zaj.....bania! Mój ma jóż 25lat i jeździ jak wariat ( bez remontu)


Dokładnie, ja swoim zawsze na gazie jeżdże ale mi sie dzisiaj po trasie skonczył i goniłęm na pb.... jak by jeszcze ten mikser wywalić to naprawde jak na takie stare 1.6 to jedzie spoko. Do konca obrotów też czasem lubie go przykręcić i jeździ dalej. Te silniki są bardzo udane (moim zdaniem) i wole to co mam niż np. 1.6 16v
  
 
Tak, wszystko pięknie, było 105 KM w 8v, szkoda tylko że w wersji z wtryskiem. a gaźnik miał 90
  
 
Ostry walek troszke daje.. mam taki (wlasnie Kenta) powiem ze w porownaniu do serii od tak 4 tys wkreca sie naprawde szybko do czerwonego pola no i 3ci bieg ma ciag zblizony do 2giego - wiadomo te silniki nie zbieraja sie z dolu obrotow i na starcie przegrywaja ale jak ide z innym, 1.6/1.8/2.0 w granicach mocy 105-130, rowno 1 i 2gi bieg przy zapieciu 3 odchodze i to bardzo...
wydech daje .. niewiele ( mam wywalony kat i koncowy remusa) brzeczy troche no i mooze tak troche bardziej elastyczny sie zrobil..
jezeli chodzi o storzek - nie probowalem ale dobry znajomy mowil mi ze im mniejszy tym lepszy.. nie wiem dlaczego.. aaa no i zawsze mozesz sprobowac do elektryka podjechac z kompem od Fiesty Xr2i 110km ( silniki te cechowalo brak kata i brak sondy lambda) zeby sie z tym pobawil :>

jezeli masz plany na turbinke to juz ja sie nie dozywam... kolega PumaRST to encyklopedia w tym temacie.. ale koszta to juz tez nie male


Cytat:
2008-07-07 21:37:52, PawBur pisze:
Tak, wszystko pięknie, było 105 KM w 8v, szkoda tylko że w wersji z wtryskiem. a gaźnik miał 90

105 na mechanicznym wtrysku, 102 - 110 na kompie ( EFI)

[ wiadomość edytowana przez: Zioo dnia 2008-07-07 22:06:21 ]
  
 
Tak, tylko że mechaniczny wtrysk i 105 KM masz w mk4. Mk5 nie miał takiego wynalazku - 90 KM gaźnik, 105 KM EFI i 108 KM EFI bez kata. Ktoś kiedyś na forum pisał o jeszcze jakiejś słabszej wersji z gaźnikiem, ale tego nigdy nie widziałem.
  
 
Cytat:
2008-07-07 21:37:52, PawBur pisze:
Tak, wszystko pięknie, było 105 KM w 8v, szkoda tylko że w wersji z wtryskiem. a gaźnik miał 90



Był silnik 1,6HC RS 110KM z gaźnikiem WEBER
  
 
zgodze sie z wami te silniki sa bardzo udane. fakt ze ja wymienialem juz pierscienie ale to tylko to robilem a tak to tylko olej klocki i takie inne rzeczy biezace i naprawde on ma 105km.jest jak na moj gust malo elastyczny.
  
 
i jeszcze pytanie do kolegi "zioo" jak podlacze komputer od fiesty do gaznika pod modol od cewki czy jak bo troche sie zakrecilem jestem mechanikiem ale takich rzeczy nie probowalem
  
 
i jaka jest cana walka kent??
  
 
Cytat:
2008-07-08 21:39:29, maniutello pisze:
Był silnik 1,6HC RS 110KM z gaźnikiem WEBER




Ale nie w mk5, tylko w mk4 czy tam mk3 - tak daleko do tyłu nie wiem
  
 
z kompem od fiesty to nie tak chop siup, bo potrzebny jest jeszcze potencjometr do tego, pomijajac fakt ze trzeab przerobic wiazke silnika to jeszcze jest ten zestaw nie osiagalny praktycznie, a cvh 1,6 to lipa wycierajace sie krzywki 3 i 4 cylindra i po dluzszym palowaniu grzechocaca hydraulika
  
 
zalozylem stozek zrobilem wlasny dolot i obudowe gaznika zalozylem sportowy walek rozrzadu i jakis efekt to dalo jedzie lepiej