Wahacze i tulejki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Postanowilem zrobic zbieznosc bo mi troszku opony z przodu zdzieralo. Pojechalem a tam zonk - bo Pan mowi ze luzy za duze "prosze wymienic tuleje i wrocic"; Jade na taki maly fajny jak dotychczas warsztacik a tam mi mowia ze mam 2 takie same wahacze

Dzwonie po ogloszeniach kto tam ma jakies wahacze coby dosztukowac ew kupic komplet a jeden ze sprzedajacych mowi ze w escorcie nie ma lewo prawo - na potwierdzenie mowi ze zajrzy bo ma akurat escorta na kanale. LUDZIE ja nie wiem czy to jakies przejezyczenie czy ja zle zrozumialem bo to moze tuleje to sie zgodze ale wahacze chyba sa lewe i prawe??
Tak wiec pytam Was drodzy forumowicze bo juz nie mam kogo zapytac: czy ktos ma tak jak ja (jak na zdjeciu)? Ile ewentualnie i jaki nowy komplet wahaczy i tulejek i ile za robocizne??
  
 
Mam to samo w jednym MK7 i teraz najlepsze na 100% tak było oryginalnie gdyż byłem przy wymianie obu sworzni jeden to nawet sam wymieniałem - oba oryginalnie zanitowane !
  
 
Wahacze są takie same mocowanie sworzni decyduje o stronie montażu do samochodu. Pozdrawiam.
  
 
No, no - pogratulować mechanikom z takiego tam warsztaciku. To Ford Escort jest!
Nie kupuj wahaczy "no name" bo szkoda kasy i roboty. Polecam tulejki oryginalne (z logo FORD) na inne też szkoda kasy i roboty. Wahacze, to można zacząć myśleć jak masz do wymiany wszystko - sworznie i tuleje.
  
 
Czyli ktotko: moge wstawic nowe tuleje w te wahacze co teraz?
Nie spowoduje to ich szybszego zuzycia??
Powiem szczerze w marcu auto bylo na przegladzie i wszystko bylo ok a teraz luzy i tuleje do d... Tak wiec jak wstawie nowe tulejki to ile one w konfiguracji z tymi wahaczami wytrzymaja??