Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-09-06 00:43:51 najprostsze rozwiązanie ,wstaw zawór zwrotny przed pompę ZAWÓR dodatkowo sprawdz szczelność przewodów paliwowych. |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-09-06 08:58:02 a co to 19TD ?? |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-09-06 17:06:05 hehehe 1,9 to jakif francuz albo szmelcwagen?
|
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-09-06 17:18:58 eee... się czepiacie, możliwe że masz dostęp lewego powietrza do układu, załóż między filtrem a pompą zaworek zwrotny(tylko prawidłowo go załóż) i zobaczymy, zawsze to paliwo nie będzie się cofać a co za tym idzie w zimie nie będziesz musiał go długo kręcić. |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-09-06 17:29:26 taki zawor jest elementem recznej pompki paliwa. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-09-06 17:45:45 i zaworka zwrotnego(oryginalnego który sie psuje) umieszczonego tam gdzie pisałem.
|
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-09-06 19:44:31
nie to odpowietrznik - nic tam w srodku nie ma w oryginalnym TD |
kenobi0 Ford Escort Nowa Sarzyna | 2008-09-07 03:40:36 Co do zaworka zwrotnego to już próbowałem i nic to nie dało. A w ręcz było jeszcze gorzej bo po kilku sekundach gasł i trzeba było pąpować paliwo ręcznie to wtedy chodził.
Słyszałem też że te stuki i kopcenie może być spowodowane podwieszaniem się zaworów czy to możliwe?? |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-09-07 11:19:02 A rozrząd to ty jakiś wymieniałeś? |
KomorniK Warszawa | 2008-09-07 14:48:32 Zacznijmy od tego, że skoro strasznie Ci kopci to albo mocno bierze olej silnikowy albo masz bardzo bogatą mieszankę i występuje spalanie niecałkowite (wtedy jak najbardziej możesz mieć problemy z rozruchem). Nie wykluczone, że obydwa przypadki występują razem.
Ja bym polecał sprawdzić skład spalin na dymomierzu (na każdej stacji kontroli pojazdów), następnie poprawność rozpylenia palliwa przez wtryskiwacze a dopiero później brałbym się za pompę. Z tego co się orientuję to porządne sprawdzanie pompy polega na jej demontażu, podłączeniu na stanowisku kontrolnym i przeprowadzeniu testu. Dosyć droga usługa niestety i wykonywana przez nieliczne warsztaty z odpowiednimi stanowiskami... [ wiadomość edytowana przez: KomorniK dnia 2008-09-07 15:04:16 ] |
kenobi0 Ford Escort Nowa Sarzyna | 2008-09-08 02:26:04 Paski miałem wymieniane jakiś miesiąc temu a co do oleju to trochę bierze ale tak nieznacznie. Byłem wczoraj w specjalistycznym warsztacie diesla i powiedzieli mi że regeneracja pompy i wtrysków to koszt w moim przypadku 2,5tyś zł do tego trzeba jeszcze doliczyć niestety regenerację turbiny(kolejne 600zł) bo okazało się że jest martwa. Ale panowie z serwisu nie są pewni na sto procent co mu jest i obawiam się najgorszego czyli że pompa wtryski, turbina, i silnik są na wykończeniu. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-09-08 10:18:07 Duże szanse że masz rozrząd przestawiony, podjedź do jakiegoś warsztatu niech ci to sprawdzą, tylko może już nie tam gdzie paski ci wymieniali.
A propos turbiny - za 600 zet to można ją dobrze ale wypiaskować a nie zregenerować.... I dlaczego sądzisz że jest martwa? Nie kręci się w ogóle? Zaolejona jakoś bardzo jest, nie pompuje? |
mateq111 Sympatyk FEFK Audi A3/Focus II Trzebinia | 2008-09-08 13:26:46 Sorry Kris75 ale za 600zł można zregenerować ja zapłaciłem za tą usługę 650zł. I działa jak natura chciała, 2 lata(40 tys km) i wszystko jest ok. Ja na giełdzie w Gliwicach chciałem oddać swoją do regeneracji a koleś, że poco 2 razy jeździć, jak on ma taką samą już zrobioną i w porównaniu z moją widać było różnicę- brak luzów i jeszcze u mnie były lekko pokrzywione te łopatki a tam wszystko OK. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-09-08 14:28:37 Po pierwsze 2 lata temu po drugie zwozi się takie turbinki z UK lub Germany, pucuje, moczy w ropce itp itd, a potem na wymianę na giełdzie a twoją i owszem do regeneracji ale już na innych zasadach i za inne pieniądze. Sam zestaw naprawczy Garetta to wydatek ok 500 zet netto, a gdzie reszta... |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-09-08 18:26:13
Jak miałem przestawiony to takie miał objawy wraz z dymieniem na czarno. |