Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-02-01 14:21:01
Nie całkiem tak. Prostokątne reflektory były stosowane zamiennie z 4 okrągłymi. Dopiero potem ktoś wpadł na pomysł, że skoro "C" ma być tani w produkcji, to montaż dwóch zamiast 4 reflektorów świetnie pasuje do owego pomysłu. |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2010-02-18 18:46:18
|
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2010-02-18 20:17:03
Absolutny Brak Sensu ? |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2010-02-18 22:02:57 |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-02-18 22:34:18 To jest ludowa legenda. |
Lafaar Miłośnik FSO MR93 / Vitara / Berl ... Toruń ZOK | 2010-02-18 23:25:01
To prawda, dodatkowo jeszcze miał elektryczny szyberdach i climatronika dwustrefowego. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-02-19 13:22:52 Limited Edition to były auta wystawowe - i owszem wyposażone w różne na co dzień nie montowane bajery. Miały stosowną nalepkę nawet. Te egzemplarze w połączeniu z "przeciekami" informacji na temat eksportowych egzemplarzy stworzyły mit o produkowanych seryjnie "limited".
Na zdjęciu widać stosowną nalepkę, a auta na eksport owszem mogły dostać nawet skórzaną tapicerkę, drewniane wykończenia, poza tym ich importerzy wyposażali je ekstra.
Po kolei - wszystko zależy od okresu produkcyjnego - auto "Popular" albo "C" można było kupić bez listew, z metalowymi zderzakami, bez obrotomierza i zegarka, zapalniczki, ze skajową tapicerką, bez chromów na drzwiach itd... Natomiast w Caro za dopłatą można było dostać centralny zamek, elektryczne szyby, autoalarm, podgrzewane fotele, lekkie felgi orciari itd... Pomarańczowe kierunkowskazy montowane były naprzemiennie z białymi i na to nie było żadnej reguły. |