[Polonez] - różne pytania. - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-01-31 23:30:36, Rys1977 pisze:
w teorii C klasa miala prostokatne reflektory, ale w FSO wszystko bylo mozliwe


Nie całkiem tak. Prostokątne reflektory były stosowane zamiennie z 4 okrągłymi. Dopiero potem ktoś wpadł na pomysł, że skoro "C" ma być tani w produkcji, to montaż dwóch zamiast 4 reflektorów świetnie pasuje do owego pomysłu.
  
 
Dziękuję bardzo za odpowiedź
Ale mam kolejne pytania:
1. Kiedy wprowadzono rozkładaną kanapę tylną?
2. Czym charakteryzował się Polonez Caro Limited Edition?
Z góry dziękuję.

PS. Sorry, że tak często głowę zawracam.
  
 
Cytat:
Polonez Caro Limited Edition

Co takiego?
  
 
Hmm...
Podobno w 1993 roku wyszło ok. 300 sztuk modelu "limited" (Sam widziałem kilka razy takiego w drodze do szkoły - napis "limited" na tylnej klapie, nie przyglądałem się zbytnio.) Podobno charakteryzowały się:
-brakiem listew bocznych
-brakiem zapalniczki
-elektryczne szyby
-centralny zamek
-abs
-podgrzewane fotele (z cargo)
-wspomaganie kierownicy
-ocynkowanie niektórych elementów
-silnik Fiat Croma 2.0 (131 KM)
-pomarańczowe kierunkowskazy

Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat. Przede wszystkim czy takie cuś w ogóle istniało, bo ciężko w to uwierzyć.

Pozdrawiam, Zdzichu
  
 
Cytat:
2010-02-18 20:10:21, Zdzichu93 pisze:...
-abs ...



Absolutny Brak Sensu ?

  
 
Dlatego się pytam.
Jeszcze cytat kolegi, mieszkającego na osiedlu, gdzie jest widywany ten nietypowy Polonez:
"Siemka takie info dla ciebie u mnie na osiedlu często stoi polonez caro limited edition nie wiem co to znaczy ale myślę żę ma imitacje drewna na desce rozdzielczej i lepszą tapicerkę pozdro "
Nie wiem już co o tym myśleć...
  
 
  
 
To jest ludowa legenda.
  
 
Cytat:
2010-02-18 20:10:21, Zdzichu93 pisze:
Hmm... Podobno w 1993 roku wyszło ok. 300 sztuk modelu "limited" (Sam widziałem kilka razy takiego w drodze do szkoły - napis "limited" na tylnej klapie, nie przyglądałem się zbytnio.) Podobno charakteryzowały się: -brakiem listew bocznych -brakiem zapalniczki -elektryczne szyby -centralny zamek -abs -podgrzewane fotele (z cargo) -wspomaganie kierownicy -ocynkowanie niektórych elementów -silnik Fiat Croma 2.0 (131 KM) -pomarańczowe kierunkowskazy Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat. Przede wszystkim czy takie cuś w ogóle istniało, bo ciężko w to uwierzyć. Pozdrawiam, Zdzichu



To prawda, dodatkowo jeszcze miał elektryczny szyberdach i climatronika dwustrefowego.
  
 
W mnie tutaj coś w bambuko robicie...
Wiele z wymienionych rzeczy były dostępne za opcją lub były możliwe do zrealizowania:
-brak listew bocznych -> to chyba nie problem
-brak zapalniczki -> to raczej też
-elektryczne szyby -> dostępne w opcji
-centralny zamek -> też
-podgrzewane fotele (z cargo) -> też możliwe
-pomarańczowe kierunkowskazy -> podobno częste w modelach 1993 roku
  
 
Sam siebie robisz w bambuko.
Zobaczyłeś na ulicy jakiegoś strupa pomodzonego przez właściciela, koleżka nagadał ci jakichś bzdur, a ty od razu łykasz to jak pelikan.

To że ewentualnie auto było jakoś może i fabrycznie wyposażone, to nie znaczy, że od razu to była jakaś limitowana wersja.

Mam w polonezie '97 elektryczne szyby, silnik rovera, elektrycznie sterowane i grzane lusterka, grocliny, a dopóki nie miałem dzwona, to i pomarańczowe kierunki były. Jakie to jest edyszyn?
  
 
Limited Edition to były auta wystawowe - i owszem wyposażone w różne na co dzień nie montowane bajery. Miały stosowną nalepkę nawet. Te egzemplarze w połączeniu z "przeciekami" informacji na temat eksportowych egzemplarzy stworzyły mit o produkowanych seryjnie "limited".


Na zdjęciu widać stosowną nalepkę, a auta na eksport owszem mogły dostać nawet skórzaną tapicerkę, drewniane wykończenia, poza tym ich importerzy wyposażali je ekstra.

Cytat:
2010-02-19 11:10:17, Zdzichu93 pisze:
W mnie tutaj coś w bambuko robicie... Wiele z wymienionych rzeczy były dostępne za opcją lub były możliwe do zrealizowania: -brak listew bocznych -> to chyba nie problem -brak zapalniczki -> to raczej też -elektryczne szyby -> dostępne w opcji -centralny zamek -> też -podgrzewane fotele (z cargo) -> też możliwe -pomarańczowe kierunkowskazy -> podobno częste w modelach 1993 roku


Po kolei - wszystko zależy od okresu produkcyjnego - auto "Popular" albo "C" można było kupić bez listew, z metalowymi zderzakami, bez obrotomierza i zegarka, zapalniczki, ze skajową tapicerką, bez chromów na drzwiach itd...
Natomiast w Caro za dopłatą można było dostać centralny zamek, elektryczne szyby, autoalarm, podgrzewane fotele, lekkie felgi orciari itd... Pomarańczowe kierunkowskazy montowane były naprzemiennie z białymi i na to nie było żadnej reguły.
  
 
witam niedawno miałem wypadek i udezyłem misą olejową w kraweznik mise juz wymieniłem ale podłużnica jest zgięta lewa przednia i koło cofnięte , razem ze zgiętą podłużnicą cofneło sie koło gdyz ten drązek stabilizujący co jest przykrecony do koła i umieszczony drugi koniec przed przedłuznicą na ramie poszedł do tyłu spaw puscił ten od ramy ale od podłużnicy juz nie i dalatego koło jest cofniete . samochód sprawnyy oprócz tego cofnietego koła a z tym nieda sie jezdzic . ile moze wyniesc naprawa prostowanie podłuznicy , cho wydaje mi sie ze leppsze byłoby wstawienie nowej ale czy wogule cos takiego mozna dostac i wymienic? stara jest popekana powyginana to ta z okrągłymi otworami, prosze o wyrozumiałe porady i czy mozna samemu to naprawić?. pozdraiwam