MK7 - chrobocze sprzéglo na luzie.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc, jak w temacie w moim dieslu jak go wysprzegle to slychac chrobotanie sprzegla. Niewiem co to jest, dodam ze sprzeglo z dociskiem bylo wymieniane calkiem niedawno. Probowalem regulacji pedalu sprzegla ale to tylko skonczylo sie tym ze po regulacji lepiej mi bierze bo wczesniej bylo branie prawie na koncu skoku pedala sprzegla. Czy tam cos moze ocierac czy jak? sprzeglo sie nie slizga i chodzi pieknie ale to chrobotanie, ktore slychac jedynie z zewnatrz w kabinie nie slyszalne, mnie troche irytuje.

Bede wdzieczny za jakies sugestie.
  
 
moge sie mylić ale może łożysko oporowe ?
  
 
jest to lozysko ale nie oporowe, ktore szumi przy wcisnieciu sprzegla, ale lozysko walka sprzeglowego
  
 
Obstawiałem na początku oporowe ale szumi tylko jak wysprzęgle czyli luz, jak wcisne to cisza jak makiem zasiał. Skrzynia od nowości zrobiła 300 000km. Czy coś sie może wydarzyć w związku z tym szumieniem?
  
 
Ja w swoim dawnym 1.4 tez tak mialem zrobilem chyba ze 30 000 i dalej by jeździła gdyby nie swap, ja bym jeździł dalej chyba ze Cie wkurza ten dzwięk to trza skrzynie rozebrac i na tym wałku sprzegłowym tak jak kolega wcześniej napisał są dwa łożyska
  
 
Sprawdze se jeszcze płyn w skrzyni, może mam za mało, jedyna rzecz jakiej nie sprawdziłem po kupnie. jaki tam olej zalać? zwykły do skrzyni chyba zadnych wynalazków. Chrobocze tylko jak wysprzęgle więc niby łożysko a niby nie, skrzynia MTX będe jeździł aż padnie, zaleje mu nowego oleju może coś się polepszy, sprzęgło wymieniane niedawno. Niemam warunków na zrzucene skrzyni a na podnośniku i pustakach nie będe sie babrać z tym.

  
 
Mam pytanie gdzie sie upuszcza olej ze skrzyni, tak żeby nalać świeżego i nie mieszać ze starym w skrzyni MTX?

  
 
z tyłu masz korek spustowy
  
 
Okej dzieki, wygląda na to że oleju jakby brak może dlatego mimo faktu że biegi wchodzą elegancko bez problemu to coś mi tam charata na jałowym bez sprzęgła oby tylko łożysko a nie dwu masówka.

Wogóle to jak na wyłączonym silniku ze sprzęgłem se pozmieniam biegi to nie słychać nic niepokojącego dopiero jak zrobiłem se test wciskałem sprzegło i puszczałem na zgaszonym silniku to było słychać takie jakieś odgłosy nie fajne nie głośne ale takie jakby coś tam stukało raz albo dwa, co to może być?

Co to jest ten bajer na górze skrzyni? Zaraz przy nim jest wtyczka czy to jakiś czujnik tam wchodzi ta dziurka jest zaślepiona korkiem taki gumowy grzybek? I sorry że pytam ale jak już wiem gdzie sie spuszcza to gdzie sie nalewa?






[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-07-14 22:27:10 ]

[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-07-14 22:28:25 ]
  
 
Panowie, olejcie ostatni post.

Fakty są takie w skrzyni jest 1cm mniej oleju i żeby było śmiesznie to jest to jakiś syntetyczny albo semi syntetyk silnikowy olej Skrzynia na zimnym jest OK jak sie nagrzeje i pozmieniam se biegi to zaczyna chrobotać coś. Jak wcisne sprzęgło to jest Ok jak puszcze chrobocze, docisk czy łożysko? Sprzegiełko sprawdzałem na testach łapie pieknie na hamulcu jak puszcze sprzęgło na biegu zadusi sie a jak na 4 przy gazie puszcze to szarpnie. jaki olej do MTX moze byc Castrol SAE 75w90? I czy dużo sie trza namęczyć żeby skrzynie wymienić jakby co? Tylko śruby, poduszka, linka i czujniki, pułosie i cięgno? Musze to zrobić bo zaczełem dmuchać 1.1 bara z turbiny i niechce rozwalić skrzyni teraz.
  
 
Lobster: napisz cos wiecej o tym 1.1 bara z turbiny.
  
 
Założe dzisiaj wątek w dziale tuning i pokaze fotki. To jaki ten olej ma byc do skrzyni w końcu wie ktoś?