Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2008-01-27 16:11:52 witam, tak narazie czysto teoretycznie czy silnik turbo z MK4 podejdzie do MK6?? czy potrzebnych jest duzo rzeźby i lepiej zainwestowac w RS'a?? chodzi mi po glowie pewien niecny plan ale narazie to tylko teoria.
dzieki za odpowiedzi pozdro |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2008-01-27 18:51:04 Witam
Silnik podejdzie bez problemu-przecież były montowane w tym nadwoziu silniki 1.3 CVH z takim samym mocowaniem.A czy lepiej RS sam nie wiem-osiągi podobne a rekompensatą za troche mniejszą moc silnika 1.6RST(i momentu też) jest ten powodujący dreszczyk emocji dźwięk turbiny najlepiej wzbogaconej o zawór upustowy powietrza do atmosfery Pozdrawiam |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2008-01-27 18:55:35 Pewnie że RST.
Ma większy potencjał. Chyba Fryś ma na zbyciu silnik. |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-01-28 00:29:46 a tak teoretycznie spytam, jaka cena? no i czy by podszedł do skrzyni MTX? czy trzeba ze skrzynią swapować?? |
7uk3r0n1n Zlomek Bydgoszcz/Poznan | 2008-01-28 01:54:13 troche OT ale tak przy okazji sie zapytam...
Ostatnio sie zastanawialem czy dalo by rade zlozyc z RST i 1,6EFI 8v jeden... tzn. czy taka operacja jest wogole oplacalna?... ze zdjec wynika, ze RST ma inny wtrysk... a gdyby tak do EFI dolozyc kolektor wydechowy i dolotowy z 1.6 RST przeprogramowac komputer itd... ciekawe czy to by zagralo i czy by sie oplacalo... |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2008-01-28 21:47:17 Witam
Z moich info wynika że takie cudo to miały fiesty w wersji RST montowane czyli wszystko było elektroniczne z tym że turbinka nie była T3 a T2. Pozdrawiam |
czyczu Sympatyk FEFK Escort MKVII 5D Przemyśl | 2008-07-20 14:21:03 To ja zapytam tak:
Dlaczego przy wymianie silnika na większy trzeba zmienić przednie zawieszenie ? Rozumiem że większy silnik więcej waży ale czy taka "gleba" jest zła ? I czy przednie sprongi z XR3i są krótsze od seryjnych w MK7 ? Mam takowe i jeśli sa krótsze to zaadoptowałbym je do swojego |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-07-20 14:42:46
Piasty nie podejdą pod przeguby |
czyczu Sympatyk FEFK Escort MKVII 5D Przemyśl | 2008-07-20 14:48:38
A jakby przeswapować kompletne zwrotnice i zostawić amorki z "lżejszej" wersji ? No i co z tymi springami z XR3i a zwykłymi z MK7 ? Słyszałem że RS ma krótksze, ale nie wiem jak to jest w XR3i |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-07-20 14:51:17
Też tak można ale czy warto? Posadź odrazu essa na glebe bo w końcu i tak bedziesz go poniżał |
mariO_o Ford Escort Cabrio M ... Rogoźnik | 2008-07-20 14:54:25 ja osobiscie jakbym robił swapa to na RS'a, wiadomo kupisz RST od kogos nie wiesz w jakim stanie bedzie turbina chyba ze kupisz nowa albo zregenerujesz, ale to zawsze jest problem tak jak z kompresorami, efekt jest ale ... zalezy kto co lubi : ) |
czyczu Sympatyk FEFK Escort MKVII 5D Przemyśl | 2008-07-20 15:06:54 Nie chce RS'a, myslę nad RQB |