Wyjecie alternatora w Dieslu z Klima :/ - konkretne pytania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie,

Meczylem sie dzisiaj sporo zeby dziada wydostac.

Na chwile obecna widze 2 opcje:
a) odkrecenie mocowania sprezarki klimy (sprezarka juz wykrecona) - ale o ile dobrze dojrzalem (lezac pod autem) poza 2 srubami od strony przewodow chlodnicy jest jeszcze jedna jakby w srodku tego mocowania - co na moj maly rozumek wyklucza jej odkrecenie
b) odkrecenie spodniego pasa mocujacego chlodnice i wiazki i "wyszarpanie" pomiedzy rurami chlodzenia tego alternatora.

Chyba, ze ktos z Was ma jakis inny pomysl?

Problem w tym, ze essi za tydzien ma jechac ze mna na wakacje, a ja jestem w dupie - bo sprezarka jest do regeneracji, aku praktycznie umarl a alternator ma peknieta obudowe + nie mam sie czym poruszac :/ grrr

Plz help
  
 
Tyle madrych glow i nikt nie pomoze?
  
 
Przerabiałem to 2 tygodnie temu. Nowy alternator zakładałem. Należy podwiązać obie chłodnice odkrecić dolną belke mocującom i nie powinno być problemu z demontażem alternatora.
  
 
Cytat:
2008-07-22 08:44:07, mandaryn pisze:
Przerabiałem to 2 tygodnie temu. Nowy alternator zakładałem. Należy podwiązać obie chłodnice odkrecić dolną belke mocującom i nie powinno być problemu z demontażem alternatora.



O! I o taki konkret mi chodzilo! Dziekuje.

Napisz mi prosze gdzie i za ile kupiles alternator?
  
 
Cytat:
2008-07-22 09:09:13, jalokim pisze:
O! I o taki konkret mi chodzilo! Dziekuje. Napisz mi prosze gdzie i za ile kupiles alternator?



No i problem rozwiazany. Kupilem zamiennik magneti marelli - w punkcie sprzedazy powiedzieli, ze MM nie sprzedaja, bo pekaja im obudowy (dokladnie to, co stalo sie u mnie).

Dla potomstwa. By wyjac alternator trzeba odkrecic sprezarke (ja mialem latwiej, bo pusta klima byla - jezeli jest pelna, to delikatnie ja opuscic razem z przewodami (sa gumowe) i podwizac na drucie). Potem trzeba podwiazac od gory chlodnice i odkrecic dolny pas (lekkie luzowanie po lewej i do konca po prawej). Alternator prawie sam wyskoczy.