Stacyjka w Carinie E

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem inny niż zwykle przy stacyjkach. Nic mi się nie zacina przeciwnie klucz wpada jak w studnię i jak zapalę to mogę bez problemu go wyjąć. Zdarzyło się że podczas jazdy wiercąc się wyjąłem go za breloczek i to mnie zastanowiło czy podczas jazdy jak wypadnie kluczyk i np będzie jakiś wstrząs (wjadę w dziurę lub coś podobnego) to może się zablokować kierownica?? kluczyk jest zjechany bardzo ale mam drugi dobry. Robić to czy można tak jeździć??
  
 
Cytat:
2008-08-27 15:21:17, Egiptos pisze:
Mam problem inny niż zwykle przy stacyjkach. Nic mi się nie zacina przeciwnie klucz wpada jak w studnię i jak zapalę to mogę bez problemu go wyjąć. Zdarzyło się że podczas jazdy wiercąc się wyjąłem go za breloczek i to mnie zastanowiło czy podczas jazdy jak wypadnie kluczyk i np będzie jakiś wstrząs (wjadę w dziurę lub coś podobnego) to może się zablokować kierownica?? kluczyk jest zjechany bardzo ale mam drugi dobry. Robić to czy można tak jeździć??


wymień na drugi
bo jeszcze kiedyś nie odpalisz na przykład
  
 
Miałem to samo w Camry. Kluczyk potrafił wypaść na ostrych zakrętach gdy mu się niechcący pomogło Pan który dorabia klucze wyremontował stacyjkę za 100 zł. Tylko jeszcze trzeba ją umieć wyjąc.
  
 
Podjedź do serwisu zamków, oni pozmieniają bolczyki w stacyjce i dopasują je do kluczyka koszt 100-200zł.
  
 
Wyjmowałem już kilka razy w niemcach (np w oplach) robi sie to tak samo?? Pozycja acc i i drut w otwór z zapadką??
  
 
Dokladnie w ten sposob
  
 
Zrobione. Zjechany klucz uszkodził wkładkę. Wkładka wyjmuje się bajecznie prosto. Znacznie prościej niż w oplach. Koszt naprawy 30 zł i nowy kluczyk (bez immo) 20.