Stasznie długo kręci za nim zapali

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Pytanko mam takie. Dlaczego mój Escort za nim odpali na zimnym silniku strasznie długo kręci. Trwa to kilka minut. Potem jest już O.K. Z jednym wyjątkiem przy obrotach 5.000 zaczyna się dusić. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
  
 
Zobacz czy Ci pompa paliwa nie szwankuje... Kumpel mial tak ze po dluzszym postoju pompa dostawala ,,zastoju'' i musial dlugo krecic rozrusznikiem zanim pompa laskawie zaczela podawac paliwo Po wymianie pompy bylo juz ok
  
 
Pompa paliwa to najbardziej prawdopodobna opcja.
Sprawdź ciśnienie na przewodzie paliwowym. ZTCP zdrowa pompa powinna dawać koło 3 bar.
W grę wchodzi jeszcze zapchany filtr paliwa.
Mogła się jeszcze zapchać siateczka na ssaku pompy.
Jeśli masz okienko rewizyjne pod tylną kanapą, to sobie tam zajrzyj.
  
 
A jaki odglos wydaje pompa po przekreceniu kluczyka? Czy rowny trwajacy okolo sekundy? Czy moze slychac jakby ,,slabnela'' ? Bo u kumpla taki byl wlasnie objaw... Ale jak juz odpalil to potem po ponownym uruchomieniu slychac bylo ze juz normalnie pracuje...
  
 
Cytat:
2008-08-18 10:56:49, kcprski pisze:
Pompa paliwa to najbardziej prawdopodobna opcja. Sprawdź ciśnienie na przewodzie paliwowym. ZTCP zdrowa pompa powinna dawać koło 3 bar. W grę wchodzi jeszcze zapchany filtr paliwa. Mogła się jeszcze zapchać siateczka na ssaku pompy. Jeśli masz okienko rewizyjne pod tylną kanapą, to sobie tam zajrzyj.



Jesli masz okienko rewizyjne pod kanapa to mozesz odrazu przeczyscic polaczenie kostki z pompa,bo mozliwe ze cos z polaczeniem jest nie tak...
  
 
A i jeszcze do sprawdzenia zawór przelewowy paliwa (okolice listwy, trzeba wymontować i sprawdzić z manometrem), może się zawieszać, wtedy lwia część paliwa idzie na przelew a silnik nie ma na czym chodzić.
  
 
A mi po wymianie filtra paliwa czasami na cieplym dluzej odpala - i cio to moze byk??