Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2008-08-07 19:40:45 ja nawet takiego kabla nie mam |
marcin126 F&F Sympatyk 126p Drzemlikowice k.Oławy/Wrocław | 2008-08-07 19:40:59 |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2008-08-07 20:13:59 Jak coś to mam w garażu świeżą kompletną instalację z seja 1.1 spi wyprutą, więc gdybyś chciał to mogę popstrykać zdjęcia i zobaczysz chociaż kostki i kolory kabli... może rewelacji to nie napisałem ale akurat coś tam może się przyda |
Qba745 F&F Sympatyk F&F czyli Fiat Fiori ... Bielsko-Biała | 2008-08-07 21:12:04 Mateusz odepnij cewki i sprawdź czy dochodzi napięcie do nich, to jest chyba żółto neibieski przewód, w każdym razie na obie cewki jest ten sam kolor przewodu, a impulsy sa różno kolorowe. |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2008-08-07 21:13:56 no wlasnie nie ma tam pradu...
|
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-08-08 01:33:12 A że tak spytam z głupoty, masz mase na silniku?
Ale skoro nie ma napięcia na cewkach to moim zdaniem skromnym z przekaźnika nie masz napięcia. Ja mam zasilanie całej instalacji silnika z JEDNEGO kabla po cewce a przekaźnik jest w środku zmostkowany. |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-08-08 12:16:53 To przekaźniki są, jeden od pompy a drugi od zapłonu. Na obudowie całego przekaźnika (tej plastikowej) masz rozrysowane gdzie ma być zasilanie. Z tego co pamiętam ja (na jednym przewodzie plus z aku) musiałem zlutowac ze soba piny bodajże 15, 8 i chyba 3. |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2008-08-08 14:56:57 a powiedz mi na których pinach w kostce ecu powinien być + |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-08-08 19:47:16 Nie mam pojęcia ale skoro podpiąłeś główny kabel pod plusa to i komp musi dostać zasilanie. Jak masz jakiś stary przekaźnik to zmostkuj go. Do niego muszą dochodzić 3plusy tak na chłopski rozum, obejrzyj sobie jak masz rozrysowany schemat na tym przekaźniku to zobaczysz ocb. |
Gonzo_BB nibylandia | 2008-08-08 20:08:25 pokaz foty jak to masz popodpinane. |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2008-08-08 20:16:21 Gonzo a co Ci fotki niby dadza? Kolorow kabli czy numerow pinow po pismie nie rozrozniasz? |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-08-08 20:46:31 Jeszcze po grubości kabli można coś podziałać. Pomarańczowy gruby to plus najlepiej z altka podać, brązowy (czerwony) gruby to automat rozruchu, brązowy z białym paskiem to pompa paliwa.
Cienkie kable to nie pamiętam ale trzeba: wzbudzenie, obrotek (jaki masz? sterowany z kompa czy z cewki?), temp wody, czujnik ciśn oleju, i kontrolka wtrysku- to wszystkie które są ci potrzebne i musi to zapalić i jeździć i świrować, nie może być inaczej. |
Gonzo_BB nibylandia | 2008-08-08 20:51:29
a ten pomaranczowy to nie przypadkiem + po stacyjce ma byc? inna sprawa, ze w wiazce powinien byc czerwony gruby kabel i on ma byc pod stałym plusem. |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-08-08 21:42:41 Racja, pomarańczowy jest po stacyjce Ja mam hebel i przekaźnik kompa i całą resztę mam na jednym przewodzie czyli cewki przekaźników i same "plusy" zasilające wszystko ww ma plusa z kabla po cewce maluchowskiej bo minusy na przekaźnikach (na cewki tych pojedynczych) sterujące pracą pompy jak i zasilaniem (zapłonem) pochodzą z kompa. |