Regulacja nawiewami w Caro+

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. I znowu potrzebuję Waszej pomocy.
Przejrzałem chyba wszystkie wątki dotyczące regulacji nawiewami w Caro+ i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

Otórz jak popodłączać te wszystkie wężyki. Podobno w książce pana Morawskiego do Caro+ jest to opisane. Ja niestety książki tej nie posiadam.
Gdyby ktoś mógł pomóc byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
  
 
W książce Morawskiego nie jest to opisane (przynajmniej ja nic tam nie mam).
  
 
K. Trzeciak też nic na ten temat nie ma

-----------------
Poloneza? Owszem ale tylko wypić lub zatańczyć!
  
 
pozostaje partyzantka i metoda prób i błędów... bo chyba już żadna nowa publikacja się na ten temat nie pojawi...




[ wiadomość edytowana przez: robreg dnia 2005-03-18 19:50:19 ]
 
 
Cytat:
2005-03-18 19:46:18, robreg pisze:
pozostaje partyzantka i metoda prób i błędów... bo chyba już żadna nowa publikacja się na ten temat nie pojawi...



publikacja to raczej faktycznie nie ale może zjawi się ktoś kto to ustrojstwo podłączał
  
 
a i owszem... rozbieralem to i podlaczalem...
niestety u mnie kolory przewodow juz dawno znikly wiec sobie je
recznie znaczylem..., a co za tym idzie niewiele Ci pomoge...

opis musi zrobic ktos kto ma jeszcze wyrazne kolory na tych przewodach lub zrobic kilka prob... krociec do podlaczenia
przewodu z podcisnieniem jest wyraznie zaznaczony
reszte przewodow podlaczalbym pojedynczo przy danym
ustwieniu regulatora i sprawdzal jednoczenie gdzie pojawia
sie nawiew...
  
 
Zrobie ten opis a to dlatego ze musze i tak rozebrac konsole to przy okazji opisze to i będzie po kłopocie, jutro sie zajme rozbiórką i zrobie opisik.
  
 
Jutro około 14 będę mógł CI pomóc mam to całe ustrojstrojstwo opisane więc napiszę na forum.
  
 
Oto opis



Mam nadzieje ze coś pomogłem.
  
 
Jakby obrazek sie nie pojawiał długo to kliknijcie prwym i potem otwórz obrazek wtedy wgra sie stronka interi ale podam link dodatkowo do obrazka
opis
  
 
Witam.

Jedynie ten temat odpowiada mojemu "zapytaniu" w "szukaj" tak wiec tu opisze co i jak (wklejajac posty z rodzimego klubu)...

Nawiew robi co chce...jak dodam gazu (tylko podczas jazdy, na postoju jest si) automatycznie przelacza sie na szybe nogi (a jest ustawiony na mordke ) ma ktos jakis pomysl :

Odpowiedzi...odpowiedzi innych...no i zrobilem to co polecili...oto kolejna moja wypowiedz...


Wiec tak...dzis rozebralem auto totalnie :!:

No i nadal du... :sad: sprawdzilem szczelnosc "kuli" i przewodow i sa szczelne :sad: Zalozylem inny przewodzik (fotka) i nadal du... Zrobilem tez test...i on mnie najbardziej martwi, do silnika podlaczylem wezyk o dlugosci 2m i zapodalem przez szybe do wnetrza, aby zbadac co i jak...i okazalo sie ze nawet na tym wezyku jest straszny spadek podcisnienia jak sie "jedzie" :sad: Aaaa i w tej "kuli" cos LATA !! Jakby kulka czy cos :!: Tak ma byc : A moze jednak ta "kula" jest walnieta :

Teraz pytanie...co mam zrobic... : ma ktos moze jakis pomysl :

Nowy wezyk...

Image Hosted by ImageShack.us

A tak wygladalo moje wnetrze (totalny rozp...)

Image Hosted by ImageShack.us
  
 
omiń tą kulę i podłącz bezpośrednio wężyk z nagrzewnicy do kolektora ssącego i wtedy zobacz podczas jazdy co się będzie działo ( ale wtedy będziesz miał ograniczoną możliwość sterowania nawiewem przy wyłączonym silniku - wiadomo brak kuli )

-----------------
Poloneza? Owszem ale tylko wypić lub zatańczyć!
  
 
Tez juz tak robilem...juz takie kombinacje tam odwalalem ze mala bania No i tez dup...
  
 
no to będziesz miał problem bo gdzieś jest nieszczelność ale teraz gdzie to trzeba szukać od punktu A do B. Ogólnie przesrana robota z tym

-----------------
Poloneza? Owszem ale tylko wypić lub zatańczyć!
  
 
No ale zeby ta nieszczelnosc az tak dawala sie we znaki i to jedynie podczas jazdy...bo na postoju (silnik odpalony) jest si...

Buuuu
  
 
ja miałem tak samo jak mówisz ale u mnie przyczyną była ta kula (rozszczelniła się od gorącego kolektora) jak jechałem i na obr. miałem już około 2 tys. obr to nawiew nagle dawał na nogi i szybę a na postoju to mogłem go kręcić nawet do 6 tys. obr. i działało ok.
Wystarczy też, że któryś z kilkunastu wężyków będzie miał "przerwę" i dupa zimna A jak widzisz tych wężyków jest tam trochę Wiadomo Daewoo

-----------------
Poloneza? Owszem ale tylko wypić lub zatańczyć!
  
 
Przecie zeby te wszystkie wezyki wyciagnac...to bede musial rozwalic cale auto...one ida kij wie gdzie

Buuuu...
  
 
już połowę wozu masz rozebraną więc mało zostało

-----------------
Poloneza? Owszem ale tylko wypić lub zatańczyć!
  
 
Ale dzis po robocie zlozylem czyli wsio od nowa...
  
 
Kuleczka do wymiany 100 %. Przerabiałem rzadki przypadek ale jednak 15 zł