Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2003-08-24 23:27:30 A ja czytałem gdzieś na tym forum że 1.3 ma twa a 1.5 trzy tłumiki. Ale nic to - średnica rury chyba taka sama nie? Przy 1.2 chyba jest mniejsza dopiero.
Ja pitole - ręczny zepsułem (debil ze mnie - zaciągałem go przez okno!) Nie tak do końca a tylko blokadkę - ale do nawrotów styknie a parkować będe i tak na biegu. Kurde - wybebeszyłem dziś tapicerkę pod dywanikami z przodu. Dziwne ale w wygłuszenia były tak wilgotne że zastanawiałem się czy ich nie wyrzymać! Cholera, poprzednik jeździł chyba bez dywaników gumowych. A pod wygłuszeniem u kierowcy zgnilizna(u pasarzera OK). Nawet prześwituje troche. W obrębie wzmocnienia poprzecznego jest cholernie miękko, ale na szczęście tylko tam. Jak sądzicie - ile kosztowałoby zrobienie podłogi w tm miejscu razem z tym wzmocnieniem? Obejrzalem dziś dokładniej podejrzaną podłużnicę i chyba nie jest tak źle. Jest poprostu wgnieciona trochę w jednym miejscu. Jakby ktoś użył tam lewarka bez deseczki. Ale tak to stan tej łady mnie zadowala. Mam tylko nadzieję że silnik nie zrobi mi żadnej niespodzianki. |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2003-08-26 00:34:20 Ręczny zaraz bedzie OK. Dziure załata jakiś blaharz ze wsi a wygłuzenia może kupie nowe. Hamulce już chyba spoko! Tylko ta elektryka... Od czujnika cofania do bezpieczników przewody OK. Od świateł cofania też. Ale nie działa! Pewnie coś w skrzynce z bezp. ale podłącze poprostu to oddzielnie. Bedzie custom instalacja elektryczna.
P.S. W profilu dałem jeszcze zdięcie dziury! |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-08-26 10:58:52 Dobrze Andrzej pisze.
Może być też tak że nie będzie do czego przyspawać tej klatki.Najpierw zrobić dobrze budę,a potem usztywniac klatką,rozpurkami itp. |
adam2106 SYMPATYCZNY GOŚĆ Volvo 480 turbo mysłowice | 2003-08-26 12:43:20 powycinac uszkodzana blache i pospawac.Wtedy bedzie ok.A wygluszenia z podlogi wystarczy wysuszyc.Wilgoc mogla sie dostac przez jakas dziure w podlodze.No i w podlodze powiny bys takie male dziurki ktore sluza do doprowadzania wody i jesli gosc zamalowal je to woda bedzie stac i nie bedzie miala gdzie uciekac. |
adam2106 SYMPATYCZNY GOŚĆ Volvo 480 turbo mysłowice | 2003-08-26 12:56:09 a nie myslales kupic sobie polautomatu spawalniczego??(mig-o-mag)koszt oki.1200 Zartuje.A moze nie??a co do tej blachy to juz wiem-to taka oslona pomiedzy silnikiem a skrzynia biegow.Tym sie nie martw.Mozesz to podoginac do skrzyni zeby nie przeszkadzalo.A u pasazera dlatego nie bylo zgnitego wytlumienia bo tam jest dziura w podlodze i woda ma gdzie uciekac. |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2003-08-27 23:57:59 Ale super!!!!!!! Najtrudniejsza rzecz zrobiona - staremu udało się odkręcić śrubkę od mocowania pasów pasażera!!!!!!!!!! Ja pitole, ale było z tym jeb.nia. Dużo różnych narzędzi się wygięło ale jest dobry sposób - szlifierką zjechać śrubę z 17stki na prostokącik . Potem mocny i gruby klucz+rura jako dźwignia i pójdzie. Walenie młotkiem to ZŁY pomysł - tylko klucz zsunie się. O i nigdy nie kupujcie żadnych narzędzi z supermarketu!!! One chyba z cyny są robione. Na szczęście wójek miał w garażu jakieś stare przyrdzewiałe lecz super-mocne klucze.
adam2106 - a taką elektrodową się nie da spawać blachy? A roboty na liniach produkcyjnych nie walą palnikami nie? U pasarzera BYŁO też zgnite wytłumienie! I to jescze bardziej - musiałem wycierać podłgę z wody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wiem jakim cudem tam była. Dziwne że podłoga cała. Mam też światła cofania! Obszedłem skrzynkę bezpieczników - teraz idzie: +12 - bezp. - czujnik - światła. Git, tylko że działają nawet jak kluczyków niema ale nic to. I radyjko podłączyłem. Super. Trochę się dygam zostawiać je w samochodzie mimo że jest to jakiś polski shit za 30zl. Złodziej z daleka nie pozna tylko wypieprzy szybę i przekona się z bliska. Klatka to narazie zły pomysł - przecierz mam dziurę w miejscu jej mocowania ! Jeszcze tylko brakuje mi -jednego spryskiwacza do szyb, jednych pasów z tyłu i jednej korbki do szyb. Potem musze zlookać u wójka jak jest podłączany wentylator bo wieśniak-poprzednik uciął go i dał do przełącznika. |
adam2106 SYMPATYCZNY GOŚĆ Volvo 480 turbo mysłowice | 2003-08-28 10:24:37 Co do spawania zwykla spawarka to nie da rady.Raz ze zostaje otulina ze spawania i spawy nie sa za czyste a po drugie najmniejszy prad takiej spawarki to ok.55 amper.I wypala dziury w blacharce.No i jak przegrzejesz blache to na wiosbne znow beda dziury .A "mig-o-mag" ma prad ponizej 30 amper.A zawsze sie moze przydac-ile to razy czlowiek zachaczy gdzies autkiem?A kumple tez na pewno nie jezdza bezwpadkowo......Ja mam zamiar kupic-jak wczoraj zajrzalem pod tylny prawy blotnik to zgroza!!!(brak nadkoli z tworzywa daje sie we znaki ) |