[Hak holowniczy] - montaż, podłączenie, kontrolka - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-12-04 13:03:02, falk20 pisze:
Nie wiem czy dobrze rozumuje. Czyli kupuje sobie hak i montuje we wlasnym zakresie i jade tylko na przegląd? A czy hak musi mieć jakąś homologacje/atest?



jak tak zrobiłem,tzn Łazik mi zamontował ,potem na przegląd i jest dobrze
  
 
mam pytanko, do tej pory nie miałem przełącznika uaktywniającego kontrolkę przyczepy, stwierdziłem ze fajnie by było ją wykorzystać, skoro jest , dzisiaj udało mi się taki przełącznik upolować na szrocie tylko jest małe ale po podłączeniu pod fabryczna kostkę nic się kompletnie nowego nie zapala i tu pytanie do kolegów mających taki przełącznik w swoim bolidzie, nie powinno być do niego dopięte jeszcze jakieś urządzonko, pomiędzy przełącznik a kostkę ?? bo to co wyjąłem na szrocie jest jak zwykły przełącznik od świateł, tyle że z ładnym rysuneczkiem haka.
  
 
z tego co pamiętam to nie ma żadnego urządzonka!! po przełaczeniu przełacznika powinien zaświecić Ci sie hak na desce i kierunki powinny mrugać 2 x szybciej (bez podpietej przyczepy) przynajmniej tak jest w Atu + '97
  
 
dzięki KR za odpowiedz jednak dalej mam wątpliwości czy to co mam to jest to co myślałem że będzie , w kostce według schematu jak i w "realu", przewody są w numerkach 5,7,8, a sprawdzając przełącznik przewody powinny być podpięte co najmniej pod 6 i 7, poza tym żeby klawisz był podświetlany muszą być podpięte styki te na samym dole kostki, a tam jest tylko jeden 8 , tak się zastanawiam czy ktoś po prostu nie założył samego klawisza na obudowę do np. przełącznika świateł zwłaszcza że z tego co wiem to takie przełączniki były tylko w plusach czyli powinien mieć zielone podświetlenie a ten ma pomarańczowe, tak dla jasności to co mam wygląda tak:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Byłbym wdzięczny jakby ktoś kto ma taki przełącznik wydłubał go i pooglądał czy to to samo i jak wygląda kostka.
  
 
Witam!!!

Zanabylem droga kupna hak holowniczy do Lajdaczki, jako ze przystymulowal ja kiedys od tylu jakis fan analnych zabaw o nieustalonych personaliach. Hak jest fabrycznie nowy, kupiony w malym sklepiku Lady w malej miejscowosci. To polski wyrob. Ma tabliczke znamionowa wypelniona roznej masci danymi, w tym nazwa producenta. I teraz pojawiaja sie dwa pytania:

- Jakich srub [rozmiar i twardosc] uzyc do montazu [nie dostalem ich niestety]

- Jak wyglada sprawa montazu, abym mogl uzyskac wpis do dowodu? Mam kolege mechanika, ale on nie orientuje sie w temacie, bo ostatni raz zakladal hak jakie szesc lat temu.

Pozdr.
  
 
Śruby - minimum 8.8.
Wpis w dowów - jedziesz na stację i bulisz ~30 za badanie techniczne. Potem ze świstkiem do UK i wbiją Ci że bryka jest zdolna do holowania przyczepy (to akurat gratis)

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Dzieki