2.0 DOHC legal / inlegal

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak to jest z zarejestrowaniem silnika 2.0 na legalu ?
Stawiaja jakies waty ? jest to mozliwe ?
gdzie musze isc co zrobic komu zaplacic ,ile itp
Czy ktos wie ile kosztuje ubezpieczenie na rok za 2.0 ?
Czy jest mozliwosc zarejestrowania go na 1,6 ? zeby nie zmieniac przedzialu
pojemnosci ?

Druga rzecz czy skrzynia od 131 podjedzie pod silnik 2.0 132 ?
jesli tak to czy ma ktos do sprzedania skrzynie 131/132 ?
  
 
Oj Barry poszukaj na poczatkowe pytanka byla dyskusja dopiero co na forum - jak zarejestrowac silnik po zmianie.
  
 
ok dzieki :> zaraz poczytam....
tylko tak jeszcze spytam nie czytajac tego postu
czy jest tez tam jak miec silniczek 2.0 :> i placic jak za 1,5 :]?
bo takie oplaty mi sie nie usmiechaja
  
 
nie darady zarejestrować na 1.5 (2.0) czyba iż jak kupujesz od gościa silnik to był rejestrowany na mniejszą pojemność i ma na to papiery.
  
 
Chłopie – ten temat nie powinien się w ogóle pojawić. To nic innego niż łamanie przepisów i zwykłe trywialne oszustwo, które potem może nam przynieść kłopotów. Nikt mądry nie udzieli Ci takiej informacji na ogólnie dostępnym forum.
Sposoby są (nawet coś niecoś uchyliłem rąbka tajemnicy, kierując się zasadą, że cel uświęca środki, gdy chodziło o poruszoną w tym wątku sprawę, w topicu pt. „Jak go zarejestrować”, ale nic więcej na ten temat z czystej przyzwoitości nie napiszę, chociaż znam ich więcej.
  
 
A ja powiem tak: Miałem taką możliwość, bo pani w wydz. komunikacji zapomniała zmienić pojemność silnika.
Ale ja jej zwróciłem na to uwagę i zamiast 1481ccm mam 1998ccm.
I jestem czysty - w razie jakiejkolwiem kontroli mogę stanąć i w twarz powiedzieć:
- Ja jestem czysty. To pan się nie zna!