Problem z temperaturą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od pewnego czasu temp. wzrasta często do 95 stopni C (jazda miejska).
Wtedy zapala się lampka sygnalizująca o niskim poziomie płynu chłodzącego.
Po wyłączeniu silnika i odkręceniu korka zbiornika wyrównawczego poziom się podnosi,
jednocześnie pojawiają się wycieki płynu (chyba z węża znajdujacego się pod kolektorem ssącym - trudny dostęp).
W układzie jest jeszcze jedna pompa płynu (elektryczna?). Czy ona może być przyczyną?
Na "zimno" wycieków nie ma.
  
 
Jesli poziom plynu podnosi sie o wiecej niz 3-7 mm to jest ok Tyle silnik moze "zassac" Jesli podnosi Ci sie wiecej np 1 cm na zbiorniczku wyrownawczym to mozesz miec przedmuchy z pod uszczelki z pod glowica.
  
 
Już wszystko jest OK! Przyczyną była dziura w wężu.