Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() marcij Miłośnik FSO Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2008-09-29 21:54:10 potrzebne Ci dwa przekazniki , tylko "dwupozycyjne". Takie ze jak podasz na niego napiecie , to dwa styki zostaja rozwarte. I zasilanie do cewki puszczasz przez klocek (tylko przez klocek koniecznie musi isc masa). I jak braknie napiecia na przekazniku , to przekaznik poda minus na kontrolke. Jesli wyrazilem sie niejasno to moge narysowac schemacik.
A stop to wg instrukcji kontrolka , ktora gdy sie zapali to nalezy natychmiast zatrzymac samochod , zgasci izrezygnowac z dalszej jazdy. Jako ciekawostka , to kontrolka niskiego poziomu plynu chlodzacego tez powoduje zapalenie lampki STOP. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-09-29 22:37:51 To nie mogą być przekaźniki. W oryginale jest układ z tranzystorem - tylko taki zapewnia zaświecanie się tej lampki od klocków stopniowo. Zajrzę jutro do moich zapasowych zegarów i napiszę jak to jest skonstruowane, |
![]() marcij Miłośnik FSO Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2008-09-30 11:57:56 No jesli chodzi o zaswiecanie stopniowe to oczywiscie moja wersja nie bedzie tego zapewniala.Ale jest prosta w wykonaniu i tez przynajmnije czesciowo spalnia swoja funkcje. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-10-01 16:53:18 |
Dominikmen Jeruzal | 2010-12-17 14:44:57 Witam.
![]() Jakie są to rezystory, chodzi mi o doładne oznaczenie? |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-12-22 03:01:17 ![]() Chodzi Ci o wartości w omach czy kolory pasków? |
Dominikmen Jeruzal | 2010-12-23 10:32:52 Chodzi mi o wartości w omach |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-12-23 11:30:48 Tak jak jest to napisane na schemacie. ![]() ![]() |
Dominikmen Jeruzal | 2010-12-26 20:47:22 Jaką najlepiej wybrać tolerancję? |