Trudnosci z odpaleniem kadetta 1.8i(gaz) 91r.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z zapaleniem cieplego silnika i pojawil on sie niedawno nie wystepuje przy dluzszych przebiegach czyli na trasie. Jakies 8kkm temu zalozylem gaz (elpi gaz)najprostsza instalka. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, tylko ten problem. Czasem jak wiecej jezdze na krotkich dystansach 2-3km po miescie to przy dojezdzaniu do skrzyzowania obroty zafaluja i nierzadko uda mu sie zgasnac. Raz na kilka takich akcyjek zdarza sie ,ze trudno odpalic pozniej fure. Nie wiem czy nie przechodzi na benzyne jak tak nagle zgasnie i stad te problemy z odpaleniem, moze jakas uszczelka nie trzyma benzyny w gazniku i zanim zatrybi to musze pokrecic ze 30 sekund. Jednak mysle ,ze to cos z gazem ,bo wczesniej 0 problemów. A , mam do wymiany popychacze zaworow czy cos takiego , bo stuka na niskich obrotach( ale to chyba nie jest wina tego)> i jeszcze jedno nie mam restetu na lambde, wiec czasem zapala sie kontrolka 'check e.." , moze lambda zmylona tym gazem , cos zle zapodaje i nie chce rechnac. Dzieki za pomoc.
 
 
Było minęlo.

[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-06-01 14:51:57 ]
  
 
Cytat:
2002-09-11 18:28:07, Anonymous pisze:
Mam problem z zapaleniem cieplego silnika i pojawil on sie niedawno nie wystepuje przy dluzszych przebiegach czyli na trasie.



miałem podobnie, u mnie pomogła zmiana położenia rury - do tej pory ssała ciepłe powietrze !!! (też Elpigaz, sami tak ją ustawili). Jak sobie zmieniłem położenie (za reflektor) - problem zniknął.
Pozdrawiam
  
 
wiesz krisb ze moze to byc prawda ??? )))
ja tez przypominam sobie ze czasem mam problemy z odpaleniem silnika kiedy caly dzien postoi wozek na sloneczku.... wszystko dziala i kreci jak chorea a silnik nie lapie....
ja zalatwialem to w ten sposob ze wysiadalem z samochodu, otwieralem maske i po ostrym rzucie oka na silnik (psychologiczne) wsiadalem i silnik odpalal "z miejsca"..
otwarcie maski powodowalo przewietrzenie komory silnika i wydmuchanie super goracego powietrza.....
tak samo bywa czasem jak sie na chwile czlowiek zatrzyma wylaczajac silnik... czsem nie zaskoczy....

pozdrawiam
 
 
Ja tez mysle ,ze jest to mozliwe, bo wystepuje tylko w przypadku jazdy po miescie , a za miastem przy wiekszej predkosci komora sie wywietrza i nie ma problemu. HMM??
  
 
Tak sorry troche sie wyglupilem , jest to silnik z monowtryskiem!!

Cytat:
2002-09-12 12:48:36, PiotrS pisze:
Gdybys mial tylko benzyne to prawdopodobnie winna lezalby po stronie czujnika temperatury .Na wszelki wypdek sprwdz kody bledow. W dziale technika jest napisane jak np. na stronach astry, jesli beda bledy dotyczace sondy to mozesz je pominac jesli bede inne np dotyczace czujnika temperatury to wiesz co nalzey zrobic. Falowanie obrotow moze byc zwiazne z instalacja gazowa i tutaj malo sie na tym znam, prawdopodobnie jest to zwiazane ze zla temperatura gazu, regulacja w gazownika powinna pomoc. Dziwi mnie troche to ze piszesz o gazniku wydaje mi sie ze w tym silniku powinien byc jednpunktowy wtrysk. Co do popychacza to powiniens wymienic mozna to zrobic bez zdejmowania glowicy, wiec jesli jakis mechanik bedzie Ci mowil ze trzeba zdjac glowice to znaczy ze sie nie zna.