Ustawienie wskazówek zegarów!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Problem wyglada nastepująco- zmieniłem tarcze zegarów i przy tym musiałem wyjąć wskazówki! Teraz prędkosciomierz troche oszukuje a i reszta chyba nie za bardzo ! Jak mam odpowiednio ustawic wskazówki zegarów żeby wskazywaly prawidłowo?
Jaka wartość powinien pokazywać obrotomierz na wolnych obrotach ! Zaznaczam mam (mk7 do 220 z obrotkiem) Mój e-mail jacekkol12@interia.pl Z góry dziękuje i czekam na jakies odpowiedzi !
  
 
  
 
najlepiej wyciagnij te szpikulec co niby trzyma wskazowke jak samochod stoi i wloz wskazowke na takiej samej odleglosci ponizej 20km/h co sa odleglosci miedzy poszczegolnymi liczbami 20-40-60 itd
  
 
Dzieki ale nie wiem czy dokładnie zrozumiałem! wyjąć szpikulec i ustawić wskazuwkę poniżej 20km/h w takiej odległości jaka jest międzi każdą 20dziestką kilometrów, czyli 20,40,60...? A co z obrotomierzem ? nie wiem czy dobrze wskazuje?
  
 
Dzieki ale nie wiem czy dokładnie zrozumiałem! wyjąć szpikulec i ustawić wskazuwkę poniżej 20km/h w takiej odległości jaka jest międzi każdą 20dziestką kilometrów, czyli 20,40,60...? A co z obrotomierzem ? nie wiem czy dobrze wskazuje?
  
 
acha i jeszcze jedno- jak obnize o te 20km poniżej i potem podniose to do góry żeby sie opierała na ten szpikulec to nie będzie czasem wskazywać więcej? teraz zdaje mi sie że właśnie okłamuje tak około o 20
  
 
o takie zeczy to się trzeba martwić przed wyjęciem wskazówek...
  
 
Obroty mozesz ustawic wlaczajac zaplon i montujac wskazowke na bolcu, przy wlaczonym zaplonie wskazowka podnosila sie jakies 1-1.5 mm wiec to mozesz miec za odnosnik, nie jest to moze idealny sposob ale chyba o najmniejszym marginesie bledu . . .
  
 
Cytat:
2005-11-24 19:08:37, jacekkol12 pisze:
acha i jeszcze jedno- jak obnize o te 20km poniżej i potem podniose to do góry żeby sie opierała na ten szpikulec to nie będzie czasem wskazywać więcej? teraz zdaje mi sie że właśnie okłamuje tak około o 20



wlasnie ponizej 20 w takiej samej odlegolsci co medzy innymi 20. jesli tak zrobisz i pozniej oprzesz wskazowke o szpikulec to ona sie poruszy jak uzyskasz te predkosc na ktorej jest wbity szpikulec. rob to na wlaczonym zaplonie

obrotka mozesz tez ustawic na zapalonym cieplym silniku, wolne obroty sa na 800 i tam wkladasz wskazowke
  
 
Cytat:
2005-11-24 18:58:12, jacekkol12 pisze:
Dzieki ale nie wiem czy dokładnie zrozumiałem! wyjąć szpikulec i ustawić wskazuwkę poniżej 20km/h w takiej odległości jaka jest międzi każdą 20dziestką kilometrów, czyli 20,40,60...? A co z obrotomierzem ? nie wiem czy dobrze wskazuje?



dobrze zrozumiales
  
 
ok.
temperatura. na zimnym silniku właczasz zapłon, czekasz jaieś 15 sek i zakładasz wskazówkę na początek czarnego pola.
paliwo - lejesz do pełna i ustawiasz wskazówę w max położeniu.

prędkość. zakładasz tak jak koledzy pisali a potem najlepiej w trasie sprawdzić. Jedziesz za kimś i dzwonicie do siebie.

obroty na odpalonym silniku na biegu jałowym ok 800-900 obrotów.

to tak mniejwięcej, powinno być prawie dobrze...
  
 
DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA PORADY! NA WAS ZAWSZE MOZNA POLEGAĆ!! POZDRAWIAM
  
 
Cytat:
2005-11-25 10:55:53, MasterCheat pisze:
ok. temperatura. na zimnym silniku właczasz zapłon, czekasz jaieś 15 sek i zakładasz wskazówkę na początek czarnego pola. paliwo - lejesz do pełna i ustawiasz wskazówę w max położeniu. prędkość. zakładasz tak jak koledzy pisali a potem najlepiej w trasie sprawdzić. Jedziesz za kimś i dzwonicie do siebie. obroty na odpalonym silniku na biegu jałowym ok 800-900 obrotów. to tak mniejwięcej, powinno być prawie dobrze...


jesli zatankowalem 47 litrow to gdzie powinienem ustawic wskazowke??
  
 
Jesli był pusty a wlałes 47l to na 85% wychyłu.
  
 
Cytat:
2006-10-02 20:43:03, CKsrv pisze:
Jesli był pusty a wlałes 47l to na 85% wychyłu.


nie byl pusty byl na na koncu czerwonego pola, dokladnie lekko na czarne, ustawilem tak prawie na full, no to chyba dobrze bedzie, a poza tym ciekawe czy do mojego 1.6 16v zeteca moge dac zegary z obrotkiem bo zauwazylem ze obok tego glownego zlacza mam jeszcze male ktore nie bylo podlaczone nigdzie, a poza tym do ilu tysiecy obr ma byc obrotomiez do zeteca??



[ wiadomość edytowana przez: Gjak dnia 2006-10-02 21:23:59 ]
  
 
Cytat:
2006-10-02 21:14:56, Gjak pisze:
nie byl pusty byl na na koncu czerwonego pola, dokladnie lekko na czarne, ustawilem tak prawie na full, no to chyba dobrze bedzie, a poza tym ciekawe czy do mojego 1.6 16v zeteca moge dac zegary z obrotkiem bo zauwazylem ze obok tego glownego zlacza mam jeszcze male ktore nie bylo podlaczone nigdzie, a poza tym do ilu tysiecy obr ma byc obrotomiez do zeteca?? [ wiadomość edytowana przez: Gjak dnia 2006-10-02 21:23:59 ]



A to ciekawe, bo w biednej Polsce wszystkie 1,6 16V i wyżej miały obrotki

Do 7 krpm ma być. Naturally można założyć MotoMetera do 12 k ale po co?
  
 
Cytat:
2006-10-03 11:46:40, WilK pisze:
A to ciekawe, bo w biednej Polsce wszystkie 1,6 16V i wyżej miały obrotki Do 7 krpm ma być. Naturally można założyć MotoMetera do 12 k ale po co?


Juz mam kupilem na szrocie, ale radocha, wskazowka chodzi jak zloto, hehe tylko cosik chyba wysikie obroty ma bo przy 60 km/h mam okolo 3000 obr. i wkreca sie bez problemu na 6000 w szybkim tempie. tak ma byc??
  
 
Cytat:
2006-10-03 14:14:34, Gjak pisze:
Juz mam kupilem na szrocie, ale radocha, wskazowka chodzi jak zloto, hehe tylko cosik chyba wysikie obroty ma bo przy 60 km/h mam okolo 3000 obr. i wkreca sie bez problemu na 6000 w szybkim tempie. tak ma byc??



Gratuluję wkręcania

A... są dwa typy obrotków... I forgot...
  
 
Cytat:
2006-10-03 14:48:07, WilK pisze:
Gratuluję wkręcania A... są dwa typy obrotków... I forgot...


tzn ze ja mam niewlasciwy??
  
 
Cytat:
2006-10-03 16:17:59, Gjak pisze:
tzn ze ja mam niewlasciwy??



Tego nie powiedziałem. Ale sam pisałeś, że za wysokie obroty pokazuje. Aha, właściwie to są 3 typy, bo jeszcze do diesla