Kultowe AUTA PRL-u - Archiwum 2008-2009 - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ale co mają ? przecież to łada która już w prenumeracie jest dostępna, w kioskach dopiero za 1,5 tygodnia
  
 
NO własnie średnio dostepna.. ja zamiast łady dostałem Syrenkę.. moze wczesniej jakos mieli Łady..nie wiem..? Ciekawe jaka kolejność jest tych modelików? I co zamierzają w tych 50szt dać..bo nawet jakby zebrali wszystkie DDR i ZSRR to nie bedzie 50szt.. mam nadzieje, ze Maluszek będzie z prawdziwego zdarzenia i Żuk..Nysa..to są PRLowskie auta!
  
 
Kupiłem dzisiaj 104-kę ale juz był problem-była ostatnia, tymczasem trabantów było jeszcze parę sztuk na składzie.
  
 
Bo ludzie po prostu kochają Syrenki!
  
 
Cytat:
2008-10-10 22:30:07, r3mikPL pisze:
Ciekawe jaka kolejność jest tych modelików? I co zamierzają w tych 50szt dać..bo nawet jakby zebrali wszystkie DDR i ZSRR to nie bedzie 50szt..


Do 14-go numeru kolejność podałem wcześniej, a 50 spokojnie się zbierze skoro będą odmiany jednego madelu jak np kilka trabantów, kilka wartburgów etc
  
 
Ciekawe, czy pomyśleli w De Agostini o TARPANIE. To jest dopiero kultowe auto.
Pozdrawiam wszystkich.
  
 
Czy w Waszych Syrenach też są różowe felgi?
  
 
A co myślisz że trafiła ci się wyjątkowa Oczywiście że są
  
 
Wszędzie po kioskach pełno Trabantów, Syrenę znalazłem jedną jedyną, połamane lusterko, porysowany dach :/ I jeszcze jak zobaczyłem te różowe felgi, to mną wstrząsneło jak po ciepłej wódce
  
 
Koledzy drodzy..jednakże trzeba rozróżnić kolory różowe- od mega różu do lekko różowawego, a felgi w Syrence są różowawe!
  
 
Dorwałem ładziankę. Jest ładnie, proporcjonalnie i szczegółowo odwzorowana. Mogliby jeszcze maznąć na srebrno kratki wywietrzników i listwy progowe.
Za to ciężko mówić o staranności wykonania - detale koślawo pomontowane, lusterko krzywe, koła ledwo się trzymają.

Ale ogólnie fajnie.
  
 
Mógłbyś wrzucić fotkę? Na mnie już chyba się krzywo w kiosku patrzą, stary chłop, 30stka na karku a zamiast o playboya pyta o zabawki dla dzieci
  
 

Ja trochę młodszy jestem, ale też się czułem odrobinę nieswojo pytając kioskarki o czasopismo z modelem samochodzika.




[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2009-03-27 15:52:04 ]
[ powód edycji: porządki ]
  
 
Cytat:
2008-10-23 21:17:38, jacekes pisze:
..... Za to ciężko mówić o staranności wykonania - detale koślawo pomontowane, lusterko krzywe, koła ledwo się trzymają. Ale ogólnie fajnie.



Moze to mialo byc 100% odwzorowanie orginalu ;P
  
 
Kupiłem wczoraj i powiem że nie jest źle jak na chinoli
  
 
Jak narazie to łada jest najlepsza z czwórki kultowych. Według mnie potem jest syrena, trabant i najsłabsza warszawa.
Już się nie mogę doczekać wargula kombi.
  
 
Ja w ładzie mam jedno zastrzeżenie - krzywo przyklejone lampy tylne
  
 
Da się je wyprostować. U mnie były luźno, po ustawieniu do odpowiedniej pozycji poprawiłem lutownicą zgrzew od wewnętrznej strony nadwozia. Przednie kierunki też poprawiłem, z tą różnicą, że trzeba było potraktować zgrzew lutownicą przed prostowaniem, bo nie chciały się ruszyć.

Na rosyjskim allegro są bardzo podobne modele (chyba tej samej firmy), ale w wersji z rosyjską tablicą, namalowanymi srebrnym kolorem listwami progowymi, "obrysówkami"nadkoli i wywietrznikami na tylnych słupkach.


[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2008-10-28 18:21:17 ]
  
 
Syrena 102 Monte Carlo! Przepiekny unikatowy model
http://allegro.pl/item465297812_syrena_102_monte_carlo_przepiekny_unikatowy_model.html
Strasz na cena !!!!
  
 
W tej kolekcji ukażą się jeszcze między innymi:

WARSZAWA M20, 1957
TRABANT 601, 1970
SYRENA 104, 1968
ŁADA 1500, 1974
WARTBURG 353 COMBI, 1974
GAZ VOLGA M21 SEDAN, 1962
GAZ 69 JEEP, 1954
TRABANT P50 Kombi, 1959
POLONEZ, 1977
ZAZ 968 A, 1974
WARTBURG 312 LIMOUSINE, 1963
POLSKI FIAT 125P, 1967

a także ŻUK, TARPAN, FIAT 126p itd...


[ wiadomość edytowana przez: lucci_2007 dnia 2008-11-01 13:20:57 ]