Problem z gazem :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam miałem nie zaczynać wątku ale mam problem z gazem jeszcze na gwarancji więc wszystkie naprawy mam za darmo , tylko problem jest taki że nie wiadomo co się dzieje ,a efekt jest taki że na benzynie chodzi elegancko żadnych błędów nie ma ,a jak przełączę na gaz to do 4 tyś ciągnie fajne nic się nie dzieje lecz jak przekroczy 4 tyś to jak by się dławił zaczyna pierdzieć i nie ciągnie no chyba ze bardzo słabo ,komputer nie podaje żadnych błędów ,gazownik sam nie ma już koncepcji ,świece i kable nowe ,ciśnienie gazu jak mu depnę wynosi 2bary ,czas wtrysków dobry (cos tam tez mówił że wtryski mają jeszcze 30% zapasu) ,gaz nigdzie się nie ulatnia ,filtry nowe ,na wykresie jak jechaliśmy to widać że do 4tyś rośnie, a później coś się dzieje tak jak by mu gazu brakowało ,zmiany dawki też robił ale bez efektu ,może ktoś miał podobny przypadek ?? lub wie co może być przyczyną ?? Silnik to 2.0 16v a instalacja BRC seqent 24
  
 
odpowiedz jest krotka i genialna w swojej prostocie
GAZ TO ZLO!!!!!
  
 
Jak na gazie nie kręci obrotów to się jeździ na benzynie, a wszystkie gazowniki na złom.
Cytat:
odpowiedz jest krotka i genialna w swojej prostocie
GAZ TO ZLO!!!!!

  
 
Jak na gazie nie kręci obrotów to się jeździ na benzynie, a wszystkie gazowniki na złom.
Cytat:
odpowiedz jest krotka i genialna w swojej prostocie
GAZ TO ZLO!!!!!

  
 
wiem że gaz to zło ,ale jak już jest to ma na nim jeździć zwłaszcza że instalacja jest na gwarancji, w piątek siedziałem z gazownikami 3h i nie poradzili sobie
  
 
Sprawdź skład spalin.

Ja bym obstawiał za słaby reduktor, ale skoro twierdzisz że ciśnienie jest w porządku to może problem jest w drugą stronę i silnik jest przelewany gazem. Tak czy inaczej skład spalin prawdę powie.
 
 
To jest instalacja nówka sztuka? Czy problem pojawił się po pewnym przebiegu? Załamana /zgnieciona miedź pod podwoziem?
  
 
trochę z innej beczki - ja odkryłem ze gaz to zło i wylatuje z mojego Senia A SE - jezeli ktoś jest zainteresowany to bede sprzedał sekwencję do 3.0 SE DUAL RAM - komplet - butla 3 lata - wtryski 5 miesięcy, zmieniłem na nowe bo poprzednio było 2.2
  
 
To jaka ty masz instalacje ze 2 bary daje ?? zacznijmy od tego ??
Prinsa masz ??
  
 
mam sekwencje BRC ,i na instalacji przejechałem 15tyś i ten problem pojawił się niedawno ,a dlaczego wspomniałes o ciśnieniu ?? za małe ,gazownik mowił że dobre ciśnienie
  
 
Cytat:
odkryłem ze gaz to zło i wylatuje z mojego Senia A SE - jezeli ktoś jest zainteresowany to bede sprzedał sekwencję do 3.0 SE DUAL RAM - komplet - butla 3 lata - wtryski 5 miesięcy, zmieniłem na nowe bo poprzednio było 2.2



Sekwencja sekwencji nie równa. SE na byle gównie nie pojedzie, na 6 garków z podziałem na grupy trza porządnego reduktora, a nie tomasetto .
  
 
Bo na takim wysokim cisnieniu chodzi tylko prins. A jakie masz wtryski kaihiny przypadkiem ?? Ogolnie jesli jest niby wszystko ok to dlaczego powyzej 4 tys nie jedzie. A jakie jest cisnienie jak przekracza 4 tys obrotów ??



[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2008-09-14 22:06:40 ]
  
 
niewiem ,poprostu gazownik powiedział że jak przekracza te 4tyś to cisnienie jest odpowiednie,otwarcie wtrysków też,a co do wtrysków to nie mam pojecia jakie mam, wiem tylko że to instalka BRC seqent24 ,dodam że wczesniej auto chodziło fajnie dopiero od niedawna mam ten problem
  
 
niewiem ,poprostu gazownik powiedział że jak przekracza te 4tyś to cisnienie jest odpowiednie,otwarcie wtrysków też,a co do wtrysków to nie mam pojecia jakie mam, wiem tylko że to instalka BRC seqent24 ,dodam że wczesniej auto chodziło fajnie dopiero od niedawna mam ten problem
  
 
Ale ten brak mocy jest taki ze 4 tys i koniec czy za kazdym razem troche sie zmienia ?? Jesli wszystko wyglada cały czas tak samo to proponuje podmienic kompa gazowego. Bo jedynym rozwiazaniem to moze byc poprostu reduktor ale jesli jest tak jak mowisz ze jest 4 tys i koniec to bardziej stawiam na elektronike. A jak cisnienie jest niby takie jak trzeba napewno nie dwa bary tylko duzo mniej.
Bo tylko prins chodzi na takim cisnieniu.
  
 
gaz, gaz, gaz...

fajne auto ostatnio widziałem - miało zatarty silnik.

dlaczego? Strzelił gaz, SPALIŁO się pół filtra powietrza, gość nie zauważył, po wystrzale założył tylko gumkę na dolocie i pojechał...

Nawet daleko zajechał
  
 
Cytat:
gaz, gaz, gaz...

fajne auto ostatnio widziałem - miało zatarty silnik.

dlaczego? Strzelił gaz, SPALIŁO się pół filtra powietrza, gość nie zauważył, po wystrzale założył tylko gumkę na dolocie i pojechał...

Nawet daleko zajechał



To jest własnie 2 gen został fama o 2 gen i partaczach i wszystko.
Partacze rozniez tycza sie do 4 gen. Nie dawno robiłem duzo lepsze auto niz Omega na prinsie i zapierdala az glupie a klient był bardzo wymagajacy.
  
 
napisze dokładniej ,efekt na biegu jałowym jak i podczas jazdy(obciążenia) taki sam za każdym razem wcisniecia gazu na max czyli np. wcisne max od 1tyś. obr. to dojdzie do 4 bez problemu a od 4tyś zaczyna pierdzieć (równomiernie)czasem coś szarpnie ,ale jak bede dawał delikatnie gazu to bez problemu sie wkreca od 1tyś do odciecia ,wniotek taki jak by go zalewało lub za mało gazu dostawał przy gwałtownym dodawaniu gazu ale dlaczego to się dzieje tylko od 4tyś
  
 
Cytat:
2008-09-14 22:45:26, homer171 pisze:
To jest własnie 2 gen został fama o 2 gen i partaczach i wszystko. Partacze rozniez tycza sie do 4 gen. Nie dawno robiłem duzo lepsze auto niz Omega na prinsie i zapierdala az glupie a klient był bardzo wymagajacy.


butelka dla mie za kabel i program