Czy opłaca sie założyć gaz? - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ale to jest tylko opinia mojego autorstwa pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-09-20 18:17:00, zibi__konin pisze:
miejsce gazu jest w kuchni do smażenia frytek tak jak oleju



zgodze się z tobą całkowicie ,nigdy bym esa nie zagazował ale to jest tylko moja opinia na temat gazu
  
 
Cytat:
2008-09-20 19:02:46, marimar pisze:
zgodze się z tobą całkowicie ,nigdy bym esa nie zagazował ale to jest tylko moja opinia na temat gazu



Ja bym jeszcze dodał kilka słów od siebie na temat LPG ale dostanę dożywotniego bana. GAZowaniu mówimy NIE!!!
  
 
Cytat:
2008-09-20 18:11:06, jozwa_maryn pisze:
w życiu wiekszej glupoty nie słyszałem. co ma liczba oktanowa do mocy silnika? czy Ty wiesz kolego do czego słuza regulowane koła rozrządu? bo na pewno nie do podnoszenia mocy [ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-09-20 18:17:21 ]



Cos tam podobno wlasnie przy gazie sie zaplon regolowalo niby ale w escorcie nie ma jak i chyba nie kolo rozrzadu a jakas swinka by wiecej dala ale nie znam sie na tym ,zeby stwierdzic czy swinia wyregolujesz zaplon czy tylko dawki paliwa co przy sekwencji jest zbedne bo kompem lpg sie wyregoluje dawki
  
 
tak zetec ma koła na stozku, ale przy bawieniu się mocą silnika przestawiamy tylko zawory wydechowe ! a wtedy pasek między zaworem wydechowym a ssącym nam się poluźni lub naciągnie i to będzie baaaaaardzo nieporządany efekt !
więc można tylko przestawiac o ząb paska w lewo lub w prawo a to już ZDeCYDOWANIE za dużo i tłok nam się zabje o zawór.

mówiac o regulowanych kołach mam na myśli takie coś


  
 
Cytat:
2008-09-20 18:11:06, jozwa_maryn pisze:
w życiu wiekszej glupoty nie słyszałem. co ma liczba oktanowa do mocy silnika? czy Ty wiesz kolego do czego słuza regulowane koła rozrządu? bo na pewno nie do podnoszenia mocy [ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-09-20 18:17:21 ]


ej, jedź tam
PROJECT_XS
i powiedz im, że Ty lepiej wiesz do czego służą regulowane koła.
tylko nie ździw sie jak akurat będa hamować kolejne, setne auto za pomocą kół pasowych i będą stroić lpg przez laptopa...
  
 
Cytat:
2008-09-20 19:08:38, Seba pisze:
Cos tam podobno wlasnie przy gazie sie zaplon regolowalo niby ale w escorcie nie ma jak i chyba nie kolo rozrzadu a jakas swinka by wiecej dala ale nie znam sie na tym ,zeby stwierdzic czy swinia wyregolujesz zaplon czy tylko dawki paliwa co przy sekwencji jest zbedne bo kompem lpg sie wyregoluje dawki


Można regulować bo jest przecież złącze korektora oktanowego....
tyle że w małym zakresie
  
 
Cytat:
2008-09-20 19:08:38, Seba pisze:
Cos tam podobno wlasnie przy gazie sie zaplon regolowalo niby ale w escorcie nie ma jak i chyba nie kolo rozrzadu a jakas swinka by wiecej dala ale nie znam sie na tym ,zeby stwierdzic czy swinia wyregolujesz zaplon czy tylko dawki paliwa co przy sekwencji jest zbedne bo kompem lpg sie wyregoluje dawki



No ok ale zetec to to samo co moje i ostatnio u siebie zmienialem walki na MDO 2.0 i normalnie mozesz sobie obkrecac kolami w ssacym jak i wydechowym walku. Dokladnie jest taka sama zasada jak z tymi regulowanymi, i nie ma stozka, jest scuiete na plasko.
  
 
Chłopcy przykro się robi jak się czyta niektóre wypowiedzi na temat LPG i walki o konie mechaniczne ,jak będziecie musieli utrzymać rodzinę to wasz tok rozumowania się zmieni o 180 stopni i będzie was mało obchodziło 5 KM w jedną czy w drugą stronę ... lpg jest do oszczędzania ,a nie do wyścigów na ćwiartkę ,ale co do niektórych to nie dochodzi .
  
 
zwłaszcza młodziutkiego wszystko wiedzącego Granda
  
 
Cytat:
2008-09-20 22:45:31, kamil76 pisze:
Chłopcy przykro się robi jak się czyta niektóre wypowiedzi na temat LPG i walki o konie mechaniczne ,jak będziecie musieli utrzymać rodzinę to wasz tok rozumowania się zmieni o 180 stopni i będzie was mało obchodziło 5 KM w jedną czy w drugą stronę ... lpg jest do oszczędzania ,a nie do wyścigów na ćwiartkę ,ale co do niektórych to nie dochodzi .



Masz racje, ale jest cos takiego jak pasja, hobby, zamilowanie, lub ogolie ze ktos lubi zap......ac i nie interesuje go czy spali za 10 cz50zl, zreszta ja narazie nie mam rodziny, jak bede mial to wtedy sie bede martwil. Pozatym fakt nie stac mnie by bylo na jazde np RS-em na benie ami spali ok 7-10L zaleznie od jazdy wiec to nie jest jakas tragedia.

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-09-20 23:02:11 ]
  
 
Cytat:
2008-09-20 22:59:38, Magik123 pisze:
Masz racje, ale jest cos takiego jak pasja, hobby, zamilowanie, lub ogolie ze ktos lubi zap......ac i nie interesuje go czy spali za 10 cz50zl, zreszta ja narazie nie mam rodziny, jak bede mial to wtedy sie bede martwil. Pozatym fakt nie stac mnie by bylo na jazde np RS-em na benie ami spali ok 7-10L zaleznie od jazdy wiec to nie jest jakas tragedia. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-09-20 23:02:11 ]


Czyli widzisz ...tak do końca to też nie jesteś wcale zapaleńcem...
Bo zapaleniec(przeciwnik gazu) nieważne czy ma 1.0 czy 5.0 jeździ na PB
pojeździj rs-em po mieście szybciej...spali ci 15l ciekaw jestem czy byś tak samo mówił....
  
 
Cytat:
2008-09-20 22:56:58, djtados pisze:
zwłaszcza młodziutkiego wszystko wiedzącego Granda


no widzisz, młodzi są od Ciebie a wiedze mają większą.
hmmm może dlatego że to pasjonaci....
  
 
Cytat:
2008-09-21 04:24:29, Grand_XR3i pisze:
no widzisz, młodzi są od Ciebie a wiedze mają większą. hmmm może dlatego że to pasjonaci....


sorry zachowałem się jak gówniarz
  
 
Ponawiam moje pytanie, czy 2100zl za sekwencje firmy STAG do dobra cena?
  
 
Cytat:
2008-09-21 12:57:09, jarzyn1982 pisze:
Ponawiam moje pytanie, czy 2100zl za sekwencje firmy STAG do dobra cena?



tak, ja 2 lata temu dalem 2300
  
 
a ja 2200 w kwietniu.
  
 
Cytat:
2008-09-20 22:45:31, kamil76 pisze:
Chłopcy przykro się robi jak się czyta niektóre wypowiedzi na temat LPG i walki o konie mechaniczne ,jak będziecie musieli utrzymać rodzinę to wasz tok rozumowania się zmieni o 180 stopni i będzie was mało obchodziło 5 KM w jedną czy w drugą stronę ... lpg jest do oszczędzania ,a nie do wyścigów na ćwiartkę ,ale co do niektórych to nie dochodzi .



ale weź pod uwage, ze nie każdy tutaj ma 3x lat, rodzine i dom na utrzymaniu itd. Ja nie mam rodziny, mieszkam z rodzicami, ale za to mam kase wiec pakuje ją w auto i benzyne. nie wiem co jest w tym przykrego... Ty pakujesz w rodzine, dom i tak dalej a my w auto. Gdybys byl na naszym miejscu (moze kiedys byles) to Twoj tok rozumowania takze bylby o 180 stopni inny

co do LPG to masz racje, sluzy ono tylko i wylacznie oszczedzaniu, podobnie jak przedni napęd, wiec biorac pod uwage moje preferencje po prostu odpada i tyle.. nie chodzi mi tutaj,ze powoduje spadek mocy, bo ja nie jestem maniakiem wyscigow na cwiartke akurat, wogole mnie to nie bawi i czy moje auto ma 5km wiecej czy mniej tez nie robi mi duzej roznicy, tylko o szereg innych rzeczy i zjawisk ktore powoduje...

a do tych ktorzy krzyczą tutaj najglosniej,ze LPG rulez i nawet lepsze niz pb... zrobcie sobie 300 kkm na LPG a ja zrobie 300 kkm only na pb, potem zdejmiemy glowice z naszych silnikow i zobaczymy...pisze sie ktoś?



[ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-09-21 13:17:24 ]
  
 
Cytat:
a do tych ktorzy krzyczą tutaj najglosniej,ze LPG rulez i nawet lepsze niz pb... zrobcie sobie 300 kkm na LPG a ja zrobie 300 kkm only na pb, potem zdejmiemy glowice z naszych silnikow i zobaczymy...pisze sie ktoś?



...fajnie ,tylko co zobaczymy ,kolejny mit. Mój escort śmiga już na LPG 7 rok i nie widzę jakiegoś złego wpływu na jego silnik ...nie pali mi grama oleju...zbytnio mnie nie interesuje co będzie za 200 tyś km ,bo pani ruda prędzej go zje
  
 
Cytat:
2008-09-21 12:57:09, jarzyn1982 pisze:
Ponawiam moje pytanie, czy 2100zl za sekwencje firmy STAG do dobra cena?



1850 zł., miesiąc temu.