No i znów problem z temperaturą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem wiem... znów ta temperatura
Wiem że walnięty mam termostat, dojeżdżam do pracy 25km, jest tak, że przy ~10st. powietrza, przez pierwsze 10km(sic!) wskazówka oscyluję w granicach czarnego pola (ale ciepłe powietrze z nawiewu już jest, oczywiście nie włączam żeby się szybciej zagrzał), przez następne 15 km wskazówka powoooooli podnosi się, wskazując pole między N a M, cały czas jazda miedzy 2 a 2.5tys (z tym że jak dam mu w pi..tratatata to wskazówka znów leci w czarne pole :/ )nie było by żadnego problemu z rozwiązaniem tej sytuacji, termostat sie zacioł i puszcza tylko na duży obieg i tyle. Ok, tyle że dziś wentylator włączył sie już przy literce M !, co zazwyczaj działo się tuż przed czerwonym polem więc to znów mogłby być czujnik temp. Tylko kto wytłumaczy mi dlaczego esi zaczoł palić 15/100 (lpg) w trasie?(niedogrzanie silnika >>> termostat)

What's wrong ?

aaa no i 1.8 rda, mkVII



[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-10-23 22:52:38 ]
  
 
jezdzisz pewnie caly czas na "ssaniu"
sprawdz rezystencje czujnika temp. cieczy dajacego sygnal do kompa
  
 
No ja wiem o co chodzi z niedogrzaniem silnika >>> ssaniem. Jak sprawdzić rezystancję tego czujnika? Mam miernik ... ale niewiem jak go użyć w tej sytuacji , heh

edit:
MOM ! TO ylko teraz który pin? która literka odpowiada danej temperaturze ? np N, jaka to temp?


[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-10-23 23:12:24 ]
  
 
rano wstaniesz, zobaczysz na termometr, ile jest na dworze stopni, pojdziesz do essa, odepniesz wtyczke i miernik nastawisz na omy i zanotujesz sobie. (np 50kOm
potem zrobisz trase (min 5km),zgasisz go i od razu otwierasz maske i znowu zrobisz pomiar ile jest. potem to co zanotujesz napisz na forum i bedzie wiadomo

czyli rano, zimny
temp. otoczenia - rezystencja czujnika
i nagrzany
tylko rezystencja
  
 
dobra, tylko jeszcze jedno, z wątku kolegi Snale-a wynika że czujnik jest tu:
KLIK , natomiast z www. KLIK piszą że w obudowie termostatu ... zgupłem
  
 
ten u snale jest od wlaczania wentylatora
a ten w obudowie termostatu, wkrecony od gory jest od kompa (ten masz zmierzyc)
a pod spodem obudowy termostau masz jeszcze jeden czujnik, ale od wskazan na deske
  
 
dzieki, jutro się odezwe
  
 
up:
na polu +6st, na czujniku 69kohm.
po 18km, wskazówka na polu N a na czujniku 2,39
po nastepnych 18 km wskazówka na A, na czujniku 1,81

dodam że zeby sie zagrzać musiał przejechac Tychy w godzinach szczytu (kto był ten wie) W sumie może pomyliłem sie z tym spalaniem, zalałem 17,85 litr LPG i przejechałem ponad 230 km,

Czujniik na deske?


[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-10-24 17:01:51 ]
  
 
czyli czujnik od kompa dobry i pali Ci tez dobrze

mozesz wymienic czujnik od deski, koszt chyba 20zl

  
 
możecie mi z łaski swojej podać jakieś "namiary" na ten czujnik (model etc)? u mnie w miescie nie ma żadnego porządnego sklepu motoryzacyjnego, pierw beą pół godziny szukać w katalogu a i tak sprzedadzą mi zły :/
  
 
czujnik na deske
  
 
dzięki Ci radekbox za pomoc ! ) jak coś by było nie tak to odezwe się
  
 
Cytat:
2008-10-24 17:01:11, bep pisze:
up: na polu +6st, na czujniku 69kohm. po 18km, wskazówka na polu N a na czujniku 2,39 po nastepnych 18 km wskazówka na A, na czujniku 1,81 dodam że zeby sie zagrzać musiał przejechac Tychy w godzinach szczytu (kto był ten wie) W sumie może pomyliłem sie z tym spalaniem, zalałem 17,85 litr LPG i przejechałem ponad 230 km, Czujniik na deske? [ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-10-24 17:01:51 ]


Prawie 18 litrów to chyba nie za dobry wynik, jak dla mnie to koszmar.
  
 
7,76