Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-11-05 19:56:36 wymień filtr paliwa i ma zniknąć |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-11-05 19:57:52 na 100% filtr, zapchany jest i pewnie go nie wymieniałeś jak go kupiłeś |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-11-05 19:59:56 Z tylu pompy jest zawor sterowania turbina, moze poszla w nim membrana, co powoduje 'lewe' wrzucanie paliwa do turbiny, przez przewody podcisnienia laczace turbo i pompe?
Ale moze po prostu zapowietrza sie jak pisze kolega Kleszczak. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2006-11-05 20:32:43 To nie zaworek steruje turbiną a turbina zaworkiem i nie podciśnieniem a ciśnieniem tak gwoli ścisłości. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-11-05 20:59:50 zobacz jak to zrobił Horhe |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-11-05 22:04:56 Kris - racja, turbina steruje pompa. Po sciagnieciu wezyka czujesz tam dmuchanie powietrza z tego wezyka? |
jzu 95 TD Kombi katowice | 2006-11-05 22:18:57 mnie się wydaje że lewe powietrze łapie - ja tak miałem po wymianie filtra paliwa - żle mi go mechanik założył i ciągnęło lewe powietrze (a pompa lucasa jak dostaje lewego powietrza podnosi obroty) i obroty mi rosły. po wyeliminowaniu usterki wszystko zrobilo się OK |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-11-13 20:11:41 Weź wymien najpierw filtr paliwa, a pozniej szukaj dalej. Kolega Slawas1 z naszego forum ma cale komplety filtr+pompka i zwroc sie w tej sprawie do niego. Moj ojciec kombinowal z naprawa membrany, dodatkowo za filtrem zakladal jakies dzikie gumowe gruszki z zaworkiem zwrotnym, wydal kupe forsy u mechanika a efekt mizerny. Wlasnie po pol roku gruszka mu pekla i zrobil sie problem.
Taniej Cie wyjdzie kupic caly komplet, wymienic samemu i miec swiety spokoj. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-11-13 20:14:17 to wymień ten filtr paliwa, całą obudowe z filtrem wymienisz już za 150 zł więc niech cie nie kroi nikt za samą naprawe. Jak mokro jest pod filtrem to dlatego tak silnik wariuje.
Biały dym świadczy o nieszczelności układu paliwowego bo lewe powietrze sie dostaje. Wymień ten filtr paliwa i będzie wszystko dobrze. Musi być dobrze. Raczej pompy sie nie czepiaj. może być membrana na filtrze nieszczelna ale zanim ją wymienisz to sprawdź owy filtr. Może tylko śróbka pod spodem jest odkręcona? |
OFEN escort kombi TD Chybie | 2006-11-13 20:28:01 Demon-a jak wysoko poszły obroty? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-11-13 20:43:46 powodem wysokich obrotów nie musi być filtr(gorzej jak turbina) ale on najczęściej przyczyną tym bardziej że zimniej sie zrobiło i przed zimą należy filtr wyienić. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2006-11-14 18:53:44 Rozumiem że w dalszym ciągu należy uważać w rybniku na nisko przelatujące tłoki ???? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-11-14 21:43:34
|