Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2008-09-30 20:36:47 Ja nie tak dawno temu czytałem w GT tuning, że seryjna puszka filtra powietrza w Escorcie ma duże rezerwy mocy, ponieważ dolot jest dobrze dopracowany.
Ja miałem zakładać stożek dla poprawy dźwięku silnika, ale po przeczytaniu wszystkich plusów i minusów doszedłem do wniosku, że seryjny Filtron mi wystarczy. |
orioninblue orion&escort RS2000 Łosice | 2008-09-30 21:02:53
po pierwsze to nie jesteśmy na TY, a po drugie to twoje przechwałki są nieudolne zaraz pewnie rzucisz jakiś tekst, chłopaków z pod bloku |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2008-10-02 12:00:20 Grand, zwróć uwagę, że samochody typu seat produkuje się "na sztukę", bo ma to być tanie i jeździć. Natomiast bi em dablju są samochodami "nieco" droższymi, w które koncern inwestuje trochę większą kasę na projekt i tam dolot może być policzony prawie perfekcyjnie. Każda ingerencja w konstrukcję obliczonego i dobrze zaprojektowanego seryjnego dolotu może skutkować pogorszeniem jego właściwości. I tak pewnie się stało w przypadku zlinkowanym przez kolegę jozwę. Natomiast W seacie inżynierowie mogli pod naciskiem księgowych zrobić tani, niedopasowany dolot . Efekt był taki, że po jego "odetkaniu" silnik zaczął oddychać swobodnie. Taka jest moja teoria.
Od razu zaznaczam, żeby zweryfikować moją teorię trzeba by zchamować parę seatów ibizów, czy co tam było, i porównać wyniki między sobą. |
orioninblue orion&escort RS2000 Łosice | 2008-10-02 23:19:24 wiesz grand nie będę z tobą dyskutował
Ż E N A D A [ wiadomość edytowana przez: orioninblue dnia 2008-10-02 23:33:38 ] |